|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
kjekt å vite om bur i bil
|
nobrakes
|
0
|
1334
|
mai 24, 2009, 19:21:54 pm
av nobrakes
|
|
|
er dette no å samle på?
|
nobrakes
|
5
|
1823
|
juni 10, 2011, 06:45:57 am
av Atmobil
|
|
|
spørsmål til panelet ang luftkjølt ønskes byttet i vannsøl
|
nobrakes
|
2
|
1726
|
desember 21, 2015, 18:13:21 pm
av nobrakes
|
|
|
når ble chnr flyttet? splittbuss spm
|
nobrakes
|
2
|
1554
|
april 15, 2013, 22:17:10 pm
av nobrakes
|
|
|
får ikke inn innlegg med bilder, hvorfor ????????????
|
nobrakes
|
3
|
1760
|
august 09, 2015, 01:22:01 am
av TrettenNullTo
|
|
|
hjelp/tips ang deler til 52 splitt
|
nobrakes
|
3
|
1870
|
november 10, 2008, 13:44:35 pm
av marbel
|
|
|
hva skal jeg finne på til vinteren tro ??
|
nobrakes
|
11
|
2327
|
september 06, 2011, 23:33:25 pm
av Tistlo
|
|
|
finnes det intressenter på et barndoorprosjekt her ?
|
nobrakes
|
2
|
1994
|
oktober 06, 2014, 14:38:51 pm
av nobrakes
|
|
|
spørsmål om tilgang/pris på splitt bakruteutkapp
|
nobrakes
|
5
|
4098
|
oktober 23, 2018, 22:38:04 pm
av nobrakes
|
|
|
får ikke brålyst til å handle "restaurert" splitt fra statene
|
nobrakes
|
6
|
2618
|
mars 03, 2014, 17:02:11 pm
av nobrakes
|
|
|
best friend.....
|
nobrakes
|
7
|
2246
|
desember 18, 2010, 01:15:47 am
av Rikard
|
|
|
luftkjølt 8tter
|
nobrakes
|
0
|
1298
|
september 02, 2010, 22:36:41 pm
av nobrakes
|
|
|
frontruter til barndoor
|
nobrakes
|
6
|
3323
|
januar 31, 2017, 23:10:05 pm
av t2-Splitwindow
|
|
|
hvem her ? kubelkarosseri på henger idag 27-8
|
nobrakes
|
10
|
3025
|
august 28, 2014, 07:54:02 am
av nobrakes
|
|
|
hvordan få en splittbuss opp i høyden ?
|
nobrakes
|
17
|
3878
|
august 02, 2013, 20:07:03 pm
av SveinT
|
|
|
bilde fra det gamle album
|
nobrakes
|
0
|
1940
|
september 20, 2018, 22:17:01 pm
av nobrakes
|
|
|
sandblåserutstyr og kompressor
|
nobrakes
|
0
|
1573
|
september 13, 2011, 14:43:30 pm
av nobrakes
|
|
|
..
|
nobrakes
|
0
|
1386
|
januar 09, 2015, 20:47:49 pm
av nobrakes
|
|
|
...
|
nobrakes
|
9
|
3096
|
november 02, 2011, 23:15:15 pm
av nobrakes
|
|
|
tromler bak thing. hvor ?
|
nobrakes
|
5
|
1861
|
august 17, 2013, 00:06:03 am
av nobrakes
|
|
|
varmepottedeler, hvilken årgang? bilder
|
nobrakes
|
2
|
1854
|
august 02, 2015, 01:02:35 am
av Wheeler
|
|
|
noen i mjøsdistriktet med engelsk hjul ?
|
nobrakes
|
1
|
1404
|
november 21, 2010, 23:27:32 pm
av Rabben
|
|
|
luftkjølt,registrert, max 20k , hva får jeg da ?
|
nobrakes
|
7
|
2390
|
juni 02, 2014, 08:20:29 am
av nobrakes
|
|
|
verdi på hazet assistent fra 1968
|
nobrakes
|
0
|
1301
|
april 13, 2014, 21:30:56 pm
av nobrakes
|
|
|
hva må jeg regne med å måtte betale? ghiaspm
|
nobrakes
|
3
|
1450
|
november 18, 2011, 10:41:28 am
av mags
|
|
|
kjekt blikk å få idag,
|
nobrakes
|
13
|
3196
|
juli 17, 2011, 16:48:31 pm
av Tistlo
|
|
|
måtte en tur innom ene lageret før jula setter inn for alvor ...
|
nobrakes
|
4
|
2545
|
desember 25, 2017, 11:44:48 am
av ted67
|
|
|
spm angående evt salg av prosjektbiler jeg har stående...
|
nobrakes
|
20
|
9469
|
november 14, 2016, 19:10:31 pm
av Ivar
|
|
|
hvem fører BTR felger i norge?
|
nobrakes
|
0
|
1307
|
august 26, 2010, 17:37:54 pm
av nobrakes
|
|
|
gammal trim til vw t1
|
nobrakes
|
4
|
1795
|
desember 09, 2010, 12:42:01 pm
av Kjell Roar
|