|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
Boble med futt´ i ...
|
Jærva
|
10
|
5533
|
desember 20, 2007, 15:36:33 pm
av Trond Dahl
|
|
|
Forhandlertråd i inn og utland. Hvilke er bra/dårlig ?
|
Jærva
|
9
|
3084
|
juni 30, 2008, 01:07:06 am
av patrick
|
|
|
Du er ikke SKIKKELIG VW-entusiast før du har en slik snøfreser!
|
Jærva
|
2
|
1686
|
desember 22, 2012, 12:18:39 pm
av gmh
|
|
|
Gamle "boble-klipp"
|
Jærva
|
2
|
1508
|
april 11, 2012, 20:59:35 pm
av Jærva
|
|
|
Hva er din toppliste på motor-lyd...?
« 1 2 »
|
Jærva
|
53
|
14303
|
mars 14, 2009, 13:19:22 pm
av heljo
|
|
|
Ærlig bil-annonse!
|
Jærva
|
2
|
1824
|
april 17, 2010, 11:23:58 am
av Jærva
|
|
|
Hvor mye hk med orig. gasser?
|
Jærva
|
10
|
4440
|
mars 24, 2008, 15:50:56 pm
av Race-buggy
|
|
|
Ekte six-pack for Splitt-bus eiere..
|
Jærva
|
0
|
1575
|
september 09, 2008, 21:15:27 pm
av Jærva
|
|
|
Gjett hvilket motor-rom dette er i ...
|
Jærva
|
5
|
1734
|
november 29, 2012, 23:50:06 pm
av Erlend / bug66
|
|
|
Nitro, flere bruksområder...
|
Jærva
|
2
|
1534
|
desember 30, 2008, 18:09:45 pm
av Anders Røsåsen
|
|
|
Litt offtopic, men.. "Litt" småhissig VW POLO MK1.
|
Jærva
|
1
|
2084
|
mars 04, 2008, 22:46:58 pm
av tovwair
|
|
|
Auu.Auuu..!
|
Jærva
|
4
|
2501
|
mai 18, 2008, 01:22:44 am
av JS
|
|
|
Boble med spesiell fjæring!
|
Jærva
|
3
|
1963
|
desember 14, 2008, 01:52:08 am
av EGOtrip
|
|
|
Retro klipp og bilder...
|
Jærva
|
3
|
2112
|
august 20, 2008, 09:13:34 am
av HenningA
|
|
|
Off topic litt, men en LUPO utenom det vanlige.. W12 eller 2xV6
|
Jærva
|
7
|
2462
|
desember 21, 2008, 16:55:32 pm
av anders.
|
|
|
Rust in peace....
|
Jærva
|
4
|
1872
|
november 26, 2008, 22:31:03 pm
av David
|
|
|
Porsche Fuchs og ombygging av biler.
|
Jærva
|
0
|
1286
|
august 12, 2013, 23:38:51 pm
av Jærva
|
|
|
Old Hardcore VWACM´ers!
|
Jærva
|
15
|
6192
|
desember 15, 2008, 14:39:47 pm
av Bugaroo
|
|
|
Hvem har trua på Petter..? Blir d nytt håp med ny bil eller bare tull..
|
Jærva
|
11
|
4174
|
mai 31, 2008, 19:24:13 pm
av Adax (Buskebil)
|
|
|
Hvorfor er det ingen klasse som heter sve-look...
|
Jærva
|
6
|
2400
|
juli 05, 2008, 23:11:31 pm
av empiboy (Mr. Eikstad)
|
|
|
Safe driving... NOT!
|
Jærva
|
28
|
7984
|
mars 30, 2008, 11:14:51 am
av Dag L
|
|
|
Bildetråd med spesielle bygge´
|
Jærva
|
2
|
3051
|
mars 11, 2008, 21:39:32 pm
av LOBO
|
|
|
Sika med spesiell motor
|
Jærva
|
18
|
7606
|
november 19, 2008, 14:54:38 pm
av Tistlo
|
|
|
7 år med bobla og så blir det el-bil... eller?
|
Jærva
|
26
|
7404
|
april 30, 2008, 14:28:37 pm
av Pan
|
|
|
Jay Leno´s garage..
|
Jærva
|
2
|
1639
|
november 18, 2008, 23:00:41 pm
av David
|
|
|
Dollar til gi-bort-pris. VWNorge i handlefest?
|
Jærva
|
21
|
6418
|
april 11, 2008, 19:03:22 pm
av H-MEK
|
|
|
Skraper ved giring!
|
Juvelen
|
2
|
1511
|
november 02, 2009, 19:50:16 pm
av Juvelen
|
|
|
Tekniske data 1303s Big?
|
Juvelen
|
6
|
2002
|
november 02, 2009, 01:23:31 am
av Pål
|
|
|
Årsmodell 1303S
|
Juvelen
|
2
|
1956
|
mars 21, 2010, 21:48:57 pm
av Juvelen
|
|
|
ikke sikker på hvor denne passer "kubelrod"
|
justandy
|
6
|
1914
|
oktober 10, 2011, 23:44:21 pm
av OldBug
|