|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
T2 og IRS: Hvilken girkasse er best å bruke?
|
David
|
4
|
1970
|
april 28, 2009, 19:45:35 pm
av David
|
|
|
Morsom camper
|
Einic
|
0
|
1969
|
mai 22, 2017, 08:08:55 am
av Einic
|
|
|
emblem
|
vw-t1
|
6
|
1969
|
november 29, 2011, 17:56:44 pm
av vw-t1
|
|
|
Har du noen gang...
|
Dewil
|
8
|
1969
|
februar 12, 2011, 16:20:30 pm
av Dewil
|
|
|
Schwimmfotograff SCC 08 - hvor er du???
|
Dr. Ing. Brezelfürsten
|
4
|
1969
|
februar 16, 2009, 22:10:43 pm
av BERGER
|
|
|
Hva heter denne??
|
zapperx (Glenn Andersen)
|
2
|
1969
|
oktober 23, 2008, 13:42:01 pm
av zapperx (Glenn Andersen)
|
|
|
Fraktmulighet: Ålesund-Trondheim-Oslo
|
SplitMan
|
1
|
1969
|
mars 04, 2008, 20:56:19 pm
av Lasse `65
|
|
|
Bobla 80 år - Les artikkel fra Bilnorge
|
Squareback
|
0
|
1968
|
juli 19, 2018, 23:38:57 pm
av Squareback
|
|
|
Hvor kjøpe armstraps ??
|
Rune54
|
5
|
1967
|
august 19, 2010, 11:42:24 am
av Rune54
|
|
|
Jeg fant noen gamle annonser
|
Dewil
|
3
|
1967
|
desember 21, 2009, 21:57:03 pm
av Dewil
|
|
|
Gal, hekta, "på hjernen" eller bare kunst(ig)??
|
T2-Vandal
|
5
|
1967
|
mars 14, 2009, 13:18:21 pm
av Pål
|
|
|
Noen som vet hvilke setebelter dette er?
|
FooZ
|
2
|
1966
|
april 26, 2016, 01:59:39 am
av FooZ
|
|
|
EMPI kamaksler?
|
Koff1
|
3
|
1966
|
mars 02, 2015, 14:00:36 pm
av Koff1
|
|
|
Vw's på Chasing Classic Cars på Dicovery...
|
Reiel
|
4
|
1966
|
september 23, 2013, 16:13:21 pm
av Martin
|
|
|
Boble 1300s
|
Hans-Arne
|
2
|
1966
|
januar 28, 2012, 20:11:15 pm
av StarBugs Geir
|
|
|
Svensk superlåvefunn!!
|
Kheiron
|
3
|
1966
|
april 26, 2010, 20:41:59 pm
av 58orgbug
|
|
|
Mens jeg venter på drømmebilen
|
VW Nord
|
4
|
1966
|
november 04, 2009, 23:01:06 pm
av VW Nord
|
|
|
I forhistorisk tid...
|
Dr. Ing. Brezelfürsten
|
2
|
1966
|
september 18, 2008, 09:22:32 am
av Dr. Ing. Brezelfürsten
|
|
|
Bryllupskjøring med splittbuss!
|
Rune54
|
2
|
1965
|
august 26, 2015, 10:34:46 am
av OTO
|
|
|
Smiths turteller? Hot eller Not?
|
Kheiron
|
5
|
1965
|
oktober 02, 2011, 12:08:21 pm
av wide5
|
|
|
Torgeir - Gumpegoddi - Gratulerer med dagen 2
|
BeetleBug
|
4
|
1965
|
februar 06, 2009, 10:52:17 am
av BeetleBug
|
|
|
modell biler
|
Odøling
|
0
|
1965
|
februar 02, 2008, 19:46:01 pm
av Odøling
|
|
|
Kent fyller 40!
|
ZAR
|
3
|
1964
|
mai 17, 2014, 22:36:01 pm
av SplitMan
|
|
|
Høytsittende bremselys :)
|
Riisern
|
1
|
1964
|
april 16, 2014, 22:15:19 pm
av Squareback
|
|
|
Lyktegitter og andre gamle deler/nos
|
Anders Peder
|
3
|
1964
|
september 03, 2013, 11:10:23 am
av .LP
|
|
|
Noen som har testet Skruvat.no ?
|
hauganfoto
|
3
|
1964
|
mai 22, 2013, 14:37:37 pm
av torino 76
|
|
|
Årsmodell
|
torivar
|
2
|
1964
|
september 12, 2010, 14:29:00 pm
av torivar
|
|
|
KDF hva er det?
|
Anders Peder
|
3
|
1964
|
februar 13, 2009, 01:03:12 am
av Odd-Einar Johansen
|
|
|
BIT FOR BIT, BILDE FOR BILDE_____________________# 2
|
FUSENTAST
|
4
|
1964
|
september 18, 2008, 09:18:05 am
av BERGER
|
|
|
Til informasjon - Tilbud fra forhandlere.
|
Trond Dahl
|
1
|
1964
|
februar 07, 2008, 16:52:14 pm
av Trond Dahl
|