|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Boble cabriolet (original) 67-modell eller eldre ønskes kjøpt
|
Peter
|
6
|
3517
|
januar 02, 2016, 17:32:35 pm
av Peter
|
|
|
1303, 75 mod.
|
raaen
|
8
|
3518
|
februar 26, 2010, 23:10:22 pm
av 1303RCN
|
|
|
Billig buggy ønskes kjøpt i stavanger området!
|
vladS
|
7
|
3520
|
januar 31, 2010, 18:44:22 pm
av kane1972
|
|
|
split panel/sika/doka
|
rusthaug
|
6
|
3523
|
mars 14, 2009, 16:54:14 pm
av rusthaug
|
|
|
splittboble/buss
|
ahelgemo
|
6
|
3524
|
juni 10, 2010, 00:49:59 am
av Tistlo
|
|
|
T2 splitt
|
oli
|
7
|
3524
|
august 26, 2008, 22:34:22 pm
av Lars Johansen
|
|
|
One year only? Starter til 1967 modell T1 ønskes kjøpt.
|
OTO
|
11
|
3525
|
august 06, 2010, 00:18:24 am
av mcmad
|
|
|
Splitt buss pre 60. Ønskes
|
vw-vw
|
4
|
3536
|
januar 04, 2014, 19:23:47 pm
av Lucas
|
|
|
Bruksluftkjølt ØK!
|
Rikard
|
11
|
3537
|
november 22, 2010, 19:39:02 pm
av Martin
|
|
|
splittboble ønskes
|
ahelgemo
|
5
|
3541
|
juli 09, 2008, 09:34:50 am
av surfer56
|
|
|
Ønsker boble, helst 1302/1303
|
fj
|
3
|
3542
|
mars 28, 2009, 11:20:17 am
av Ragge
|
|
|
Vw boble
|
Hassemr2
|
1
|
3543
|
september 10, 2017, 13:04:31 pm
av Mr.Bubblehead
|
|
|
:)
|
Stian.S
|
11
|
3549
|
september 15, 2010, 22:54:18 pm
av Stian.S
|
|
|
T1 før 60 ønskes kjøpt
|
toaake
|
0
|
3560
|
januar 22, 2008, 17:28:05 pm
av toaake
|
|
|
Kan slettes...
|
Roy
|
9
|
3562
|
august 06, 2008, 07:21:11 am
av Cinq81
|
|
|
Boble ønskes kjøpt
|
Lundby
|
4
|
3563
|
januar 28, 2017, 17:49:28 pm
av Sindre H
|
|
|
Splittbuss prosjekt vurderes kjøpt
|
whiteXmas
|
2
|
3569
|
februar 06, 2008, 15:53:45 pm
av Lasse
|
|
|
58/59 boble ønskes,evnt ragtop boble opp til 64.alle prisklasser er intr.
|
knutraknes
|
2
|
3581
|
juni 19, 2017, 16:41:22 pm
av Lars Rosenquist
|
|
|
Si ifra hvis H-111 blir til salgs...
|
bObLeFrIk
|
8
|
3581
|
april 25, 2011, 13:57:23 pm
av vwfreak
|
|
|
Trenger en early bay til! (sika, doka, panel eller vindu)
|
EspenX
|
10
|
3588
|
oktober 07, 2009, 17:33:52 pm
av RuneL
|
|
|
VW Boble 1955-1958 ønskes kjøpt
|
S. Nilsen
|
4
|
3597
|
juli 16, 2015, 20:26:22 pm
av cobrawolf
|
|
|
Vw Transporter splitt opp til 1967 modell ønskes kjøpt, opp til 150 tusen
|
t2panel
|
9
|
3603
|
oktober 23, 2014, 19:18:29 pm
av t2panel
|
|
|
roadster ønskes kjøpt
|
sigge
|
11
|
3605
|
november 17, 2009, 18:23:42 pm
av sigge
|
|
|
Boble mot Passat
|
Bugbus
|
4
|
3606
|
august 14, 2013, 13:50:13 pm
av Bugbus
|
|
|
Har kjøpt! ( Buggy ønskes kjøpt! )
|
Reisende Mac
|
10
|
3615
|
oktober 31, 2011, 13:14:11 pm
av Reisende Mac
|
|
|
Boble ønskes kjøpt.
|
lillingen
|
5
|
3618
|
mai 22, 2017, 16:02:12 pm
av lillingen
|
|
|
1302 S ønskes
|
VW 181
|
1
|
3624
|
september 11, 2009, 12:11:13 pm
av VW 181
|
|
|
T1 cab, Ghia cab
|
Endre S
|
4
|
3631
|
juni 05, 2016, 22:03:40 pm
av erl
|
|
|
Kjørbar boble ønskes! (Byttes med rustfri 86 modell Golf!)
|
Ivwar
|
0
|
3633
|
januar 23, 2008, 11:16:22 am
av Ivwar
|
|
|
Ønsker og kjøpe splittbuss/panel
|
Håkon88
|
9
|
3636
|
september 22, 2009, 16:56:51 pm
av Håkon88
|