|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Coach eller dobbel kabiner i god stand ø.kjøpt
|
Vestlyen
|
0
|
1402
|
mai 21, 2010, 08:58:04 am
av Vestlyen
|
|
|
Early Bay Panel Prosjekt ønskes kjøpt
|
atufte
|
0
|
1401
|
august 04, 2015, 16:35:52 pm
av atufte
|
|
|
Baksete splittbuss ønskes
|
Rune54
|
1
|
1401
|
april 28, 2010, 01:30:14 am
av JEPPE
|
|
|
1303s 1973 mod ønskes kjøpt.
|
Elwood
|
0
|
1400
|
oktober 16, 2009, 08:22:45 am
av Elwood
|
|
|
T1 Boble ønskes kjøpt
|
Edwin
|
0
|
1399
|
mars 18, 2010, 23:32:36 pm
av Edwin
|
|
|
Planlegger kjøp av splitt-buss. Noen som vil kvitte seg med sin etter sesongen ?
|
Danna
|
0
|
1398
|
juni 04, 2016, 13:19:43 pm
av Danna
|
|
|
KJØPT
|
Filip/purity
|
0
|
1397
|
juni 16, 2016, 15:52:44 pm
av Filip/purity
|
|
|
vinter bil ønskes.(ordna)
|
T-1
|
2
|
1394
|
oktober 17, 2010, 09:05:58 am
av T-1
|
|
|
Vw split/zwitter prosjekt eller oval
|
crazynick1988
|
1
|
1393
|
april 18, 2015, 12:02:10 pm
av Barland
|
|
|
atv artic cat 500 4wd bytte mot buggy
|
gussi
|
0
|
1393
|
juni 16, 2012, 13:19:22 pm
av gussi
|
|
|
Fersk VW entusiast jakter bil.
|
Ruler
|
2
|
1392
|
april 25, 2011, 19:44:54 pm
av Ruler
|
|
|
splitt buss ønskes i reddbar stand med papirer. alt av interesse!
|
Kjetil1985
|
2
|
1390
|
mai 08, 2013, 08:19:13 am
av Kjetil1985
|
|
|
Ønsker og kjøpe billig boble som er under 67 modell.
|
leithen
|
2
|
1390
|
september 15, 2012, 17:53:00 pm
av Tistlo
|
|
|
Sika
|
Ivar
|
0
|
1389
|
desember 15, 2016, 20:37:10 pm
av Ivar
|
|
|
Early Bay Highroof kjøpes
|
Pål Rui
|
0
|
1389
|
juli 18, 2010, 18:35:43 pm
av Pål Rui
|
|
|
Kan slettes...
|
atufte
|
1
|
1387
|
april 29, 2015, 23:05:58 pm
av atufte
|
|
|
Lakt inn feil
|
Sigmund1303
|
2
|
1385
|
mars 04, 2009, 22:24:52 pm
av Martin
|
|
|
Splitt boble kjøpes...
|
atufte
|
1
|
1383
|
oktober 22, 2014, 00:16:26 am
av vw-vw
|
|
|
Bay innerkanal
|
David
|
0
|
1383
|
mai 15, 2009, 16:54:17 pm
av David
|
|
|
Karmann Ghia prosjekt ønskes kjøpt
|
Biseth
|
0
|
1382
|
september 08, 2016, 00:20:48 am
av Biseth
|
|
|
Buss ønskast kjøpt - ikkje prosjekt.
|
FreddyB
|
0
|
1382
|
juni 15, 2013, 23:18:49 pm
av FreddyB
|
|
|
Ragtop
|
vespaape
|
0
|
1382
|
november 30, 2012, 08:34:11 am
av vespaape
|
|
|
Variant stasjonsvogn type 4 (411) ØNSKES KJØPT.........
|
ozzi 45098072
|
0
|
1382
|
desember 29, 2011, 21:11:51 pm
av ozzi 45098072
|
|
|
Panel ´56-59 ønskes kjøpt
|
Pål Rui
|
0
|
1379
|
september 20, 2009, 10:21:14 am
av Pål Rui
|
|
|
Boble Cab PRE-67 kjøpes
|
vwivar
|
0
|
1375
|
juli 17, 2015, 12:48:19 pm
av vwivar
|
|
|
har du noe spennende til salgs, stående?
|
Rikard
|
1
|
1372
|
mars 29, 2011, 16:04:11 pm
av Rikard
|
|
|
68-74 vw boble ønskes.
|
power from 65
|
1
|
1371
|
mars 03, 2013, 18:56:08 pm
av power from 65
|
|
|
earlybay delebil ønskes
|
nobrakes
|
1
|
1371
|
mai 18, 2011, 21:29:56 pm
av nobrakes
|
|
|
hjelp, trenger 70 mod forstilling..
|
bjordas
|
2
|
1371
|
januar 09, 2011, 19:22:32 pm
av bjordas
|
|
|
Gipsy ønskes kjøpt (bobil)
|
FloydLandis
|
0
|
1370
|
januar 02, 2017, 14:09:11 pm
av FloydLandis
|