|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Sika ø.k
|
Type-2
|
4
|
1880
|
mai 06, 2012, 22:22:41 pm
av krølle
|
|
|
Boss og tuteknapp til Superior ratt
|
Kjetil
|
1
|
1880
|
mai 26, 2008, 07:23:26 am
av Kjetil
|
|
|
Mc ønskes byttet i Vw
|
Fast Freddy
|
2
|
1879
|
november 16, 2014, 16:00:29 pm
av Fast Freddy
|
|
|
Bunnplate før -60 ønskes kjøpt
|
Anders
|
1
|
1877
|
april 28, 2015, 14:38:46 pm
av Lars Rosenquist
|
|
|
T2 split/bay ønskes
|
StarBugs Geir
|
1
|
1876
|
oktober 01, 2008, 09:10:01 am
av StarBugs Geir
|
|
|
E vil ha bobbel!!
|
Dragset'n
|
3
|
1872
|
juni 01, 2010, 16:03:14 pm
av Dragset'n
|
|
|
ØK: T3 syncro
|
vidar eiane
|
1
|
1869
|
april 29, 2008, 17:22:11 pm
av Dag L
|
|
|
Boble ønskes, har gråtass med snøfreser og kjettinger i bytte!
|
BT
|
2
|
1866
|
desember 03, 2012, 15:38:32 pm
av Martin
|
|
|
-59 eller eldre bunnplate til boble kjøpes
|
DrLaban
|
0
|
1865
|
september 20, 2015, 14:45:03 pm
av DrLaban
|
|
|
Beach Buggy
|
haugstaen
|
2
|
1864
|
oktober 16, 2008, 22:38:52 pm
av Race-buggy
|
|
|
Noen som har en 1303s som vil bytte i en 62 mod boble?? Utgår...!!!
|
Tore
|
3
|
1863
|
oktober 25, 2011, 23:17:31 pm
av Ketil S.
|
|
|
slettes.. har kjøpt :)
|
rambo
|
0
|
1861
|
august 26, 2012, 20:41:31 pm
av rambo
|
|
|
callook med motor med "krutt i" ønkes byttet mot mine audier
|
Germaniack
|
3
|
1857
|
august 30, 2010, 09:15:25 am
av 1303SS
|
|
|
Noen som har ei boble for mye, og en volvo for lite?
|
StianG
|
3
|
1856
|
mai 22, 2009, 13:37:30 pm
av Formula Vee
|
|
|
Buggy til salgs?
|
EKSNiES
|
2
|
1851
|
februar 27, 2015, 21:14:20 pm
av beach buggy
|
|
|
type 2 prosjekt øk buss eller pickup:-)
|
ww2
|
2
|
1851
|
juli 30, 2012, 19:32:59 pm
av skyggjen
|
|
|
412 kjøpes
|
VW Veteran
|
1
|
1849
|
januar 24, 2015, 02:02:42 am
av Hawken
|
|
|
SNOW TRAC ønskes kjøpt,
|
t2panel
|
3
|
1849
|
januar 11, 2013, 00:34:10 am
av andgjerd
|
|
|
Bay pickup, enkel eller dobbelkabin
|
Motor Ed
|
2
|
1849
|
januar 26, 2009, 13:49:20 pm
av NHH
|
|
|
55-58 splittbuss ønskes kjøpt. Ikke panel
|
Rune
|
0
|
1843
|
januar 12, 2017, 23:46:39 pm
av Rune
|
|
|
1981 Fender USA precision bass byttes i 1303
|
Der Postmeister
|
3
|
1843
|
september 02, 2012, 15:21:43 pm
av Der Postmeister
|
|
|
Oval ønskes kjøpt
|
Alibobla
|
2
|
1840
|
februar 20, 2015, 23:28:06 pm
av Alibobla
|
|
|
Boble med mest mulig patina kjøpes...
|
atufte
|
4
|
1835
|
oktober 21, 2014, 07:12:42 am
av atufte
|
|
|
Noen som sliter med at de har en BIG stående ubrukt, jeg er iallefall interesert
|
Korfitts
|
4
|
1835
|
februar 15, 2011, 12:25:34 pm
av Rikard
|
|
|
EU-ok boble ø. kjøpt
|
nime
|
2
|
1833
|
april 15, 2014, 17:21:56 pm
av Alvin
|
|
|
Ønsker seg Splitt eller Oval
|
Beetlemaniac
|
2
|
1832
|
mai 05, 2010, 22:58:25 pm
av Beetlemaniac
|
|
|
1303 ønskes kjøpt eller bytte.
|
volkswagen1302
|
1
|
1831
|
april 28, 2015, 16:46:14 pm
av hauganfoto
|
|
|
EU ok bruksboble ØK på østlandet, rimelig!
|
scoot
|
0
|
1831
|
september 09, 2008, 21:31:18 pm
av scoot
|
|
|
Bay dobbeltcabiner ønskes kjøpt
|
schwalbenschwanz
|
4
|
1829
|
august 29, 2009, 21:28:22 pm
av vw-vw
|
|
|
1303 BIG ELLER SOLTAK
|
olsent
|
2
|
1829
|
september 03, 2009, 11:07:43 am
av Leif
|