|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
strato silver + oval ?
|
BAC
|
6
|
5149
|
august 12, 2011, 07:30:07 am
av boble54
|
|
|
Bensin filter
|
Lundby
|
4
|
5148
|
januar 10, 2009, 14:19:02 pm
av Isak
|
|
|
RHM (judson kompressor)
|
50 split
|
1
|
5140
|
juli 09, 2011, 10:46:15 am
av OTO
|
|
|
Støtdempere til splitt - foran (til 52-modell)
|
Oval57
|
8
|
5119
|
oktober 26, 2009, 22:20:06 pm
av øystein
|
|
|
orginalfarge til splitt
|
notch
|
7
|
5112
|
november 12, 2009, 18:33:18 pm
av Håvard Hoem
|
|
|
Hva er original farge på felgene?
|
kammiz
|
7
|
5090
|
mai 19, 2009, 20:32:08 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Denzel 1300 til salgs...
|
RZR-Andy
|
4
|
5090
|
desember 30, 2007, 21:02:40 pm
av Dr. Ing. Brezelfürsten
|
|
|
Erfaring med 16" diagonaldekk??
|
Rolf T. Kastenwagen
|
5
|
4960
|
januar 24, 2010, 01:16:37 am
av Pål Rui
|
|
|
hanskerom papp og isolering oval
|
bjornboble
|
2
|
4945
|
desember 11, 2013, 22:23:24 pm
av bjornboble
|
|
|
Rattlås 57 oval
|
71kg
|
3
|
4912
|
april 02, 2008, 15:23:27 pm
av 71kg
|
|
|
Farge på Ragtopp
|
71kg
|
3
|
4904
|
januar 15, 2008, 09:06:16 am
av 71kg
|
|
|
Hjelp. Montering av hjullager på en zwitter.
|
Mr.Bubblehead
|
3
|
4902
|
januar 05, 2008, 21:29:16 pm
av Mr.Bubblehead
|
|
|
Rep.sett til 26 mm. vergasser
|
Oval57
|
3
|
4884
|
mars 28, 2008, 00:31:30 am
av PM
|
|
|
Lange aksler på Oval- hva må jeg gjøre
|
Bendik
|
4
|
4804
|
april 17, 2012, 08:06:45 am
av Bendik
|
|
|
boble deler selges
|
ken
|
3
|
4773
|
juli 02, 2011, 11:35:42 am
av rubenthorsen
|
|
|
Lakk koder til 1/10 1952 - 10/3 1953
|
52 splitt deluxe
|
1
|
4757
|
mars 31, 2008, 17:21:45 pm
av 52 splitt deluxe
|
|
|
støtfangerfeste (farge
|
oli
|
6
|
4666
|
juni 08, 2009, 17:45:16 pm
av mags
|
|
|
Modellendringer - speedometer 1950 VS 1951
|
Dr. Ing. Brezelfürsten
|
2
|
4632
|
mars 24, 2008, 02:10:48 am
av Dr. Ing. Brezelfürsten
|
|
|
Varmekanalar!
|
Tistlo
|
0
|
4627
|
juli 13, 2011, 17:42:15 pm
av Tistlo
|
|
|
16" felger spm
|
nobrakes
|
2
|
4612
|
august 01, 2011, 22:13:48 pm
av nobrakes
|
|
|
Noen som har original Oval Cabriolet?
|
SplitMan
|
5
|
4582
|
juni 26, 2008, 22:37:14 pm
av Mr.Bubblehead
|
|
|
Varmekanal til oval?
|
Bendik
|
5
|
4576
|
desember 12, 2008, 23:34:26 pm
av Wheeler
|
|
|
Wolfsburg emblem til panser - autistfråge...
|
Dr. Ing. Brezelfürsten
|
3
|
4554
|
september 28, 2011, 13:18:25 pm
av Dr. Ing. Brezelfürsten
|
|
|
Et lite batwing spørsmål...
|
LOBO
|
2
|
4549
|
mars 11, 2008, 20:19:08 pm
av LOBO
|
|
|
Baklys og Tanklook
|
split 1950
|
0
|
4543
|
april 26, 2015, 23:34:18 pm
av split 1950
|
|
|
choke vaier
|
boble MG
|
2
|
4529
|
august 10, 2012, 10:59:43 am
av boble MG
|
|
|
Nyervervelsen 1964 mod urørt og tilnermet rustfri :)
|
Dragset'n
|
5
|
4506
|
mai 29, 2011, 21:55:58 pm
av LOBO
|
|
|
Viftereim 25 HK, dimensjoner?
|
Oval57
|
1
|
4502
|
september 03, 2013, 11:45:53 am
av Dr. Ing. Brezelfürsten
|
|
|
bambus hylle
|
raaen
|
1
|
4499
|
mars 24, 2008, 00:20:26 am
av 52 splitt deluxe
|
|
|
Perohaus hanskeromsdører
|
jehoey
|
4
|
4498
|
mai 02, 2010, 20:11:56 pm
av Dr. Ing. Brezelfürsten
|