|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
fargekode bensin tank 54 oval
|
bjornboble
|
1
|
5695
|
august 18, 2014, 10:32:31 am
av bjornboble
|
|
|
Besintank pinne
|
-57Oval
|
3
|
5677
|
april 09, 2012, 18:32:52 pm
av Pål
|
|
|
Når ble hullene til vindusviskermekanismen i karosseriet flyttet ut fra ruta?
|
Dr. Ing. Brezelfürsten
|
9
|
5675
|
desember 23, 2009, 17:24:19 pm
av Tistlo
|
|
|
åssen type oval
|
gammern
|
9
|
5575
|
september 11, 2008, 23:42:46 pm
av Varj
|
|
|
Lakkering av oval
|
Skaug
|
5
|
5564
|
januar 24, 2013, 18:24:22 pm
av Lundby
|
|
|
Karmann split cab
|
råddd
|
11
|
5547
|
januar 08, 2010, 14:04:18 pm
av Oval57
|
|
|
T1 Switter
|
mags
|
5
|
5535
|
januar 15, 2013, 16:42:02 pm
av mags
|
|
|
Splitt-Oval Kanal bunner
|
mags
|
7
|
5534
|
september 26, 2009, 11:53:59 am
av ahelgemo
|
|
|
tenningslås split
|
brm
|
7
|
5510
|
januar 06, 2010, 16:48:04 pm
av brm
|
|
|
viftehuset med sveisekant, forsvant når?
|
52 splitt deluxe
|
3
|
5503
|
mars 24, 2008, 19:00:05 pm
av Oval57
|
|
|
Riktig type stigtrinn 49/53 noen som trenger
|
mags
|
5
|
5502
|
mars 28, 2013, 12:26:59 pm
av Mr.Bubblehead
|
|
|
Dørtrekk, navn på stofftype ( til T1 - 51 modell)
|
Johnny Oeen
|
7
|
5490
|
juni 03, 2011, 19:42:58 pm
av Johnny Oeen
|
|
|
Kromma ringer rundt vindusveiv og dørhendler?
|
LOBO
|
10
|
5462
|
november 24, 2009, 00:42:45 am
av LOBO
|
|
|
Interiør oval
|
oli
|
2
|
5441
|
januar 13, 2014, 22:10:56 pm
av oli
|
|
|
52 splitt
|
nobrakes
|
5
|
5433
|
januar 22, 2011, 00:06:37 am
av tomv
|
|
|
pyntelist på stigbrett.. og farge på instrumentpod
|
nobrakes
|
7
|
5433
|
mai 10, 2009, 11:25:00 am
av Hulken
|
|
|
Gummimatte til splitt
|
jehoey
|
7
|
5422
|
januar 09, 2010, 11:28:12 am
av Bekkelagsmafiaen
|
|
|
Besøk av 1942 mod. boble
|
Brezelkäfer
|
6
|
5412
|
februar 10, 2009, 11:06:48 am
av Brezelkäfer
|
|
|
nummer på 25hk ?? nytt spm
|
nobrakes
|
10
|
5344
|
september 02, 2010, 08:57:11 am
av Dr. Ing. Brezelfürsten
|
|
|
Filt til taktrekk - østlandsområdet
|
Oval57
|
9
|
5310
|
april 16, 2009, 10:44:13 am
av Oval57
|
|
|
Den gamle norske blå 1951 Porsche 356 Coupeen....
|
SplitMan
|
7
|
5309
|
februar 28, 2009, 02:05:32 am
av Stig Tore
|
|
|
Montasje av bakruter på min Split
|
eivinds
|
2
|
5306
|
februar 10, 2014, 23:53:51 pm
av Dewil
|
|
|
Forskjeller på 55 og 58 Type 1 motorer
|
TomR
|
9
|
5291
|
juni 08, 2009, 20:21:07 pm
av LOBO
|
|
|
HJELP - Original lakk til splitt sept. 52 deluxe??
|
52 splitt deluxe
|
3
|
5264
|
april 19, 2008, 17:19:50 pm
av 52 splitt deluxe
|
|
|
Bilde under panseret på en 54 ! Ingen som har mulighet!!
|
TAH54
|
6
|
5246
|
oktober 12, 2008, 19:58:40 pm
av Varj
|
|
|
kapsler, vw merke,matt eller blank svart?
|
gammern
|
6
|
5243
|
september 16, 2008, 22:19:07 pm
av gammern
|
|
|
Slangeklemmer med VW logo
|
Del
|
7
|
5218
|
februar 16, 2011, 13:50:30 pm
av Oval57
|
|
|
Skiltskruer - hva skal man bruke? Splitten trenger tips:)
|
Oval57
|
6
|
5203
|
april 11, 2011, 13:08:56 pm
av mags
|
|
|
Hvor få kjøpt org. lakk til oval?
|
LOBO
|
6
|
5154
|
desember 08, 2008, 00:02:16 am
av Kjell Roar
|
|
|
Lykteglass til -54
|
boble54
|
5
|
5153
|
november 29, 2012, 11:30:49 am
av boble54
|