OTO
Supermedlem

|
 |
« på: desember 03, 2008, 02:14:55 am » |
|
-2 luftetuter fra 1600 motor, til å montere under blekket nermest bakplate. Passer også på T1. -Gummiklosser til oppå drivakslinger til girkasse. ( Disse mangler BT på kassa si )  -varmekanaler med lyddemper, mellom motor og karosseri. det skal også være et par fleksible i plast i mellom også. -Blinklysbryter. -Innfestingen til støttestag på motorluka. -Gummi til støtfanger foran (rundt festene) -Lokk i gulvet over bremseveskebeholderen. -Bremseveskebeholder. Delene selges til høyeste bud, jeg sender, men kjøper betaler porto
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
aremann
Seniormedlem

|
 |
« Svar #1 på: desember 05, 2008, 00:24:18 am » |
|
300
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
OTO
Supermedlem

|
 |
« Svar #3 på: januar 06, 2009, 00:41:48 am » |
|
Fortsatt tilsalgs.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #4 på: januar 07, 2009, 13:05:25 pm » |
|
-Gummiklosser til oppå drivakslinger til girkasse. ( Disse mangler BT på kassa si )  Er det biltilsynet eller undertegnede du referer til her? Send meg en pakkepris på PM på alt sammen! /BT
|
|
|
Loggført
|
Member #1 /Spliths venner
|
|
|
OTO
Supermedlem

|
 |
« Svar #5 på: januar 07, 2009, 15:59:04 pm » |
|
He, he... det var DEG BT  Aremann lanserte 300,- og det er greit, men jeg vil ha litt for porto og  Mangler du en bremsetrommel bak?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #6 på: januar 07, 2009, 21:34:25 pm » |
|
Da er det store spørgesmålet: hvordan, hvordan i alle land og dager kunne du vite??  ....Mangler egentlig ikke så mye til gir/bremser da jeg har fått ny komplett potensiell senkegirkasse med tilbehør. Men greit å ha originalen komplett just in case. Hvor holder du til? Har 257 kroner og en stor pose med tomflasker her, skal holde akkurat!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
OTO
Supermedlem

|
 |
« Svar #7 på: januar 08, 2009, 12:11:53 pm » |
|
Da er det store spørgesmålet: hvordan, hvordan i alle land og dager kunne du vite??  ....Mangler egentlig ikke så mye til gir/bremser da jeg har fått ny komplett potensiell senkegirkasse med tilbehør. Men greit å ha originalen komplett just in case. Hvor holder du til? Har 257 kroner og en stor pose med tomflasker her, skal holde akkurat! He, he... Det bør holde... Jeg bor på Lillehammer... Girkassa i bussen din er fra min tidligere donorbil. Den girkassa prøvemonterte jeg inn i min 57. Da måtte jeg fjerne gummiklossene fra kassa, disse.. Den gule venstredøra bensintank etc... er også deler fra meg. Har du bensinmåler inne i bilen?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #8 på: januar 08, 2009, 13:30:16 pm » |
|
Litt usikker på den, har ikke begynt å montere instrumenter riktig enda due to some omprioritering av fritid! (sier alenepappa deg noe? He he..) Nå er imidlertid tiden inne for ett røsk igjen, (snart påske) så jeg skal sjekke i kveld og gi beskjed asap  Trenger drivakselrør fra t1 pre 67 samt tromler til wide 5 boltsirkel (med innmat) også.. Hyl ut!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #9 på: januar 13, 2009, 21:21:16 pm » |
|
Bensinmåleren er der! Om den virker vet jeg ikke da... Og lysbryteren sitter dønn, har du en slik?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
OTO
Supermedlem

|
 |
« Svar #10 på: januar 14, 2009, 11:41:13 am » |
|
Det skal jeg ha et sted...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
OTO
Supermedlem

|
 |
« Svar #11 på: februar 01, 2009, 23:48:29 pm » |
|
Bensinmåleren er der! Om den virker vet jeg ikke da... Og lysbryteren sitter dønn, har du en slik?
Jeg har ikke lysbryter til overs, men den skal være lik lysbrytere fra T1 Oval og eldre Skulle vi gjøre en handel, eller hva ble vi egentlig eneige om?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #12 på: februar 02, 2009, 08:55:26 am » |
|
Jeg har ikke lysbryter til overs, men den skal være lik lysbrytere fra T1 Oval og eldre Skulle vi gjøre en handel, eller hva ble vi egentlig eneige om? Tja, jeg har jo slikt å gjøre og slikt å føre.. Har du noen ide om hva det koster å sende dette? Ellers kan vi jo sjekke om noen skal nedover mot de Vestfoldske skoger.. Du har ikke tilfeldigvis en bremsepumpe som passer også?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
OTO
Supermedlem

|
 |
« Svar #14 på: februar 03, 2009, 11:44:02 am » |
|
BT: PM..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
OTO
Supermedlem

|
 |
« Svar #15 på: februar 05, 2009, 17:58:12 pm » |
|
Da BT har trekt budet står følgende tilbudet åpent. Deler kan leveres langs E6 Lillehammer - Oslo og E18 Oslo - Nøtterøy fredag... Frakten koster en snusboks pr levering
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|