Hellblazer
Nybegynner

|
« på: januar 09, 2008, 18:49:42 pm » |
|
Det ser dessverre ut til at jeg muligens må selge min sjeldne  411. Det spesielle er at den har 412 front, men det skal være godkjent. Bilen var i heller laber form når den ble kjøpt, men jeg har nå greid å gjøre en del med den. Blant annet har jeg fått tak i "nytt" panser, "nye" skjermer, bensinvarmer (var fjernet når jeg kjøpte bilen) + litt andre smådeler. Har pusset opp en del men det gjenstår litt, og mulig noe av det kan gjøres bedre. Høyre kanal er skiftet, mens det er et lite hull i venstre kanal. Motoren går som bare det. Frambremser (caliper) må nok repareres/fikses, da den ene siden henger seg opp. Vil helst selge til noen som har lyst til å pusse bilen skikkelig opp, og ikke kjøper den bare for motoren  Bud ønskes
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Pitt
Supermedlem

oppdal så klart
|
 |
« Svar #1 på: januar 09, 2008, 19:00:32 pm » |
|
Ja hvor i landet står denne da ??
Pitt
|
|
|
Loggført
|
E ha kasta mange sånne !
Tlf 90834700
|
|
|
Hellblazer
Nybegynner

|
« Svar #2 på: januar 09, 2008, 19:08:40 pm » |
|
Den er plassert i Stavanger 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Variant 412
Supermedlem

i e Sønndaling i
|
 |
« Svar #3 på: januar 13, 2008, 13:27:53 pm » |
|
Hei' skulle gjærne sett noen flere bilder, nærbilder av ting som kanskje ikke er så bra. Har bilen vært registrert på deg.Med litt småfiks er den kjørbar, tenkte på flytting med prøveskilter. så må du komme med prisønske.
|
|
|
Loggført
|
Member of the Vintage VW-Club of Møre & Romsdal
i har mange slike i
|
|
|
Pitt
Supermedlem

oppdal så klart
|
 |
« Svar #4 på: januar 13, 2008, 14:04:10 pm » |
|
Hei' skulle gjærne sett noen flere bilder, nærbilder av ting som kanskje ikke er så bra. Har bilen vært registrert på deg.Med litt småfiks er den kjørbar, tenkte på flytting med prøveskilter. så må du komme med prisønske.
Ja når ska oss t stavanger da ? Pitt
|
|
|
Loggført
|
E ha kasta mange sånne !
Tlf 90834700
|
|
|
Toolman
Juniormedlem

|
 |
« Svar #5 på: januar 13, 2008, 15:36:43 pm » |
|
Ja når ska oss t stavanger da ? Pitt Æ å vil bli me da, kan sitt baki å eta pøls... 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Variant 412
Supermedlem

i e Sønndaling i
|
 |
« Svar #6 på: januar 13, 2008, 16:06:33 pm » |
|
Ja når ska oss t stavanger da ? Pitt Æ å vil bli me da, kan sitt baki å eta pøls...  Ja vil du vær me så hæng på, hærre min frælser for en jæng trur dåkk turn bli sponsa av Gilde kjøttpølser eller 
|
|
« Siste redigering: januar 13, 2008, 17:02:57 pm av Variant 412 »
|
Loggført
|
i har mange slike i
|
|
|
|
Hellblazer
Nybegynner

|
« Svar #8 på: januar 14, 2008, 03:09:50 am » |
|
Jeg skal se om jeg kan få tatt et par bilder til. Bilen er for øyeblikket registerert på min far (er lenge siden den ble kjøpt inn, og den var ikke vært i bruk siden oppussingen startet). Som nevnt så er frambremsene kjipe, så vet ikke helt om langkjøring er så veldig kurant. Har forresten fikset alt med bakbremser, og også skiftet pakninger på både mastersylinderen til bremsene og master- og slavesylinderen til clutchen. Når det gjelder pris hadde jeg håpet på rundt 5000,- , men bare kom med bud
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ozzi 45098072
Juniormedlem

Mob:45767044
|
 |
« Svar #9 på: januar 24, 2008, 22:09:18 pm » |
|
hei,kor i stavanger står denne bilen? hadde vært kjekt å komt å sett på an.......ring meg på 40601482 eller 91731663.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Variant 412
Supermedlem

i e Sønndaling i
|
 |
« Svar #10 på: januar 24, 2008, 23:36:53 pm » |
|
Da er denne bilen kjøpt av herren med Gul bil. hm, faen de er jo i de 
|
|
« Siste redigering: januar 24, 2008, 23:40:41 pm av Variant 412 »
|
Loggført
|
i har mange slike i
|
|
|
FUSENTAST
Supermedlem

|
 |
« Svar #11 på: januar 24, 2008, 23:48:57 pm » |
|
HVA ER PLANEN...? Tømme landet for 4`re og så skape inntrykk av at de er sjeldne...?
Når skal du til Vika og hente de der...? Jeg har også noe skræp du kan betale litt for....ting som ikke passer sammen og som dermed er dyre...!!
|
|
|
Loggført
|
SCREWDRIVER #1
|
|
|
sjager
Juniormedlem

|
 |
« Svar #12 på: januar 24, 2008, 23:56:28 pm » |
|
Kanskje vente til Type4 blir überpopulært i england og bli mangemillionær? 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Variant 412
Supermedlem

i e Sønndaling i
|