mai 04, 2025, 21:28:09 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hvilken Eberspächer i 1302? Noen som har en?  (Lest 919 ganger)
Espen S. Andresen
Supermedlem

tlf 94 38 27 88

Vis profil

« på: desember 10, 2008, 15:01:04 pm »

Tenkte å montere Eber i 1302'n, (71-modell) siden det har vært montert der før, og alt ligger klart.
Spørsmålet er først og fremst: hvilken type skal jeg ha?
Har søkt og lett litt, og det virker som BN2 er det som ble originamontert i 1302. Jeg har 2 hull under dashen; en "varmerist" i plast som sitter på venstre side foran døra, og et avlangt, rundt hull på høyre side av rattstammen. Antar dermed at riktig varmer henter luft fra kupeen.

Har mulighet for å få kjøpt en eber fra en latebay - er det sannsynlig at denne kan brukes, eller blir det en annen type?
Alt opplegget med slanger, rør og ledninger ligger som sagt klart, så det er isåfall bare varmeren jeg trenger...

Er også interessert i å få kjøp en velfungerende varmer som passer - helst på østlandet, og helst kjapt.
Tenkte meg på FunRun 3.januar Osteaktig
Loggført

godlune
Medlem

Vis profil

« Svar #1 på: desember 10, 2008, 16:03:52 pm »

BN2 er mye brukt i 03 og 02, veit jeg!
Fra late bay? Da snakker vi kanskje BN4, og den er STOR og ikke plass til under panseret, tror jeg..
Men det er helt sikkert noen som har en liggende!
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!