Jærva
|
 |
« på: desember 11, 2008, 19:42:38 pm » |
|
Etter utrykket til Arild (Hulken) , så rista jeg støv av dette inlegget... EKTE HARDCORE VETERANER DETTE ! Noen av dem er fortsatt i miljøet, akkurat om hvem, kan sikkert noen svare bedre på enn meg.. Den ferskenfargede bobla har jo Mari , som hint´ hint´ gjennomgår oppussing  Ovalen til Linda er baki der.. 53 mod som Erik Teksum hadde, har jo Bjørn Inge VWACM-squareback´en til Anne Grethe ble vel vraket av en lokal helt... MEN.. , hvor ble det av splitt´en til Dag? Hvor ble det av notch´en til Sandaker´n og har Olav fortsatt cab´en ?
|
|
« Siste redigering: desember 11, 2008, 19:48:04 pm av Jærva »
|
Loggført
|
Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!
Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
|
|
|
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem

|
 |
« Svar #1 på: desember 11, 2008, 22:28:47 pm » |
|
Prøve å svare jeg da som er en av disse hardcorene  1. Splitten til Dag vet jeg ikke hvor havnet henn, men den ble solgt til fordel for en -58 Ghia cab som han har fortsatt 2. Notch`n til Sandaker har vært til salgs for ikke lenge siden og ble sist kjøpt igjen av Tor Fridholm som i sin tid bygde denne. Han har den nå og skal vel sette den i stand igjen etter hva jeg vet. 3. Olav har cab`n sin fortsatt og den er like fin som den gang den var nybygd faktisk... Kult med sånne bilder Roar, fin fram flere.... Du har vel noen gromme av min bil som står bak huset til gamlinga.?
|
|
|
Loggført
|
Mvh Reiel
|
|
|
-Marius-
Supermedlem

|
 |
« Svar #2 på: desember 12, 2008, 01:51:53 am » |
|
Nydelig  Mye gode minner! Olav kjørte caben til Mantorp i sist jeg var med. Det var vel i år? Eller i fjor?
|
|
« Siste redigering: desember 12, 2008, 01:53:47 am av -Marius- »
|
Loggført
|
Mvh
Marius
|
|
|
Lundby
Supermedlem

|
 |
« Svar #3 på: desember 12, 2008, 09:41:18 am » |
|
Var i år det Marius.Kjør på med flere gamle bilder!
|
|
|
Loggført
|
bergrenner TLF 90910383
|
|
|
haz
Supermedlem

|
 |
« Svar #4 på: desember 12, 2008, 10:17:38 am » |
|
kjenner til den med #58 og sjakkmønstret tak, bor på Frogner, men bodde lenge "på gata" i Gol-traktene.. hadde den turteller på panseret på den tiden bildet ble tatt mon tro?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Håvard Hoem
Seniormedlem

Klubbløs #002
|
 |
« Svar #5 på: desember 12, 2008, 14:33:02 pm » |
|
kjenner til den med #58 og sjakkmønstret tak, bor på Frogner, men bodde lenge "på gata" i Gol-traktene.. hadde den turteller på panseret på den tiden bildet ble tatt mon tro?
Er dette den som Terje Ellefseter bygde for lene lenge siden..? Håvard
|
|
|
Loggført
|
70 1300
|
|
|
Håvard Hoem
Seniormedlem

Klubbløs #002
|
 |
« Svar #6 på: desember 12, 2008, 14:35:12 pm » |
|
Og den grønne 1302, porsche look`n som Morten Bjerke bygde lever vel fortsatt, men nå med Alfa motor og ikke 2,4 typ4... om ryktene har rett..
|
|
|
Loggført
|
70 1300
|
|
|
haz
Supermedlem

|
 |
« Svar #7 på: desember 12, 2008, 15:54:21 pm » |
|
Er dette den som Terje Ellefseter bygde for lene lenge siden..? Håvard kjenner til den med #58 og sjakkmønstret tak, bor på Frogner, men bodde lenge "på gata" i Gol-traktene.. hadde den turteller på panseret på den tiden bildet ble tatt mon tro?
Er dette den som Terje Ellefseter bygde for lene lenge siden..? Håvard Navnet hans står i teksten under bildet av bilen, men jeg vet ikke noe om historien til bilen og eventuelle tidligere eiere, uteom det jeg skrev om at den hadde stått stille lenge i Gol utendørs, og at jeg kjenner nåværende eier. Den er på veien med skilt, veldig sjarmig bil..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Bugaroo
Folkevognklubben
Medlem

|
 |
« Svar #8 på: desember 12, 2008, 16:12:33 pm » |
|
Bugaroo står desverre fortsatt til restaurering ja... Planer er nå at den skal være tilbake på veien til Bug Camp i 2010, da fyller den 55år den 20.juni og det skal feires. Men trenger nok litt hjelp gutter..
|
|
|
Loggført
|
Oskar, T1 - 1969 Bugaroo, T1 - 1955 
|
|
|
Jærva
|
 |
« Svar #9 på: desember 12, 2008, 18:14:06 pm » |
|
Bugaroo står desverre fortsatt til restaurering ja... Planer er nå at den skal være tilbake på veien til Bug Camp i 2010, da fyller den 55år den 20.juni og det skal feires. Men trenger nok litt hjelp gutter.. Du får arrangere dugnad da vettu .. 
|
|
|
Loggført
|
Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!
Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
|
|
|
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem

|
 |
« Svar #10 på: desember 12, 2008, 18:55:32 pm » |
|
58`n er den Terje bygda ja... Kjørte forbi denne på Gol i fjor sommer og fikk tak i mannen som da eide den(samme nå også kanskje). Jeg fortalte han hele historien til bilen og jeg må si han ble noe paff. Historien stemte meget dårlig med den han hadde om bilen igjennom andre.... He he  Var litt morsomt....
|
|
|
Loggført
|
Mvh Reiel
|
|
|
|
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem

|
 |
« Svar #12 på: desember 12, 2008, 19:20:32 pm » |
|
Sikkert samme som nå, han er derfra men bor i Oslo nå. Hjalp blant annet til da han fant ut at min nøkkelen til min '70 passet i tenningen hans etter han hadde mistet sin... slipte opp en ekstra og vips problemet løst! Han mistet den faktisk en gang til etter det hehe... da var det bare en ting å gjøre  Konge  Da vet han hvor reservenøkkelen sin er..... Så sant du er hjemme...... 
|
|
|
Loggført
|
Mvh Reiel
|
|
|
haz
Supermedlem

|
 |
« Svar #13 på: desember 12, 2008, 19:28:46 pm » |
|
Sikkert samme som nå, han er derfra men bor i Oslo nå. Hjalp blant annet til da han fant ut at min nøkkelen til min '70 passet i tenningen hans etter han hadde mistet sin... slipte opp en ekstra og vips problemet løst! Han mistet den faktisk en gang til etter det hehe... da var det bare en ting å gjøre  Konge  Da vet han hvor reservenøkkelen sin er..... Så sant du er hjemme......  Nettopp! Vi bor ikke langt fra hverandre, og han jobber i nabobygget til min arbeidsplass så vi har brukt å utføre nøkkelslipingen i lunsjen 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hulken
Supermedlem

Hardcore type four...
|
 |
« Svar #14 på: desember 12, 2008, 23:59:52 pm » |
|
La dere merke til hvem som hadde skrevet artikkelen som er sakset inne her? Geir Hovensjø, som nå er skribent i et ikke ukjent magasin ved navn Autofil.
Er det ønskelig med flere bilder ås er det nok mulig at arkivet mitt kan blåses støv av.... Fikk foresten med meg hvem Jærva er også.
|
|
|
Loggført
|
Arild B, Gjøvik 1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre) 1972 1302S "Hulken" restobjekt 1973 412 2-dørs coupe
|
|
|
Bugaroo
Folkevognklubben
Medlem

|
 |
« Svar #15 på: desember 15, 2008, 14:39:47 pm » |
|
Bugaroo står desverre fortsatt til restaurering ja... Planer er nå at den skal være tilbake på veien til Bug Camp i 2010, da fyller den 55år den 20.juni og det skal feires. Men trenger nok litt hjelp gutter.. Du får arrangere dugnad da vettu ..  Ja, blir nok til det! 
|
|
|
Loggført
|
Oskar, T1 - 1969 Bugaroo, T1 - 1955 
|
|
|
|