Squareback
Supermedlem

Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!
|
 |
« Svar #330 på: januar 07, 2012, 19:42:35 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
Type 2 og 3 entusiast! Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben Liker alt som Brummer!!!!!
|
|
|
bObLeFrIk
|
 |
« Svar #331 på: januar 07, 2012, 22:16:29 pm » |
|
Digger 80 / 90 talls Boblene  Boblefrik : Hva er planen for den lilla med gule scalops ? restaurering eller bevare den slik den er ? Den er eu godkjent dette året også.. så blir bare brukt i år... Er en del rust i innerskjermer og kanaler/gulv...så får se hva som skjer ,men har veldig lyst til å få den slik den var "orginalt" på 90 tallet.. dvs få tilbake lilla stigtrinn og gul/ lilla støtfanger.......;  bllen er veldig fin i lakk og interiør, så det ville være fælt å sende den på hoggern....
|
|
|
Loggført
|
1303s 72 mod ombygd Orginal 53 boble m/ragtop
|
|
|
Aloha
Medlem

|
 |
« Svar #332 på: januar 07, 2012, 22:49:06 pm » |
|
Høres ut som en god plan...nei for guds skyld denne bør ikke hogges 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Squareback
Supermedlem

|
 |
« Svar #333 på: januar 07, 2012, 23:01:51 pm » |
|
Her flere fra Valle Hovin-95...
(Jeg fjerner bilder om noen vil dette - send meg i så fall en PM)
Hvor er den taksenkede i dag?
Den gang var de senkede gjerne lavest bak...
|
|
|
Loggført
|
Type 2 og 3 entusiast! Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben Liker alt som Brummer!!!!!
|
|
|
bObLeFrIk
|
 |
« Svar #334 på: januar 07, 2012, 23:04:49 pm » |
|
Høres ut som en god plan...nei for guds skyld denne bør ikke hogges  I verste fall, blir den solgt...
|
|
|
Loggført
|
1303s 72 mod ombygd Orginal 53 boble m/ragtop
|
|
|
Squareback
Supermedlem

|
 |
« Svar #335 på: januar 07, 2012, 23:41:47 pm » |
|
Bajaer var det mer av før!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ZAR
Supermedlem

Patina er mangel på vedlikehold og reparasjoner
|
 |
« Svar #336 på: januar 09, 2012, 01:35:21 am » |
|
Har du, eller andre, flere bilder av denne kjempeflotte..... grønne cabben? Gjerne fra enda tidligere!
|
|
|
|
TomR
|
 |
« Svar #337 på: januar 09, 2012, 13:40:09 pm » |
|
Tror jeg har liggende en del bilder av denne Frode, om ikke så har sikkert herr Aandal i bøtter og spann? Om du ikke har dem... Har du, eller andre, flere bilder av denne kjempeflotte..... grønne cabben? Gjerne fra enda tidligere!
|
|
|
Loggført
|
- The devil is in the detalis! - Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
|
|
|
Oval57
Supermedlem

Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.
|
 |
« Svar #338 på: januar 09, 2012, 13:44:35 pm » |
|
Jeg har også bilder i fra Valle Hovin 1995. Det var 2. treffet jeg var på med ovalen. Mener å huske at bilen fikk en 3. plass. Den "grønne" cabben var vel ikke i Aandals eie i 1995? Om noen har flere tilgjengelige bilder er det bare å pøse på:) Hilsen en som gleder seg til å pakke termosen til sommeren for å dra å treff 
|
|
|
Loggført
|
*Paradise road* Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.comTlf. 900 13 764 Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer. Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har noe du vil selge.
|
|
|
ZAR
Supermedlem

|
 |
« Svar #339 på: januar 09, 2012, 19:01:15 pm » |
|
Cabben ble solgt til Kent (Bodø) ca 1998 Aandal kjøpte den i 2002 og jeg kjøpte bilen senere samme året
Morsomt å se bilder av den før den gikk nordover Har mye bilder av den etter Kent overtok men ingen før
f
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Jærva
|
 |
« Svar #340 på: januar 09, 2012, 21:01:17 pm » |
|
Cabben ble solgt til Kent (Bodø) ca 1998 Aandal kjøpte den i 2002 og jeg kjøpte bilen senere samme året
Morsomt å se bilder av den før den gikk nordover Har mye bilder av den etter Kent overtok men ingen før
f
Han Jon Aandal, er han vært noe på forumet her. Hvis det er samme mann som jeg mener, så hadde han en grønn original-bil med MASSE ekstrautstyr på som han vant masse premier på. Plutselig var det ikke noe å se til mannen.. Husker det var crusing med økonomiløp med grilling hos han på Langhus. Han er kanskje ikke i vw-miljøet lenger eller?
|
|
« Siste redigering: januar 09, 2012, 21:58:12 pm av Jærva »
|
Loggført
|
Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!
Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
|
|
|
Lars G
Supermedlem

|
 |
« Svar #341 på: januar 09, 2012, 21:15:34 pm » |
|
Samme bil?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TURBO
Gjest
|
 |
« Svar #342 på: januar 09, 2012, 21:17:00 pm » |
|
Fra Bug Camp på Sveastranda,denne bilen gikk jeg mange runder rundt,sykt fett motorrom 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TURBO
Gjest
|
 |
« Svar #343 på: januar 09, 2012, 21:20:58 pm » |
|
Noen som vet om noen av disse "go`bitene" er "i livet" idag. Ghia`n er vel Teksum sin,som har hatt diverse eiere?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
-Marius-
Supermedlem

|
 |
« Svar #344 på: januar 09, 2012, 21:32:07 pm » |
|
Det var vel det eneste du fikk gjøre også.... Fra Bug Camp på Sveastranda,denne bilen gikk jeg mange runder rundt,sykt fett motorrom 
|
|
|
Loggført
|
Mvh
Marius
|
|
|
TURBO
Gjest
|
 |
« Svar #345 på: januar 09, 2012, 21:33:55 pm » |
|
Det var vel det eneste du fikk gjøre også.... Fra Bug Camp på Sveastranda,denne bilen gikk jeg mange runder rundt,sykt fett motorrom  Kjennskap til bilen?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ZAR
Supermedlem

|
 |
« Svar #346 på: januar 09, 2012, 21:49:38 pm » |
|
Han Jon Aandal, er han vært noe på forumet her. Hvis det er samme mann som jeg mener, så hadde han en grønn original-bil med MASSE ekstrautstyr på som han vant masse premier på. Pultselig var det ikke noe å se til mannen.. Husker det var crusing med økonomiløp med grilling hos han på Langhus. Han er kanskje ikke i vw-miljøet lenger eller? Jepp, samme fyren. Den grønne 61'en går i Bergen i dag Han har forlatt vw-miljøet og driver vel med amcar for tiden Samme bil?
Ser sånn ut Lars! Du kjenner jo litt til den :-) Hvor er bildet fra?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #347 på: januar 09, 2012, 22:11:38 pm » |
|
Aandal driver med Cadillac nå. Ikke med i VW-miljøet lenger.
|
|
|
Loggført
|
LP kontaktperson:tlf. 90746649. Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene. Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid. Freedom comes with a cool set of wheels. Member of LP,NO,MDR and SIM.
|
|
|
OTO
Supermedlem

|
 |
« Svar #348 på: januar 09, 2012, 22:24:24 pm » |
|
Noen som vet om noen av disse "go`bitene" er "i livet" idag. Ghia`n er vel Teksum sin,som har hatt diverse eiere?
Den grønne "Hulken" har Arild fortsatt.. Den står nede i snøfonna hjemme hos han. Burgunder, Teksum giha, står på Lillehammer i Alfarrustad sin garasje
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lars G
Supermedlem

|
 |
« Svar #349 på: januar 09, 2012, 22:30:41 pm » |
|
Han Jon Aandal, er han vært noe på forumet her. Hvis det er samme mann som jeg mener, så hadde han en grønn original-bil med MASSE ekstrautstyr på som han vant masse premier på. Pultselig var det ikke noe å se til mannen.. Husker det var crusing med økonomiløp med grilling hos han på Langhus. Han er kanskje ikke i vw-miljøet lenger eller? Jepp, samme fyren. Den grønne 61'en går i Bergen i dag Han har forlatt vw-miljøet og driver vel med amcar for tiden Samme bil?
Ser sånn ut Lars! Du kjenner jo litt til den :-) Hvor er bildet fra? Fagerborg Kirke / Oslo
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TURBO
Gjest
|
 |
« Svar #350 på: januar 09, 2012, 23:00:07 pm » |
|
Den grønne "Hulken" har Arild fortsatt.. Den står nede i snøfonna hjemme hos han. Burgunder, Teksum giha, står på Lillehammer i Alfarrustad sin garasje Hvem hadde/har den gule da?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
vw56
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Rust is not a crime..
|
 |
« Svar #351 på: januar 09, 2012, 23:12:18 pm » |
|
Den grønne "Hulken" har Arild fortsatt.. Den står nede i snøfonna hjemme hos han. Burgunder, Teksum giha, står på Lillehammer i Alfarrustad sin garasje Hvem hadde/har den gule da? den gule var det jan erik flønes som bygde.. husker den godt når den gikk i drammens området. men nå vet jeg ikke hvem som har den lenger, men så den var på SCC ifjor 2011...
|
|
|
Loggført
|
Erik Andersen 3322 Darbu tlf: 46813220 ---------------------------------------------------------- Røyken og Omegn Aircoolers Arrangement Ansvarlig   ------------------------------------------------------------------------------ 1967 Notchback 1989 Transporter syncro bruksvogn Solgt 1969 Variant Solgt 1956 Oval Solgt 1973 1303S SOLGT
|
|
|
Pål A.F.
Supermedlem

|
 |
« Svar #352 på: januar 09, 2012, 23:52:52 pm » |
|
Den gule, gamlebilen til Jan Erik Flønes går nå i Ålesund hvis jeg ikke tar helt feil.
|
|
|
Loggført
|
1958 T1 boble. 1960 T1 boble ragtop.
|
|
|
Squareback
Supermedlem

|
 |
« Svar #353 på: januar 10, 2012, 00:20:24 am » |
|
Jeg har bilder av det meste fra midt på nittitallet. Men dette ligger i bokser litt her og der, som bilder, dias og negativer. Ta tid å både finne frem, scanne og legge ut - det vil komme noe innimellom når jeg har litt tid....
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lundby
Supermedlem

|
 |
« Svar #354 på: januar 10, 2012, 09:45:36 am » |
|
Fra Bug Camp på Sveastranda,denne bilen gikk jeg mange runder rundt,sykt fett motorrom  Mener denne var på BugCamp på Strandheim.PM fra Jessheim som kjørte den da mener jeg
|
|
|
Loggført
|
bergrenner TLF 90910383
|
|
|
1303SS
Supermedlem

|
 |
« Svar #355 på: januar 10, 2012, 16:38:54 pm » |
|
Den gule, gamlebilen til Jan Erik Flønes går nå i Ålesund hvis jeg ikke tar helt feil.
Jeppesen??
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Squareback
Supermedlem

|
 |
« Svar #356 på: januar 10, 2012, 23:26:59 pm » |
|
Her ytterligere noen "lysbilder" til fra Volksfest 1995. Er det forresten noen som kjenner seg igjen på noen bilder?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
boble54
Seniormedlem

|
 |
« Svar #357 på: januar 11, 2012, 12:47:19 pm » |
|
Korrekt. (hvis den ikke er solgt videre da) Så den i Ålesund da vi var på vestlandstur med Veteran VW klubben sommern 2010.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Squareback
Supermedlem

|
 |
« Svar #358 på: januar 11, 2012, 21:38:19 pm » |
|
Da de 3 siste lysbildene fra Valle Hovin-95
Jeg har funnet et 20-talls negativer fra vanlig fargefilm fra samme treff også. Skal legge ut disse etter hvert. Anbefaler alle å kjøpe seg en scanner som kan ta lysbilder, negativer og vanlige bilder. Har hatt min i noen år (Canon) - En slik koster ikke mange hundrelappene!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dewil
Supermedlem

"Opinions are like assholes...everyone has one"
|
 |
« Svar #359 på: januar 11, 2012, 21:43:58 pm » |
|
Det er en av de feiteste T25/3 jeg har sett Har selv scanner til å ta negativer, men desverre ingen negativer  Har du noe tidligere fra valle hovin?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|