Hans Christian
Folkevognklubben
Supermedlem
    
Innlegg: 605
Bosted: Moss
1967 T2
|
 |
« på: januar 11, 2008, 15:16:50 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lasse `65
Supermedlem
    
Innlegg: 2094
Bosted: Trondheim
LUFTLIGA`N
|
 |
« Svar #1 på: januar 11, 2008, 15:26:41 pm » |
|
Eneste jeg vet med sikkerhet er at dette er top of the class 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hans Christian
Folkevognklubben
Supermedlem
    
Innlegg: 605
Bosted: Moss
1967 T2
|
 |
« Svar #2 på: januar 11, 2008, 15:30:14 pm » |
|
Så dem stopper med andre ord 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lasse `65
Supermedlem
    
Innlegg: 2094
Bosted: Trondheim
LUFTLIGA`N
|
 |
« Svar #3 på: januar 11, 2008, 15:36:22 pm » |
|
Skulle tru dæ ja, som Reodor Felgen sier  Du får ikke noe bedre tror jeg, ikke til 5 bolt
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
wide5
|
 |
« Svar #4 på: januar 13, 2008, 20:15:35 pm » |
|
Er vel også det eneste wide-5 settet med godkjenningspapirer..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Pål
Supermedlem
    
Innlegg: 3942
Bosted: Teie / Tønsberg
Vestfold
|
 |
« Svar #5 på: januar 13, 2008, 21:26:22 pm » |
|
Er det ikke slik at CSP bremsene kun kommer med Tüv papirer når de kjøpes fra Tyskland og ikke fra USA?
|
|
|
Loggført
|
Pål - 1959 T1 Rag Top (Ö\_!_/Ö) I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
|
|
|
KFS
Medlem
  
Innlegg: 110
Bosted: Tønsberg
|
 |
« Svar #6 på: januar 16, 2008, 21:41:29 pm » |
|
nå skal ikke jeg ødlegge gleden ved USA handlingen men......... 1200$ x ca 10 = 12000,- ink frakt og norsk mva
ut pris hos oss er fra 10500 til 12000,- ink mva litt avhengig av model og hjul spindel
|
|
|
Loggført
|
Karl Fredrik har både telefon og mail !! vær snill ikke send PM 33 33 06 06 og mail karl@unneberg-bil.noSteel can be any shape you want if you are skilled enough, and any shape but the one you want if you are not. http://www.unneberg-bil.no
|
|
|
flatfour
|
 |
« Svar #7 på: januar 17, 2008, 17:51:11 pm » |
|
Jeg har dette settet på min oval. Jeg var meget fornøyd da jeg monterte disse. Før det kjørte jeg en sesong med nyoverhalte trommler med nye bremsebånd. Jeg merket alikevel stor forskjell. Jeg kjøpte mine (minimalt)brukt via Trond Dahl. Fikk desverre ikke med Tüv papirer da. Kontaktet CSP, men de ville ikke sende meg papirer, ettersom de ikke fant meg som kunde... Så hvis noen kan hjelpe meg her, hadde jeg blitt veldig glad. 
|
|
« Siste redigering: januar 17, 2008, 17:52:54 pm av flatfour »
|
Loggført
|
|
|
|
Varj
Supermedlem
    
Innlegg: 1529
Bosted: Trondheim
|
 |
« Svar #8 på: januar 17, 2008, 17:58:01 pm » |
|
Hvorfor ganger du det med 10 ?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lasse
Supermedlem
    
Innlegg: 507
Bosted: Våland - Stavanger
:: DKL ::
|
 |
« Svar #9 på: januar 17, 2008, 17:58:31 pm » |
|
nå skal ikke jeg ødlegge gleden ved USA handlingen men......... 1200$ x ca 10 = 12000,- ink frakt og norsk mva
ut pris hos oss er fra 10500 til 12000,- ink mva litt avhengig av model og hjul spindel
Nu er vel dollaren ikke mer en 5,40 kr, så prisen blir ikke mer enn 6500 + mva/frakt...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #10 på: januar 17, 2008, 18:44:10 pm » |
|
Hvorfor ganger du det med 10 ?
Det VAR en tommelfinger regel for å finne ut hva en del kostet deg ferdig inn med mums og frakt fra USA...men da var dollaren en del høyere , så det talle stemmer ikke nu.
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Roy Grelland
Supermedlem
    
Innlegg: 7577
Bosted: Nøtterøy
|
 |
« Svar #11 på: januar 17, 2008, 18:59:53 pm » |
|
men jeg tror det er som Pål sier, at de settene som selges i USA, kommer uten papirer, men de som KFS selger kommer med papirer. det bør også tas med i regnestykket... Det fungerer slik andre veien i alle fall, at CB spindler leveres uten papirer fra USA (naturlig nok), men de man får kjøpt i Europa med papirer har en ganske annen pris.
Tommelfingelregelen til KFS er basert på en del års erfaring med frakt inntolling moms etc, så jeg tror ikke det er så lang unna sannheten er jeg redd.
Og så har vi dette med reklamasjoner osv da...
"Noen" bør sjekke om disse kitene kommer med tuv papirer fra USA
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Pål
Supermedlem
    
Innlegg: 3942
Bosted: Teie / Tønsberg
Vestfold
|
 |
« Svar #13 på: august 05, 2008, 15:28:27 pm » |
|
Jeg har det CSP (499 165 5205CBV) settet og holder på å montere det nå og "SLIGHT POSITIVE OFF-SET " er langt mer enn LITT for å si det slik. Jeg har 2" smala puma og droppa spindler og da stikker mine Rader kopier utenfor ca 15-20mm foran. Så det er bare å sette kappen i forstillinga og bilen for å få dette til å passe. Vil tro dette blir helt på tryne om du ikke har smala forstilling, selv uten droppa spindler.
Men CSP har et "Zero off-set" sett som sikkert er bedre med tanke på hvor mye det bygger utover.
Og kan opplyse at det kun er standard settet som leveres med TÜV papirer (CSP delenummer 499 165 5205)
|
|
|
Loggført
|
Pål - 1959 T1 Rag Top (Ö\_!_/Ö) I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
|
|
|
|