Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #90 på: februar 12, 2009, 20:24:15 pm » |
|
Bussen er klar for stripa til SCC 09 går eg ut ifrå? 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #91 på: februar 12, 2009, 20:46:47 pm » |
|
målet er å stille til start der ja...men kun i grunning. 
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #92 på: februar 12, 2009, 20:50:00 pm » |
|
Gler meg!!! 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Are
Medlem
  
Innlegg: 197
Bosted: Trondheim
|
 |
« Svar #93 på: februar 12, 2009, 20:54:05 pm » |
|
Ser utrolig bra ut  Har du noen planer om å få ombyggingen godkjent hos tilsynet for etikk og moral?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #94 på: februar 12, 2009, 21:05:31 pm » |
|
NEI
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
riskyer
Supermedlem
    
Innlegg: 824
Bosted: Skien
76 bay
|
 |
« Svar #95 på: februar 12, 2009, 21:34:55 pm » |
|
Godt svar! 
|
|
|
Loggført
|
Alt MÅ ned!!
|
|
|
Endre S
Supermedlem
    
Innlegg: 2112
Bosted: Egersund
Våre liv er summen av de valg vi har tatt.
|
 |
« Svar #96 på: februar 12, 2009, 22:21:47 pm » |
|
Kanontøft. Litt knoteblekk her og........Enda en grunn til å reise til esssese.........
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
holmsen
Supermedlem
    
Innlegg: 2440
Bosted: oslo
|
 |
« Svar #97 på: februar 13, 2009, 11:42:49 am » |
|
målet er å stille til start der ja...men kun i grunning.  Norges raskeste t2,,,den tittelen (om den er rett) er nok en saga blott etter årets scc Dette racebuss prosjektet er en fryd og følge med på
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BERGER
|
 |
« Svar #98 på: februar 13, 2009, 12:09:11 pm » |
|
Superheftig dette Jørn!!! Får vi Norges første hjulløft med T2 på SCC i år kanskje??! 
|
|
|
Loggført
|
 This is my simple religion: -Be cool -Don't be an asshole
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #99 på: februar 13, 2009, 17:41:48 pm » |
|
hehe.. da må jeg feige ut å kjøpe slicks da..?? 
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #100 på: februar 14, 2009, 23:31:31 pm » |
|
noen timer i garasjen i dag. tross kulda. Brrrr....  Prøvde noen fuchs bak på bilen for å se lit på innpress etc 7x16" passet greit. gikk akkurat klar av skjermbuen. men felgene blir nok 7x17" som på tegningen. Fikk begynnt på plassering av radiator og batteri og rensket fester til den originale benken.
|
|
« Siste redigering: mars 19, 2009, 01:20:56 am av KnastenradUndKnotenblech »
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #101 på: februar 15, 2009, 22:58:41 pm » |
|
babysteps videre Radiatoren var akkurat bittelitt for brei. så siden høggern var stengt i dag og arbeidslysta var tilstede modifiserte jeg heller bilen til radiatoren istedet for å leite frem en ny radiator som var 2 cm smalere. dessuten passer inn/ut løpet bra på denne radiator'n til mine planer. også er det en "T3-WBX Radiator"  kassa til batteriet blei ferdig tilpasset også. progress
|
|
« Siste redigering: mars 19, 2009, 01:19:05 am av KnastenradUndKnotenblech »
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #102 på: februar 15, 2009, 23:04:12 pm » |
|
vurderer også å montere ett lite jålete varmeapparat , og kople det på røret som går til kupeen for å få litt lunk og duggfrie ruter.
|
|
« Siste redigering: mars 19, 2009, 01:18:01 am av KnastenradUndKnotenblech »
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
BERGER
|
 |
« Svar #103 på: februar 16, 2009, 09:00:34 am » |
|
Kan du ikke bare rute noe av luften fra radiatoren inn på varmekanalen da? 
|
|
|
Loggført
|
 This is my simple religion: -Be cool -Don't be an asshole
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
    
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
 |
« Svar #104 på: februar 16, 2009, 11:53:03 am » |
|
God ide å plassere radiatoren der! Cool!
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #105 på: februar 16, 2009, 12:07:49 pm » |
|
er du sarkastisk nå JHU.. ?? vi får se hvordan et fungerer. håper og tror det skal funke bra . blir å lage noen form for scoooop under der også. litt sånn brøyteskjær typen.
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
    
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
 |
« Svar #106 på: februar 16, 2009, 12:12:19 pm » |
|
Nei jeg er IKKE sarkastisk!
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #107 på: februar 16, 2009, 12:13:18 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #108 på: februar 16, 2009, 23:47:44 pm » |
|
filte opp noen hull i tverrbjelken for å hjelpe påmed luftstrømmen til radiator'n mulig de blir litt større.. men sliten i høyra nå asså....
|
|
« Siste redigering: mars 19, 2009, 01:17:29 am av KnastenradUndKnotenblech »
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #109 på: februar 17, 2009, 00:54:02 am » |
|
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #110 på: februar 17, 2009, 00:56:02 am » |
|
målene er tatt med Type1/3 irs bakstilling og 944 NA/924 turbo bakbremser....
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Lasse `65
Supermedlem
    
Innlegg: 2094
Bosted: Trondheim
LUFTLIGA`N
|
 |
« Svar #111 på: februar 17, 2009, 09:45:40 am » |
|
filte opp noen hull i tverrbjelken for å hjelpe påmed luftstrømmen til radiator'n mulig de blir litt større.. men sliten i høyra nå asså....  Blir du sliten i høyre-hånda for å gå over så mye høl??  Du må bruke venstre litt å da veit du.. Ser kult ut dette. Blir spennende å se mot våren....og SCC
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
per
Medlem
  
Innlegg: 248
Bosted: Telemark
|
 |
« Svar #112 på: februar 17, 2009, 09:48:35 am » |
|
Gleder meg til SCC ! dette blir en flott vogn.
Per.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lid
Supermedlem
    
Innlegg: 1060
Bosted: Farsund
|
 |
« Svar #113 på: februar 17, 2009, 09:58:12 am » |
|
filte opp noen hull i tverrbjelken for å hjelpe påmed luftstrømmen til radiator'n mulig de blir litt større.. men sliten i høyra nå asså.... Blir du sliten i høyre-hånda for å gå over så mye høl??  Du må bruke venstre litt å da veit du.. Alle vet vel at Knasten ikke driver med "venstehåndarbeid". Blir skikkelig bra dette
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 1491
Bosted: Vestfold
|
 |
« Svar #114 på: februar 17, 2009, 10:14:45 am » |
|
Dette er bare tøft, gleder meg til å se dette udyret på stripa 
|
|
|
Loggført
|
Member #1 /Spliths venner
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #115 på: februar 19, 2009, 01:03:02 am » |
|
hyggelig med tilbakemeldinger.  Sveist fast batteri kassa, og felt inn en bit som jeg skjærte ut i forbindelse med denne. også kommet i gang med girspak opplegget. skar ut girspakfeste fra ei bunnplate og laget en brakett.
|
|
« Siste redigering: mars 19, 2009, 01:16:39 am av KnastenradUndKnotenblech »
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #116 på: februar 21, 2009, 01:58:56 am » |
|
jobbet videre med radiator opllegget. den originale T3 vifta bygger for mye bakover, så jeg angasjerte min faste HøggerJùgend Cato som skaffet en slankere vifte lagde til noe gummioppheng til radiatoren OGså kom det 2 stk Snadder-i-boks..
|
|
« Siste redigering: mars 19, 2009, 01:15:30 am av KnastenradUndKnotenblech »
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
RZR-Andy
Supermedlem
    
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen
www.regenstadt.com
|
 |
« Svar #117 på: februar 21, 2009, 12:19:25 pm » |
|
Kjempemessig dette Jørn, keep it coming! Helt i toppen på favorittrådene mine på www 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Endre D
Global moderator
Supermedlem
    
Innlegg: 1323
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
|
 |
« Svar #118 på: februar 21, 2009, 13:57:54 pm » |
|
Fantastisk kreativitet og ferdigheter - inspirerende 
|
|
|
Loggført
|
 "When the Boogeyman goes to bed, he checks his closet for Chuck Norris" Røten bay - be gone!
|
|
|
Turbo Haraune
Supermedlem
    
Innlegg: 538
Bosted: Sandnes
|
 |
« Svar #119 på: februar 21, 2009, 22:23:18 pm » |
|
hvor skal lufta FRA radiatoren gå? husk at det er nesten viktigere enn å få inn lufta. Jeg ville vinklet radiatoren andre veien slik at fra lufta gikk ut under bilen. Der er det mest sug.
Pass deg for vannlås på slangene. Ellers ser dette gøy ut!!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|