mai 04, 2025, 21:28:08 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Transport av bil fra Mo i Rana til Bergen  (Lest 1767 ganger)
RZR Arve
Seniormedlem

Vis profil

« på: januar 06, 2009, 01:16:33 am »

Har en bil (doka bay) som jeg skulle hatt transportert fra Mo i Rana til Bergen. Bilen er kjørbar, men uten skilt og vinterhjul. Er det noen som har plass og skal nenvte strekning?
« Siste redigering: juni 21, 2014, 12:48:35 pm av RZR Arve » Loggført
Seven
Supermedlem

Vis profil
« Svar #1 på: januar 06, 2009, 01:21:01 am »

Tipper hurtigruta er det billigste og tryggeste alternativet ! Glad
Loggført

Shift Happens !
Even Kirknes
Supermedlem
Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord

Vis profil
« Svar #2 på: januar 06, 2009, 01:57:59 am »

Tipper hurtigruta er det billigste og tryggeste alternativet ! Glad
Hurtigruta er ett dyrt alternativ. Da er det bedre med jernbane eller ett stort transportfirma. feks DHL, DSV eller andre. Trillbar eller kjrbar bil er null problem. Har kjørt dette mange ganger på DHL
Loggført
RZR Arve
Seniormedlem

Vis profil

« Svar #3 på: januar 06, 2009, 02:05:46 am »

Det billigste for meg er å ta fly fra Bergen til Mo i Rana og ta hurtigruta med bil fra Nesna til Bergen. Dette kommer på ca  kr 2500,-. Det tar imidlertid 3 dager, hadde håpet å slippe det. Dersom jeg kun skal sende bilen med hurtigruta er det mye dyrere, den går da som cargo. Autolink skal ha kr 7065,- for å frakte bilen med tog.
Loggført
Even Kirknes
Supermedlem
Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord

Vis profil
« Svar #4 på: januar 06, 2009, 02:10:33 am »

Det billigste for meg er å ta fly fra Bergen til Mo i Rana og ta hurtigruta med bil fra Nesna til Bergen. Dette kommer på ca  kr 2500,-. Det tar imidlertid 3 dager, hadde håpet å slippe det. Dersom jeg kun skal sende bilen med hurtigruta er det mye dyrere, den går da som cargo. Autolink skal ha kr 7065,- for å frakte bilen med tog.
Hør med DHL som har fast rute mellom bergen og trondhiem, og trondheim og mo i rana/bodø. Hadde det tidligere i alle fall, for jeg har kjørt begge strekningene
Loggført
RZR Arve
Seniormedlem

Vis profil

« Svar #5 på: januar 06, 2009, 04:49:29 am »

Hør med DHL som har fast rute mellom bergen og trondhiem, og trondheim og mo i rana/bodø. Hadde det tidligere i alle fall, for jeg har kjørt begge strekningene
Skal sjekke med DHL. Takk for tipset.
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!