Hei godtfolk

Jeg har en 1600ccm motor i min 1302s som fikk seg en overhaling for ca 15 år siden.

Under overhalingen fikk motoren blandt annet nytt eksosanlegg. Motoren har ikke vært montert i bilen etter dette pga restaurering(men har vært startet flere ganger). For litt siden så var det klart igjen for å sette inn motoren igjen. Så kom det som forundrer meg. Det virker som om eksospotta sitter for høyt, eller at utløpa til eksosrøra sitter for høyt.
Nå er ikke jeg sikker på om eksosen er nøyaktig til denne motoren, pga det ble kjøpt for lenge siden i sverige. Det var et jeg kom over og kjøpte det der og da. Det ble senere satt på motoren og har stått lagret slik til jeg prøvde å sette motoren i bilen. Det passer perfekt på motoren, men utløpa sitter for høyt virker det som.
Jeg har sammenliknet dette anlegget mot et som sitter på en 68' mod og har funnet ut at potta/utløpa til eksosrøra sitter litt over 20mm høyere opp enn det skal på 02'n. Altså de går i bakplata uten at motoren er helt oppe. Bakenden/bakplata på 68'n er jo lik som på min 02, så vil tro at denne er lik slik det skal være på min.
Eksosen er av merket Walker.
Så til spm. Noen som vet hvilken modell denne eksosen kan høre til? Buss? Kun annen modell? større/mindre motor? eller rett og slett en dårlig kopi, noe jeg tviler på.
Jeg spør siden det finnes så mange kloke vw hoder på forumet.