Litt tidlig å tenke på det. men liker å ha planen spikret tidlig.
For de av dere som har sett prosjekttråden så vet dere hvor "flott" den brun fargen jeg har på min bil er. Går alt som planlagt blir både bunn og kaross sendt på mediablasting litt uttpå vårparten ...og ..siden den blir plateren ..hvorfor ikke bli kvitt den fæle brun fargen ..

?
okei ..historisk sett og slik jeg alltid har huska bilen som liten gutt var at den var BRUN ..men ..trivselfaktoren å ha en bæsj brun bil er svært liten ..så derfor går jeg med tanken om å skifte farge ..men .valget er vanskelig når man står helt åpent der ..
interiøret i bilen er som følger:
Hvitt: tak.solskjermer,plast detaljer.
svart: dørsider uten lommer,vindusheis,døråpner
mørk grått/musegrått: alt av gulvtrekk,
setene er "delskai" ..svart skai på siden og svart-hvit pepita stoff mønster i sitte/rygg flatene..
så da må jeg ha noe som matcher interiøret.. men .."Men igjen ja" ..jeg må jo ha nytt interiør med tiden ..stolene er noe slitte. gulvet frynsete ..så da står jeg åpen for valg her å ..
Agate Brown Diamant ...L98Z

og til slutt. egentlig kunne jeg ha tenkt meg denne bilen uten støtfangere,sette inn T-bars , senke 2 hakk rundtom. og lage litt rally look over den med hvite felger .. ikke noe bestemt,men ..har jo muligheten ..