puma trøbbel, igjen.. he he
wonderboy:
egentlig bare ønske om noen tips.. det gjelder en boble 66 modell.. har en puma i original bredde, når denne senkes helt i bunn, med senke dempere. så flytter hjulet seg såpass frem at den skraper/stopper i skjermkant og lyktebrønn.. er det sånn at man kun kan bruke puma i midt stilling på boble. eller må man kjøpe droppa spindler også.. derav må man enten smale inn den original puma eller montere en smalnet forstilling.. vet at drop spindler er sikkert det beste ang kjøring. og det ser ut som at jeg bør skaffe meg det.. noen tips om hvor mye jeg kan smalne inn puma før støtdemper tårn må vekk.. ikke ønsker om å modde karross.. tenkte evt 4" smalere.. ellers har jeg sett på grubenwerks sine. men da blir alt plutselig kostbart igjen.. noen tips..
JS:
Senkespindler eller ikke har ikke noen stor betydning for "subbing" når du skal senke MYE etter min mening. De gjør i noen tilfeller problemet værre i og med at de bygger enda mer utover. Korte forstilling er trikset. Men trenger du å korte så mye at tårnene må vike? Mener det går å korte rundt 3" og beholde orginale tårn.
wonderboy:
er nettop det at jeg skal ha tårnene.. så tenkte evt 3-4" smalere.. ser at tomas s sitt spareprosjekt har kortet sin inn med fire tommer og at han har tårnene.. men mest irriterende er at man ikke kan kjøre med puma på det laveste uten å smale den inn og bruke dropp spindler..ihvertfall ikke på min.. den vipper hjulet for mye fremover. så lyktebrønn og skjermkant hindrer hjulet i sving.. lyktebrønn er ikke noe pes.. det er ikke store kostnadene, men forstilling er det.. hvordan tror dere det hadde vært uten dropp spindler men kun smaling.. ?
per:
Hva med de kaster shimsene man fikk kjøpt i "gamle" dager ? Mvh.Per.
wonderboy:
har det montert.. så det er ikke problemet tror jeg.. får bare korte og kjøpe inn spindler.. er vel det eneste riktige...
Navigering
[0] Oversikt
[#] Neste side