VW 1303 S
Medlem
  
Innlegg: 219
Bosted: Sandnessjøen
VW 1303 S 1974 og 1300 1967
|
 |
« på: januar 30, 2009, 07:36:18 am » |
|
Dellorto 48 DRLA (ikke tri jet) , komplett med innsug (T1) stag, filter. Selges på grunn av overgang til injection. Selges med div. dyser. Kom med bud.
|
|
« Siste redigering: februar 03, 2009, 10:40:31 am av VW 1303 S »
|
Loggført
|
Medlem TVWK & YHMK
|
|
|
vw-vw
Supermedlem
    
Innlegg: 769
Bosted: Holmestrand/Re tlf.92612793
Hei og hå!
|
 |
« Svar #1 på: januar 30, 2009, 16:17:25 pm » |
|
pris?
|
|
|
Loggført
|
57 panel 73 1303 70 sika kortet inn 1m. 56 oval
61 tempo arrow
|
|
|
Holmen
|
 |
« Svar #2 på: januar 30, 2009, 17:13:02 pm » |
|
Vil tippe prisen vil være 6000+ Dette er ikke noen billige gassere.
|
|
|
Loggført
|
Jeg liker buet frontrute - 1303......
|
|
|
Hans
Supermedlem
    
Innlegg: 1409
Bosted: Bergen
|
 |
« Svar #3 på: januar 30, 2009, 17:20:35 pm » |
|
dette blir kanskje sett på som et idiotspørsmål - men prøver likevel - hvor stor motor må man ha for å ha noen nytte av en singel 48 gasser ?
|
|
|
Loggført
|
o 1958/64 T1 Ragtop o 1957 T1 o 1989 T3
|
|
|
Jærva
|
 |
« Svar #4 på: januar 30, 2009, 18:26:27 pm » |
|
dette blir kanskje sett på som et idiotspørsmål - men prøver likevel - hvor stor motor må man ha for å ha noen nytte av en singel 48 gasser ? En dobbelforgasser på en vw-boxer mener jeg er generellt en dårlig løsning. Da er det bedre med to enkle enn 1 stk dobbel. Dette pga. lange innsugsrør som ofte gir div problemer i forbindelse med dråpedannelse i det lange innsuget, og særlig på en 48mm vil nok dette være merkbart.Kjappere gassrespons vil du oxo få med to enkle. Hvor stor motor du må ha med en 48mm er ikke avgjort bare av volum, turtall har oxo mye å si her. Kan sikkert fint bruke en 48 mm gasser på en 1,0 liter hvis den varver nok turtall. Like sikkert kan den sikkert oxo brukes på en typisk lat flaff-flaff V8 am-car-motor på 7,2 liter  .
|
|
|
Loggført
|
Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!
Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
|
|
|
VW 1303 S
Medlem
  
Innlegg: 219
Bosted: Sandnessjøen
VW 1303 S 1974 og 1300 1967
|
 |
« Svar #5 på: januar 30, 2009, 19:35:51 pm » |
|
Dette er to stk dobble. Skal få ordnet bilde. 
|
|
|
Loggført
|
Medlem TVWK & YHMK
|
|
|
VW 1303 S
Medlem
  
Innlegg: 219
Bosted: Sandnessjøen
VW 1303 S 1974 og 1300 1967
|
 |
« Svar #6 på: februar 01, 2009, 15:09:24 pm » |
|
Bilder
|
|
|
Loggført
|
Medlem TVWK & YHMK
|
|
|
Holmen
|
 |
« Svar #7 på: februar 01, 2009, 15:13:55 pm » |
|
Som "Dellortokjenner" vil jeg si at disse ser meget bra ut. Bedre enn mye av det jeg har hatt fingrene i. CB Performance linkage og luftfilter. Dette er skikkelige greier.
|
|
|
Loggført
|
Jeg liker buet frontrute - 1303......
|
|
|
Sniper
Medlem
  
Innlegg: 133
Bosted: Florø
Mean Machine
|
 |
« Svar #8 på: februar 01, 2009, 15:35:35 pm » |
|
Passer desse rett ned på en orginal 1600 motor fra 1973? (1303S) er det mye ombygging for å få dei på plass? og vil dette gje merkbart effekt eller må eg gjøre andre ting også for å få full effekt av desse på en 1600cc
Evnt passer dei ned på en 2. liter T4 motor?
|
|
|
Loggført
|
VW Beach Buggy 1968, 1600 T1 Motor (Var Norges raskeste luftkjølte Beach Buggy) VW Beach Buggy 1967, 1600 T1 Motor (Million Dollar Baby) VW 1303S 1973. 2Liter T4 motor (porsche styla) Solgt VW 1303S 1973 1600 T1 Motor (Porsche Styla) Solgt
|
|
|
VW 1303 S
Medlem
  
Innlegg: 219
Bosted: Sandnessjøen
VW 1303 S 1974 og 1300 1967
|
 |
« Svar #9 på: februar 01, 2009, 15:39:08 pm » |
|
Har også følgende dyser: 4 stk 150 Hoved 4 stk 175 Hoved 4 stk 160 Hoved 4 stk 170 Hoved
1 stk aks pumpe membran
4 stk 180 Luft 4 stk 160 Luft
4 stk halsringer 40mm (til 48mm DRLA) - SOLGT
4 stk 55 Tomgang 4 stk 65 Tomgang 4 stk 70 Tomgang 4 stk 75 Tomgang
|
Medlem TVWK & YHMK
|
|
|
VW 1303 S
Medlem
  
Innlegg: 219
Bosted: Sandnessjøen
VW 1303 S 1974 og 1300 1967
|
 |
« Svar #10 på: februar 01, 2009, 15:41:59 pm » |
|
Forgassere leveres i utgpkt med følgende oppsett: 55 tomgang, 160 hoved, 200 luft. Halsringer er 36mm
Dette har stått på 1915 motor, CB topper (40x35,5) 1:1,25 vipper og engle 301 kam (W125)
|
|
|
Loggført
|
Medlem TVWK & YHMK
|
|
|
VW 1303 S
Medlem
  
Innlegg: 219
Bosted: Sandnessjøen
VW 1303 S 1974 og 1300 1967
|
 |
« Svar #11 på: februar 01, 2009, 15:44:27 pm » |
|
Sniper: Blir kanskje litt overkill på 1600, Fungerer fint på 1915, men ideell på 2275 og større. Type 4, 2 liter passer bra, men da må innsug byttes til DRLA/T4
|
|
|
Loggført
|
Medlem TVWK & YHMK
|
|
|
1303RCN
Seniormedlem
   
Innlegg: 348
Bosted: Hedemark
|
 |
« Svar #12 på: februar 01, 2009, 18:38:11 pm » |
|
Kan du event selge bare dysene?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
VW 1303 S
Medlem
  
Innlegg: 219
Bosted: Sandnessjøen
VW 1303 S 1974 og 1300 1967
|
 |
« Svar #13 på: februar 01, 2009, 18:57:05 pm » |
|
Ja, det er ikke problem  Pris dyser kr.800,-
|
|
« Siste redigering: februar 01, 2009, 22:10:41 pm av VW 1303 S »
|
Loggført
|
Medlem TVWK & YHMK
|
|
|
1303RCN
Seniormedlem
   
Innlegg: 348
Bosted: Hedemark
|
 |
« Svar #14 på: februar 01, 2009, 20:01:51 pm » |
|
Har du noen pris på dysene da?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
2108ccm
Medlem
  
Innlegg: 112
Bosted: Stokke
|
 |
« Svar #15 på: februar 01, 2009, 21:16:26 pm » |
|
Dellorto 48 DRLA (ikke tri jet) , komplett med innsug (T1) stag, filter. Selges på grunn av overgang til injection. Selges med div. dyser. Kom med bud.
Pris?
|
|
|
Loggført
|
1973 T1 Cal-lookprosjekt Boble er gøy!!! Marcus TLF9004332
|
|
|
VW 1303 S
Medlem
  
Innlegg: 219
Bosted: Sandnessjøen
VW 1303 S 1974 og 1300 1967
|
 |
« Svar #16 på: februar 01, 2009, 21:21:04 pm » |
|
Bud OVER kr. 6.000,- vurderes for gasserne, Dysepakke kr.800,-
|
|
« Siste redigering: februar 01, 2009, 22:09:50 pm av VW 1303 S »
|
Loggført
|
Medlem TVWK & YHMK
|
|
|
2108ccm
Medlem
  
Innlegg: 112
Bosted: Stokke
|
 |
« Svar #17 på: februar 01, 2009, 22:22:01 pm » |
|
Bud OVER kr. 6.000,- vurderes for gasserne, Dysepakke kr.800,-
Jeg kan gi deg 5500kr for alt 
|
|
|
Loggført
|
1973 T1 Cal-lookprosjekt Boble er gøy!!! Marcus TLF9004332
|
|
|
VW 1303 S
Medlem
  
Innlegg: 219
Bosted: Sandnessjøen
VW 1303 S 1974 og 1300 1967
|
 |
« Svar #18 på: februar 02, 2009, 07:25:57 am » |
|
Bud er notert
|
|
|
Loggført
|
Medlem TVWK & YHMK
|
|
|
VW Motorsport
Nybegynner

Innlegg: 9
Bosted:
|
 |
« Svar #19 på: februar 02, 2009, 11:56:03 am » |
|
Kjøper dysene for 800,-
|
|
|
Loggført
|
1303s 74 mod gatebil 2 stk 1300.
|
|
|
BERGER
|
 |
« Svar #20 på: februar 02, 2009, 12:01:34 pm » |
|
pm
|
|
|
Loggført
|
 This is my simple religion: -Be cool -Don't be an asshole
|
|
|
VW Motorsport
Nybegynner

Innlegg: 9
Bosted:
|
 |
« Svar #21 på: februar 02, 2009, 12:20:31 pm » |
|
HAR SENT DEG PM
|
|
|
Loggført
|
1303s 74 mod gatebil 2 stk 1300.
|
|
|
VW 1303 S
Medlem
  
Innlegg: 219
Bosted: Sandnessjøen
VW 1303 S 1974 og 1300 1967
|
 |
« Svar #22 på: februar 02, 2009, 13:22:03 pm » |
|
PM besvart. Har bud på kr.6.500,- for gasserne inkl dyser. Flere?
|
|
|
Loggført
|
Medlem TVWK & YHMK
|
|
|
VW Motorsport
Nybegynner

Innlegg: 9
Bosted:
|
 |
« Svar #23 på: februar 02, 2009, 13:42:29 pm » |
|
pm
|
|
|
Loggført
|
1303s 74 mod gatebil 2 stk 1300.
|
|
|
VW 1303 S
Medlem
  
Innlegg: 219
Bosted: Sandnessjøen
VW 1303 S 1974 og 1300 1967
|
 |
« Svar #24 på: februar 02, 2009, 13:49:04 pm » |
|
pm besvart 
|
|
|
Loggført
|
Medlem TVWK & YHMK
|
|
|
VW 1303 S
Medlem
  
Innlegg: 219
Bosted: Sandnessjøen
VW 1303 S 1974 og 1300 1967
|
 |
« Svar #25 på: februar 02, 2009, 21:50:44 pm » |
|
...
|
|
« Siste redigering: februar 03, 2009, 10:41:52 am av VW 1303 S »
|
Loggført
|
Medlem TVWK & YHMK
|
|
|
|