GraffsT1
Supermedlem

Urskog VW Aircoolers
|
 |
« på: mars 03, 2009, 18:27:15 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
Urskog VW Aircoolers
'66 mod t1 rat (byttet bort) '72 Fastback
|
|
|
FreddyB
Supermedlem

Toidi - men omvendt.
|
 |
« Svar #1 på: mars 03, 2009, 21:14:17 pm » |
|
Du tullar!? Det er ein Fridolin! Dette er übersjeldent.. 
|
|
|
Loggført
|
Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #2 på: mars 03, 2009, 21:18:46 pm » |
|
Kul bil! Særlig når de ligger på bakken.
|
|
|
Loggført
|
Se nøye på det jeg skriver. Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
|
|
|
GraffsT1
Supermedlem

Urskog VW Aircoolers
|
 |
« Svar #3 på: mars 03, 2009, 21:19:36 pm » |
|
Løøøp og kjøp!! 
|
|
|
Loggført
|
Urskog VW Aircoolers
|
|
|
Endre D
Global moderator
Supermedlem

:: DKL ::
|
 |
« Svar #4 på: mars 03, 2009, 21:21:42 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
 "When the Boogeyman goes to bed, he checks his closet for Chuck Norris" Røten bay - be gone!
|
|
|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #5 på: mars 03, 2009, 21:22:17 pm » |
|
Dette er vel Fridolinen til Veteran & VW-service. Har vært omtalt tidligere på forumet, finnes kanskje til og med en annonse her  Dødsfet bil  ! EDIT: For sent ute der ja 
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
Rune54
Supermedlem

|
 |
« Svar #6 på: mars 04, 2009, 11:31:18 am » |
|
|
|
|
Loggført
|
bugcamp.no
|
|
|
Lid
Supermedlem

|
 |
« Svar #7 på: mars 04, 2009, 11:45:21 am » |
|
En kamerat av meg som fikset opp denne for for mange år siden. Han laget litt alternative løsninger på ting. Så den mangler litt på å få den orginal. Men en fin bil, bevares. Husker enda hvordan det var å finne denne nedstøvet i en garasje hos en løst bekjent. Jeg fikset så Postmesteren fikk kjøpt den og fikk en hyggelig venn i tidligere eier. Noe mer skjeldent en denne tror jeg aldri jeg finner noen gang igjen.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Pitt
Supermedlem

oppdal så klart
|
 |
« Svar #8 på: mars 04, 2009, 12:18:18 pm » |
|
Jeg har også vært til postmestern å kikka på denne for mange år sia !mener at d mangler endel i hjulbuene bak !Knalltøff bil ja !
Pitt
|
|
|
Loggført
|
E ha kasta mange sånne !
Tlf 90834700
|
|
|
RZR-Andy
Supermedlem

www.regenstadt.com
|
 |
« Svar #9 på: mars 04, 2009, 15:54:09 pm » |
|
Har ikke Rune vært innom alle Frid'ene her til lands? 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lid
Supermedlem

|
 |
« Svar #10 på: mars 04, 2009, 16:06:41 pm » |
|
Nja ikke alle, han har ikke hatt Hotshop sin og russebilen. Men de tre andre har vært i hans eie. Men det startet med denne. En kunde på jobben som hadde snappet opp at jeg drev med vw. Du skulle sett trynet mitt når han lurte på om jeg kunne skaffe en motor til Fridolinen hans. Den hadde vel ikke vært brukt på en del år da.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Even Kirknes
Supermedlem

Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord
|
 |
« Svar #11 på: mars 07, 2009, 21:25:41 pm » |
|
Denne er blitt avetert i Sverige nå, og det har vært kjempe respons på den. Så bilen blir vel solgt ut av landet hvis ikke noen her hjemme får ut fingeren. Og når den er solgt, kommer det sikkert en nisse her inne og hyler ut om hvor gæernt og fælt det er at en slik bil har gått til utlandet. Men da kan dere jo også stikke den eventyrlige fingeren deres i jorda, og tenke etter hvor småbedritent dette miljøet er. For noen vil ikke kjøpe bil av den og den fordi man ikke er i den harde kjerne eller fordi at den personen som skal selge den har "litt" kontroversielle meninger i forhold til flertallet. Andre vil ikke kjøpe hvis de ikke kan omtrent få det gratis eller tilnærmet likt gratis. De skal rett og slett gjøre ett kupp uansett. Store deler skal komme med idiotiske kommentarer som "åå at jeg ikke har penger nå" eller "smått med penger nå i disse finanskrisetider" Alt koker ned i bare rot og tull egentlig. Så jeg håper at Knut selger denne så dyrt som mulig til utlandet, og at dere får muligheten til og vræle høyt om dette etterpå. Dobbeltmoralen slår sikkert til her også.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #12 på: mars 07, 2009, 22:43:59 pm » |
|
Kan ikke du kjøpe den da, Even 
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
Even Kirknes
Supermedlem

|
 |
« Svar #13 på: mars 07, 2009, 22:48:16 pm » |
|
Kan ikke du kjøpe den da, Even  Nope, skal ikke ha noe nytt på veldig leeeeeeeeeeeeeenge
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TomR
|
 |
« Svar #14 på: mars 08, 2009, 08:33:25 am » |
|
Yeah right! Definisjon på leeeeeeeeeeeeeenge er?  Spøk til alvor, er enig i mye av det Even skriver i sitt innlegg, folk er flinke til å kommentere hvor synd det er de ikke har penger til ditt og penger til datt. Er det noe vi andre på forumet EGENTLIG trenger å vite liksom...kan man ikke sikle i fred og ro...? Kjøp bil, så på denne da den var tilsalgs på Valle Hovin for maaaaange år siden - man kan angre at man ikke kjøpte den i dag  Kan ikke du kjøpe den da, Even  Nope, skal ikke ha noe nytt på veldig leeeeeeeeeeeeeenge
|
|
« Siste redigering: mars 08, 2009, 08:36:47 am av TomR »
|
Loggført
|
- The devil is in the detalis! - Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
|
|
|
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #15 på: mars 08, 2009, 09:00:02 am » |
|
...Og spiller det egentlig noen rolle om folk "sikler høyt" i annonsetråder? Man hører jo hele tiden om folk som angrer på at de ikke slo til "den gang da", det er om mulig enda teitere  Yeah right! Definisjon på leeeeeeeeeeeeeenge er?  Spøk til alvor, er enig i mye av det Even skriver i sitt innlegg, folk er flinke til å kommentere hvor synd det er de ikke har penger til ditt og penger til datt. Er det noe vi andre på forumet EGENTLIG trenger å vite liksom...kan man ikke sikle i fred og ro...? Kjøp bil, så på denne da den var tilsalgs på Valle Hovin for maaaaange år siden - man kan angre at man ikke kjøpte den i dag  Kan ikke du kjøpe den da, Even  Nope, skal ikke ha noe nytt på veldig leeeeeeeeeeeeeenge
|
|
|
Loggført
|
Member #1 /Spliths venner
|
|
|
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem

:: DKL ::
|
 |
« Svar #16 på: mars 08, 2009, 12:45:19 pm » |
|
Yeah right! Definisjon på leeeeeeeeeeeeeenge er?  Spøk til alvor, er enig i mye av det Even skriver i sitt innlegg, folk er flinke til å kommentere hvor synd det er de ikke har penger til ditt og penger til datt. Er det noe vi andre på forumet EGENTLIG trenger å vite liksom...kan man ikke sikle i fred og ro...? Kjøp bil, så på denne da den var tilsalgs på Valle Hovin for maaaaange år siden - man kan angre at man ikke kjøpte den i dag  Nå gjorde du det selv da ;-)
|
|
|
Loggført
|
Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014 Race car 9.49/236kmt@SCC 2017  "It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
|
|
|
TomR
|
 |
« Svar #17 på: mars 08, 2009, 14:31:25 pm » |
|
Jeg skal ikke ha Fridolin, hadde jeg ville hatt hadde jeg kjøpt - punktum  Yeah right! Definisjon på leeeeeeeeeeeeeenge er?  Spøk til alvor, er enig i mye av det Even skriver i sitt innlegg, folk er flinke til å kommentere hvor synd det er de ikke har penger til ditt og penger til datt. Er det noe vi andre på forumet EGENTLIG trenger å vite liksom...kan man ikke sikle i fred og ro...? Kjøp bil, så på denne da den var tilsalgs på Valle Hovin for maaaaange år siden - man kan angre at man ikke kjøpte den i dag  Nå gjorde du det selv da ;-)
|
|
|
Loggført
|
- The devil is in the detalis! - Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
|
|
|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #18 på: mars 08, 2009, 15:16:32 pm » |
|
Jeg skjønner ikke helt hvorfor dere kan være oppgitt for at andre ikke kjøper biler dere ikke vil ha selv  Vi har vel alle gode grunner til ikke å kjøpe biler - enten har vi ikke råd, plass eller lyst på den. Søkte på Fridolin på forumet og kan ikke engang finne en salgstråd på denne bilen - bare denne tråden - så da er det kanskje ikke så rart at interessen på forumet er laber heller.
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
Even Kirknes
Supermedlem

|
 |
« Svar #19 på: mars 08, 2009, 15:35:14 pm » |
|
Jeg skjønner ikke helt hvorfor dere kan være oppgitt for at andre ikke kjøper biler dere ikke vil ha selv  Vi har vel alle gode grunner til ikke å kjøpe biler - enten har vi ikke råd, plass eller lyst på den. Søkte på Fridolin på forumet og kan ikke engang finne en salgstråd på denne bilen - bare denne tråden - så da er det kanskje ikke så rart at interessen på forumet er laber heller. Vet ikke jeg Espen, da har nok søkermotoren spilt deg ett puss Denna la jeg ut i desember http://www.vwnorge.no/index.php/topic,10719.0.html. samme bil gitt. Men Knut er ikke på forumet, så den har ikke ligget under noe annet enn eksterne salgs linker. Er ikke alle som er i besittelse av en luftkjølt vw som er her inne.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
GraffsT1
Supermedlem

Urskog VW Aircoolers
|
 |
« Svar #20 på: mars 08, 2009, 20:22:20 pm » |
|
Hmmmm..., også jeg som bare ville tipse eventuelt interesserte om denne..... 
|
|
|
Loggført
|
Urskog VW Aircoolers
|
|
|
Knut Andersen
|
 |
« Svar #21 på: september 27, 2010, 22:42:12 pm » |
|
Fridolinen er solgt!
|
|
|
Loggført
|
Tlf: 41668466, rpm@aircooled.no1952, T-117 RPB Piraya 1963, T-1, Luftwaffe 1963, T-1, Beach Buggy 1969, T-147, Kleinlieferwagen Fridolin 1970, T-1, Mania Spyder KitCar 1971, T-211, Brannbil 1981, T-251-021, Karmann Gipsy 1991, T-255-299, Caravelle C, Syncro 2001, Chrysler Sebring Cabriolet 2008, Chrysler Sebring Limited HardTop Cabriolet.
|
|
|
Boblehue
Supermedlem

Mr. Comfy......
|
 |
« Svar #22 på: september 27, 2010, 23:15:55 pm » |
|
blir den i Norge?
|
|
|
Loggført
|
1968 VW T1
12 Volt og stolt! ©
|
|
|
Knut Andersen
|
 |
« Svar #23 på: september 29, 2010, 23:03:00 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
Tlf: 41668466, rpm@aircooled.no1952, T-117 RPB Piraya 1963, T-1, Luftwaffe 1963, T-1, Beach Buggy 1969, T-147, Kleinlieferwagen Fridolin 1970, T-1, Mania Spyder KitCar 1971, T-211, Brannbil 1981, T-251-021, Karmann Gipsy 1991, T-255-299, Caravelle C, Syncro 2001, Chrysler Sebring Cabriolet 2008, Chrysler Sebring Limited HardTop Cabriolet.
|
|
|
|