Per Rune
Juniormedlem
 
Innlegg: 54
Bosted: Lier
|
 |
« på: april 03, 2009, 18:58:45 pm » |
|
Utgår
|
|
« Siste redigering: april 07, 2009, 23:34:22 pm av Per Rune »
|
Loggført
|
2001 Mercedes C200 Kompressor
1969 T1 1300
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 4336
Bosted: Horten
Ække laft før du henger igjen på brosteinen
|
 |
« Svar #1 på: april 03, 2009, 19:07:48 pm » |
|
Hm la oss se bilder ja 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Per Rune
Juniormedlem
 
Innlegg: 54
Bosted: Lier
|
 |
« Svar #2 på: april 03, 2009, 19:25:01 pm » |
|
kommer i morgen
|
|
|
Loggført
|
2001 Mercedes C200 Kompressor
1969 T1 1300
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 4336
Bosted: Horten
Ække laft før du henger igjen på brosteinen
|
 |
« Svar #3 på: april 03, 2009, 19:28:47 pm » |
|
kommer i morgen
Da venter vi i spenning 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Per Rune
Juniormedlem
 
Innlegg: 54
Bosted: Lier
|
 |
« Svar #4 på: april 03, 2009, 19:39:39 pm » |
|
Noen bilder. Felgene er ikke mine
|
|
|
Loggført
|
2001 Mercedes C200 Kompressor
1969 T1 1300
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #5 på: april 03, 2009, 19:44:47 pm » |
|
Lyst å bytte i ein 61modell??
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 4336
Bosted: Horten
Ække laft før du henger igjen på brosteinen
|
 |
« Svar #6 på: april 03, 2009, 19:48:18 pm » |
|
Sendt en PM 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Frode
Supermedlem
    
Innlegg: 973
Bosted: Ås
|
 |
« Svar #7 på: april 03, 2009, 19:50:19 pm » |
|
Var det rettnings piler på 60 mod?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Pål
Supermedlem
    
Innlegg: 3942
Bosted: Teie / Tønsberg
Vestfold
|
 |
« Svar #8 på: april 03, 2009, 19:53:16 pm » |
|
Var det rettnings piler på 60 mod?
t.o.m 61 modeller kan ha piler. Men det mest vanlige på 60-61 er peanøttblinkers på skjermene. Har aldri fått noen god forklaring på hvorfor disse gikk om hverandre disse årene
|
|
|
Loggført
|
Pål - 1959 T1 Rag Top (Ö\_!_/Ö) I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
|
|
|
Per Rune
Juniormedlem
 
Innlegg: 54
Bosted: Lier
|
 |
« Svar #9 på: april 03, 2009, 19:54:25 pm » |
|
Pilene funker som bare det. spretter ut selv om motoren ikke går.  PM besvart
|
|
|
Loggført
|
2001 Mercedes C200 Kompressor
1969 T1 1300
|
|
|
Frode
Supermedlem
    
Innlegg: 973
Bosted: Ås
|
 |
« Svar #10 på: april 03, 2009, 19:55:04 pm » |
|
ok....trodde det ble borte i 59 jeg....en kompis hadde en 59 og den hadde ikke piler......men man lærer jo litt nytt hver dag av å være her inne:-)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
58orgbug
Supermedlem
    
Innlegg: 628
Bosted: fredrikstad
|
 |
« Svar #11 på: april 03, 2009, 21:12:24 pm » |
|
hvis ikke jeg tar feil så er det amerikanske modeller i 60 og 61 som har piler. men nå vet ikke jeg stort 
|
|
|
Loggført
|
FOLLO VW KLUBB
|
|
|
Pål
Supermedlem
    
Innlegg: 3942
Bosted: Teie / Tønsberg
Vestfold
|
 |
« Svar #12 på: april 03, 2009, 21:24:50 pm » |
|
hvis ikke jeg tar feil så er det amerikanske modeller i 60 og 61 som har piler. men nå vet ikke jeg stort  Amerikanske bilder har aldri hatt piler. De hadde puppeblinklys foran på forskjermene.
|
|
|
Loggført
|
Pål - 1959 T1 Rag Top (Ö\_!_/Ö) I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
|
|
|
bobble
Supermedlem
    
Innlegg: 531
Bosted: hamar
|
 |
« Svar #13 på: april 03, 2009, 21:44:12 pm » |
|
hei hva mangler å gjøre før etterkontroll?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Per Rune
Juniormedlem
 
Innlegg: 54
Bosted: Lier
|
 |
« Svar #14 på: april 03, 2009, 22:39:55 pm » |
|
Nye bilder tatt i dag.
|
|
« Siste redigering: april 03, 2009, 22:41:46 pm av Per Rune »
|
Loggført
|
2001 Mercedes C200 Kompressor
1969 T1 1300
|
|
|
Rocket-Racing
Supermedlem
    
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold
|
 |
« Svar #15 på: april 03, 2009, 23:31:34 pm » |
|
Som tidligere eier må jeg nesten steppe inn og gi denne bilen en god attest.. Som selger skriver har den sine lyter (det eneste alvorlige er den rusta i hjørnene på frontruta), men det er en veldig ærlig bil. Kun kjørt av sin opprinnelige kvinnelige eier med full loggbok.. Interiøret er utrolig bra, bedre enn bildene viser. Pumaforstillingen er splitter ny. Jeg rettet opp så og si alle småfeilene fra EU. Om det er noe igjen er det kun filleting. Løp og kjøp!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Frode
Supermedlem
    
Innlegg: 973
Bosted: Ås
|
 |
« Svar #16 på: april 04, 2009, 08:15:58 am » |
|
Hvordan er det å få fikset den rusta ved vinduet da?....mye jobb?....vanskelig å få det bra?........
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Per Rune
Juniormedlem
 
Innlegg: 54
Bosted: Lier
|
 |
« Svar #17 på: april 04, 2009, 08:36:48 am » |
|
Hvis man har litt greie på å sveise, så skal ikke det være noe problem. Delen må man skjære ut av en tilsvarende modell
|
|
|
Loggført
|
2001 Mercedes C200 Kompressor
1969 T1 1300
|
|
|
Frode
Supermedlem
    
Innlegg: 973
Bosted: Ås
|
 |
« Svar #18 på: april 04, 2009, 08:47:28 am » |
|
ja det var det da....få tak i en av samme modell:-)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Per Rune
Juniormedlem
 
Innlegg: 54
Bosted: Lier
|
 |
« Svar #19 på: april 04, 2009, 08:58:19 am » |
|
Det er nok det letteste, siden repro deler må tilpasses veldig og kansje ikke har den samme buen som originale har.
Bør ikke være noe problem, er alltid noen som har slike deler på huggebiler. Den er isåfall en dønn ærlig bil og lett å se hva som må til for å få den på veien.
|
|
|
Loggført
|
2001 Mercedes C200 Kompressor
1969 T1 1300
|
|
|
|