|
holmsen
Supermedlem

|
 |
« Svar #1 på: april 24, 2009, 00:58:27 am » |
|
Uten tvil,,,ja
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
David
Supermedlem

|
 |
« Svar #2 på: april 24, 2009, 08:02:45 am » |
|
Uten tvil,,,ja
Hmmm...noen som har lyst å vre med opp og se på den?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #3 på: april 24, 2009, 09:56:51 am » |
|
40 lapper for en komplett Westy-Bay uten store rustproblemer er jo ingen upris, men det var litt få bilder til å få noe godt inntrykk av tilstand på både bil og interiør, synes jeg.
For øvrig, skyvedøra er på venstre side - er det en Westy-greie eller er det en konvertert UK-import? (rattet er jo på riktig side)
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
David
Supermedlem

|
 |
« Svar #4 på: april 24, 2009, 10:28:31 am » |
|
40 lapper for en komplett Westy-Bay uten store rustproblemer er jo ingen upris, men det var litt få bilder til å få noe godt inntrykk av tilstand på både bil og interiør, synes jeg.
For øvrig, skyvedøra er på venstre side - er det en Westy-greie eller er det en konvertert UK-import? (rattet er jo på riktig side)
hmm...godt observert. Som du sier så er den nok konvertert fra RHD til LHD. Døra skal jo være på høyre side... http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=765335
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
David
Supermedlem

|
 |
« Svar #5 på: april 24, 2009, 10:32:19 am » |
|
hmmm, tviler sterkt på at eieren vil gå noe ned i pris...han sa jo at han vurderte å selge den til england  jaja...leter videre.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem

|
 |
« Svar #6 på: april 24, 2009, 10:52:21 am » |
|
Ingen bay er verd 40 uten tilstandsrapport på rammevanger og kanaler. Det må i såfall være de med 4x4. Det blir solgt Bayer i Norge til 20-30k som behøver 40000 i rustsveising + lakk.
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
David
Supermedlem

|
 |
« Svar #7 på: april 24, 2009, 13:04:03 pm » |
|
Enig med JHU. Kunne godt gitt 25-30k.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eldiablo
Seniormedlem

Torgrim tlf. 970 71 771
|
 |
« Svar #8 på: april 24, 2009, 13:54:52 pm » |
|
hmm...godt observert. Som du sier så er den nok konvertert fra RHD til LHD. Døra skal jo være på høyre side... http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=765335Jeg tipper svensk..
|
|
|
Loggført
|
(o\ ! /o) | o \/ o | (o)=|=(o) [o\|_|_|/o]
tWolf - Part of the AirWolfs crew
|
|
|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #9 på: april 24, 2009, 21:10:14 pm » |
|
Men svenskene gikk vel over til høyrekjøring mange år før denne bilen ble produsert?
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
Seven
Supermedlem

|
 |
« Svar #10 på: april 24, 2009, 21:16:14 pm » |
|
Har vel ikke så mye å si om døra er på den siden - når det er camper-bil. Rattet på rett siden er et "must" i mine øyne. Kan bli fin denne - men duc-tape-løsningen oa. gjør jo at opptil flere varsellamper blinker og lyser 
|
|
|
Loggført
|
Shift Happens !
|
|
|
David
Supermedlem

|
 |
« Svar #11 på: april 25, 2009, 09:43:32 am » |
|
Hva er pris nivåene på disse 'Westyene'?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tarjei
Seniormedlem

|
 |
« Svar #12 på: april 25, 2009, 20:13:16 pm » |
|
hmm...godt observert. Som du sier så er den nok konvertert fra RHD til LHD. Døra skal jo være på høyre side... http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=765335Jeg tipper svensk.. Min er svensk, og har skyvedøra på høyre side. Ellers ser det ut som det ligger litt jobb i bilen. teltduken til pop-toppen ser morkent ut. Kan hende det hjelper å vaske det, men det ser ut som den bilen har bodd mye ute. Da er det ikke uvanlig at duken er råtten. Ellers er det som noe sa, en lakk-jobb å gjøre.
|
|
|
Loggført
|
Tarjei 1303 S "Gullsnute" 1303 S Big "Grünet" Solgt til herren fra Asker med skjegg 1303 S "Rødhette" Solgt til en hyggelig fyr som skal ta godt hånd om henne. 1972 T2 Westfalia camper "Nadolek" 1984 Brenderup "Lille-Grün" tholtest@yahoo.comSenking suger!
|
|
|
|