Jahrmann
Nybegynner

|
 |
« på: april 23, 2009, 21:38:57 pm » |
|
Satt på nettet da jeg plutselig fant den herligste bilen jeg noen gang har sett: http://www.oldbug.com/gates.htmDet er sikkert flere som har sett denne før, men jeg måtte bare forsikre meg om at alle får den med seg :-D
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
JS
Supermedlem

|
 |
« Svar #1 på: april 23, 2009, 22:11:25 pm » |
|
Så den på EBI 1. Morsom bil, spesielt om man liker blanke ting, det var det mye av...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Espen/VW54
Supermedlem

|
 |
« Svar #2 på: april 23, 2009, 22:26:16 pm » |
|
Strøken bil, men liker bedre biler som blir brukt..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem

|
 |
« Svar #3 på: april 23, 2009, 22:33:30 pm » |
|
Var sikkert fin i sin tid, men å se den live på grå korroderte GB med punktert bakhjul og full av fingermerker har gjort stor skade for meg...
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
Hulken
Supermedlem

Hardcore type four...
|
 |
« Svar #4 på: april 23, 2009, 22:41:39 pm » |
|
Siden den var på EB, vil det si den ble solgt? Den har jo masse morsomme detaljer her og der...
|
|
|
Loggført
|
Arild B, Gjøvik 1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre) 1972 1302S "Hulken" restobjekt 1973 412 2-dørs coupe
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem

|
 |
« Svar #5 på: april 23, 2009, 22:42:39 pm » |
|
Den er i Aberdeen nå for tiden
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hulken
Supermedlem

Hardcore type four...
|
 |
« Svar #6 på: april 23, 2009, 22:45:21 pm » |
|
Håper han fikk litt rabatt, utrolig pris for ei "gammal boble"... ;-)
|
|
|
Loggført
|
Arild B, Gjøvik 1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre) 1972 1302S "Hulken" restobjekt 1973 412 2-dørs coupe
|
|
|
LOBO
Supermedlem

|
 |
« Svar #7 på: april 23, 2009, 23:07:15 pm » |
|
Var sikkert fin i sin tid, men å se den live på grå korroderte GB med punktert bakhjul og full av fingermerker har gjort stor skade for meg...
ÅNEI! Den har blitt brukt... ikke bra 
|
|
|
Loggført
|
D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem

|
 |
« Svar #8 på: april 24, 2009, 09:32:14 am » |
|
For å si den sånn, det var den eneste bilen innendørs på Volksworld show med punkterte hjul og fett merker...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #9 på: april 24, 2009, 09:50:05 am » |
|
Så fin... En orginalbil med puma og GB felger..... Meget innovativt. Hvis høy finish kan kalles innovativt.
|
|
|
Loggført
|
Se nøye på det jeg skriver. Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
|
|
|
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem

Hvilken makalös manick
|
 |
« Svar #10 på: april 24, 2009, 09:51:25 am » |
|
For å si den sånn, det var den eneste bilen innendørs på Volksworld show med punkterte hjul og fett merker...
 Og som ikke det var nok så bar den preg av å ha blitt vasket av en som ikke aner hvor viktig det er å vri opp og skylle svampen titt og ofte. Men fyll luft, poler opp GB felgene og gi den bilen en skikkelig proff polering så er den tilbake blankere en noen gang.
|
|
|
Loggført
|
10.41 / 1641 / 2015 - 2016.
- Det er lettere å ape enn å skape -
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem

|
 |
« Svar #11 på: april 24, 2009, 09:59:25 am » |
|
Så fin... En orginalbil med puma og GB felger..... Meget innovativt. Hvis høy finish kan kalles innovativt.
Du må også huske at den er pusset opp i USA, og har vært eid av en EKTE amerikaner, er du riktig sammenskrudd vil dette imponere deg stort og du vil også se bort i fra rare og cheezy løsninger og strekke deg etter WOW-roperten din...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #12 på: april 24, 2009, 10:03:40 am » |
|
Du må også huske at den er pusset opp i USA, og har vært eid av en EKTE amerikaner, er du riktig sammenskrudd vil dette imponere deg stort og du vil også se bort i fra rare og cheezy løsninger og strekke deg etter WOW-roperten din... Jeg synes bilen er fet. Slapp av....... Må jo bare bløffe litt med cal look kjernen.... 
|
|
|
Loggført
|
Se nøye på det jeg skriver. Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
|
|
|
Bendik
Medlem

|
 |
« Svar #13 på: april 24, 2009, 21:05:05 pm » |
|
Må si at denne har eller hadde utrolig finish, men det var likevel ikke så spennende. Biler som denne er vesentlig mer spennende
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
tekken
Seniormedlem

Klubbløs #003 www.proturbovw.com
|
 |
« Svar #14 på: april 25, 2009, 23:23:03 pm » |
|
Nydelig bil,men akkurat den Autometer turtelleren passet bare ikke inn syns jeg..
|
|
|
Loggført
|
72 boble (8.59 og 263 km/t) (0-209km/t og 201m på 5.57 sek) 63 notch 67 fastback
|
|
|
Bendik
Medlem

|
 |
« Svar #15 på: april 25, 2009, 23:36:21 pm » |
|
Det er jeg jo forsåvidt enig i, men det er jo bedre enn lister, fangere og stopp emblem på fangeren bak i alle fall 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
JS
Supermedlem

|
 |
« Svar #16 på: april 26, 2009, 10:55:00 am » |
|
Nydelig bil,men akkurat den Autometer turtelleren passet bare ikke inn syns jeg..
Det er noe med kombinasjonen shift-lite og orginale splitt puter i baksetet...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
-Marius-
Supermedlem

|
 |
« Svar #17 på: april 26, 2009, 14:32:30 pm » |
|
Nå har jeg ikke sett denne live, men jeg undres hvordan dere klarer å finne "feil" på denne også....Er den mest imponerende bilen jeg noen gang har sett:)
|
|
|
Loggført
|
Mvh
Marius
|
|
|
Bendik
Medlem

|
 |
« Svar #18 på: april 26, 2009, 20:19:51 pm » |
|
For min del så finner jeg ikke "feil". Jeg synes det var gøy å se finishen under seter, på bunnpanne etc. Gøy å se at noen tar den helt ut. Men jeg synes bare ikke at det ble tøfft. Akkurat som en super fin resto rod eller flinkisjazz også kan være kjedelig uten at det er noe feil med den for det. Jeg kommer ikke til å eie noe så strøkent noen gang og beundrer de som legger ned innsatsen og pengene, men jeg synes en litt røff bil med det rette stuket kan være vel så spennende.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lundby
Supermedlem

|
 |
« Svar #19 på: april 26, 2009, 21:06:19 pm » |
|
vært i Ultra VW denne
|
|
|
Loggført
|
bergrenner TLF 90910383
|
|
|
LOBO
Supermedlem

|
 |
« Svar #20 på: april 26, 2009, 21:22:14 pm » |
|
For min del så finner jeg ikke "feil". Jeg synes det var gøy å se finishen under seter, på bunnpanne etc. Gøy å se at noen tar den helt ut. Men jeg synes bare ikke at det ble tøfft. Akkurat som en super fin resto rod eller flinkisjazz også kan være kjedelig uten at det er noe feil med den for det. Jeg kommer ikke til å eie noe så strøkent noen gang og beundrer de som legger ned innsatsen og pengene, men jeg synes en litt røff bil med det rette stuket kan være vel så spennende.
Her har vi en som har sjønt det 
|
|
|
Loggført
|
D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
|
|
|
|