Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« på: mai 01, 2009, 01:39:35 am » |
|
Jaujau... har vore ein diskre transaksjon dette, men eg har altså gått til anskaffelse av endå ein bil!!  Til dei som meiner eg har for masse bilar/arbeid etc: Unnskyld. Men denne måtte eg berre ha uansett! for dobbelkabinarar er noko av det som står hjarta mitt nerast! dette er jo ein Late Bay, men fortsatt tøff som fy! Litt fakta: Bilen er ein 1977 modell Dobbelkabinar. Bilen er ein anleggsbil, og har i nesten all si tid gått på Astrup Høyer sine annlegg, der har den blandt anna vore med å frakta på dynamitt, derfor fekk den straks navnet Dynamitt Harry! Bilen vart etterkvart kjøpt/solgt til ein kar, og når den karen havna på sjukehuset, så var det ein nabo av karen som tok bilen og kjørte den til ein gjennvinningstasjon... MEN ein mekkegjeng(Nedre Alma Boble Samskipnad) frå Kaupanger var på vakt og fekk redda bilen i siste liten!! Planen deirans var å bruka den som klubbbil, men så dukka det opp ein bil her og ein der og tilslutt så forsvant alt av tid... no skal eg ikkje sei akkuratt korleis eg fant denne bilen, då dette kan virke som eg er på desperat jakt etter fleire biler, noko eg egentlig ikkje er.. måtte berre sjekka markedet i Sogn, ettersom eg har tømt det på Voss.......... Uansett; Dei ringte meg og fortalte att dei hadde det eg trengte, så i går/forgårs bar det avgårde til Kaupanger for å hente bil. Og bil vart det visst!!!  Fekk plukka fritt med deler som eg skulle få med frå restane av eit Stort lager med vw deler, og så vart bilen kjøpt og betalt for den nette sum av: ______ NOK. Tekninsk: Bilen står utan motor. motoren er ein sleten 1600 som såvidt eg veit ikkje kan vera den rette motoren til bilen, for her skal det vel vera type 4 motor... uansett så behøver 1600 maskino full overhaling, men eg trur heller eg skal leita etter ein bra motor.. når det gjelder bremser så skal dei vera bra. Bensintanken må skiftast. Rust: Bilen har faktisk lite rust etter min meining, men det er litt.. Begge kanalene må skiftast, inner og ytter. batterikassa er rusta hol i, og i bakre del av høgre bakre hjulbue er det rusta hol. Ellers så er det overflaterust mangen plassar.. nokon av dei skulle kanskje vore sandblåst 'og. Ramma på bilen er bra! Mangel/kosmetisk: Bilen manglar trekantruta på førerdøra, samt ruta i døra til kabin 2. Ellers så skulle det vert ei ny rattstamme eller liknande, for tenningslåsen og plastikk/hendler rundt er vekk.. så det trengst ny tenningslås.. (nøkler eksisterer ikkje, men satser på att det går an å få laga nøkler til resten av dørene, så ein ekstra til tenningen?) Seter er Godt slitne og skulle vore skifta ut, ivertfall dei framme! Taktrekket er heilt men drete. panela i bilen er nesten heil, og skal vaskast. bilen manglar merket framme (og bak?) + ei lykt + ein kromring. støtfangaren bak er bulka voldsomt, og bakerste lemm er banan. Ja så kort fortalt er dette ein veldig bra bil med litt mangler og litt rust! Stort potensiale for å verta ein god arbeidsbil, som eg kan henta og bringa ting med  Smeller igang med 54bilder håper det går bra Akkuratt komt heim.. Vert berre tøffare og tøffare for kvar gong eg ser på den! Kanal ala kjeks Dårlig bilde, men det er ei slags eksospotte under bilen som er totalt opprusta. Resten av ramma virker bra! Girkasseområdet Motorrommet utan motor eller startar... ellers bra (bortsett frå manko på gummilister) Batterikassa er godt rusta vertfall Også bensintanken då... heilt inni der.. korleis få den ut? Inni blindpassasjer lugaren.. Rusta ved batteriområdet Kanal og kjeks på denne sida 'og.. Innerskjermane er ikkje så skremmande heller! Veit ikkje kva grunnen var til å kappe av grillen.? fant igjen eine beten den andre treng eg.. Grunnen til att tanken skal skiftast er att den er rusta sund. ikkje så rart kanskje?.. How to get out? Heile plata mellom karm og dør skulle vore skifta, vist ikkje vert det masse hamring. Her ligger ruta som eg mangler.. Panelene ser ikkje så fordaska galne ut! Skulle hatt eit sånt glas! Fronten av høgre kanal Så kapteinlugaren! Berer preg av mangel på glas... masse fogladrit og støv.. Trenger eindel ting til rattstamma Reservehjulsbrønnen.. veit ikkje om dette er ei rustfelle på buss, men her er det ikkje noko av rust jaffal Under matta Taket som trenger vask Dashbordet som trenger lakk Fronten.. treng merke i kvitt + lys (passer boble 68+?) Viskerblader og Astrup Høyer..oppkjøpt av aker såvidt eg veit... Her må eg ha ei ruta (rart bilde forresten) Kapteinsete trengs HØKT Her var det massse drit og vatn, likavel ikkje mykje rust å sjå Den andre ruta eg trenger ja...? Motoren! Minner meg om noko palm beach greier... But i like it! Desse skal kunna driva ein (2liters?) motor opp til over 100HK!!? Bananlemmen.. kan den reddast? Trelister tilogmed! Front høgre Front venstre Forstilling og dårlig bilde.. Ut med matta for å spa ut møka... Blå som neptun... så: Polering eller lakking?!  Ut med setar for rensking, men ingenting i skattekista bortsett frå nokon eldgamle garantiar på regnskle Setar.. støvete.. skal vaskast Er det her eg henter tanken? Kva er dette for noko? Overflaterust var det visst, men fint lite. Lurar på kor all den sanden kjem frå?! Kosta og støvsugd Rust men fortsatt overflate, riktignok litt grovare Kjekt med hemmelige rom Bakfangaren er vel kaputt 'og. Sånn ja. dette er jo sjølvsagt siste prioriterte bil(men må ha ruter), men no har eg ivertfall presantert den. Tyttebæret next 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem
    
Innlegg: 1446
Bosted: Rokke, Halden
Brannmann!
|
 |
« Svar #1 på: mai 01, 2009, 08:22:29 am » |
|
Hei! Det var jaggu en fin historie, og et godt prosjekt du har hosta opp der! Du har kanskje for mange biler nå, som ikke går?- Er vell greit å ha noe å bruke innimellom alle arbeidsøktene? =) Dersom du skal selge kapellet må du gjerne ta kontakt, trenger et slikt et - evt om du vil ha en presenning i retur (passer strøkent over planet og festene). - Leter etter et kapell sjø! Du vil vell bevare lakken i den stand den er i, og kun ta rusten som er nødvendig (godkjenning)? Så har du et prosjekt som ikke koster for mye å få igang..  Her kommer du inn i rommet under planet, ja. Du kan komme til tanken - men jeg vet ikke om du får den ut derifra! Det har jeg ikke prøvd. Det sorte røret er luftinnsuget til motoren din =) De rillene bak sidedøren får luft inn (se bildet) - det går igjennom det sorte røret - og igjennom den ene bærebjelken til planet.  Så går luften inn i luftfilteret baki motoren (som du mangler) - regner med at du ser et hull i bjelken til høyre over batteriet, der filteret skal kobles til.
|
|
« Siste redigering: mai 01, 2009, 08:49:47 am av Vemund Simensen (prizma) »
|
Loggført
|
... it's an adiction ... 
|
|
|
Stein.H
Seniormedlem
   
Innlegg: 367
Bosted: Sandefjord
|
 |
« Svar #2 på: mai 01, 2009, 09:31:28 am » |
|
Gratulerer med nytt prosjekt.... fint utgangspunkt dette her ,blir nok en flott bil med litt T, L, C 
|
|
|
Loggført
|
Tlf 92062314
|
|
|
Johnny Oeen
Seniormedlem
   
Innlegg: 280
Bosted: Sogndal
|
 |
« Svar #3 på: mai 01, 2009, 10:14:24 am » |
|
Hei grattis med ny bil....mykje fint i indre sogn veit du.....  mvh Johnny
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #4 på: mai 01, 2009, 10:17:54 am » |
|
Kappellet skal eg ha!!  Du har rett i det Vemund, att eg mangler noko som går, men det kjem snart! Før eg kjøpte bilen tenke eg å lakka den med ein eller an biltema epoxy lakk, men i etterkant ser eg att orginallakken faktisk er veldig bra! Så det vert nok å polera den opp igjen! Men korleis er det å få tak i lakk som er HEILT lik den orginale? Vist eg skifter kanalar etc, så må eg jo lakke dette sånn att det ikkje viser! + att det er masse slitt maling som har overflaterust, og dette skulle jo 'og ha vorte lakka tilbake til OG fargen Ja det er Mykje fint i Sogn 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 979
Bosted: Verdal
|
 |
« Svar #5 på: mai 01, 2009, 10:29:08 am » |
|
Ang motor. Denne bilen ble levert med både 1600 og t4. Det svarte røret er ventilasjon av kabinen. motoren får luft inn andre veier Gratulerer med steget over fra lekebiler til ordentlige biler :-) Bak førersetet finner du Mkodeplata, her kan du få ut mye info http://www.alltheprettybuses.com/_d_decoder.aspmere lesestoff : http://type2.com/library/library.htm
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
RødeBaron
|
 |
« Svar #6 på: mai 01, 2009, 10:36:03 am » |
|
Grattis med knalltøff kjerre, dette fikser du glatt.
|
|
|
Loggført
|
 original buddie Bugbuddies.no
|
|
|
Bugster
Medlem
  
Innlegg: 216
Bosted: Gjøvik
|
 |
« Svar #7 på: mai 01, 2009, 10:42:20 am » |
|
Gratulerer med bay.  Vær forberedt på at midtre kanaler også bør skiftes. Det måtte jeg på min, i hvert fall på den ene siden. Og min så mindre rustete ut enn din ved første øyekast.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
David
Supermedlem
    
Innlegg: 505
Bosted: Drammen
|
 |
« Svar #8 på: mai 01, 2009, 11:10:57 am » |
|
grattis med konge bil!!!! blir på veien til 17 mai denne?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Race-buggy
Supermedlem
    
Innlegg: 2840
Bosted: sørlandet
boblekameratene
|
 |
« Svar #9 på: mai 01, 2009, 11:36:58 am » |
|
Tistlos garage alt i rep og rust sveis  gratulerer,kjekt med arbeids bil når du skal hente deler
|
|
|
Loggført
|
Race-buggy. black bullet-59 boble
|
|
|
71kg
Supermedlem
    
Innlegg: 646
Bosted: Kristiansand
Senkepøbel
|
 |
« Svar #10 på: mai 01, 2009, 11:38:16 am » |
|
Hei. Et lite tips, ikke bytt ut 1600 motoren den er mye enklere å ha med å gjøre en 1 type 4 motor. Den er også enklere å trimme hvis det er målet. Vet at det er mye meninger om dette men dette er mitt tips til deg for en enklere og billigere motorhverdag. Uansett ta vare på dekslene de er mangelvare.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #11 på: mai 01, 2009, 11:44:34 am » |
|
Har ikkje skjekka ut m-plata endå! men det vert spennande å finna ut litt meir om den!
Midtre kanalar? kva er det? er det ikkje berre ein på kvar sida?
Lenge til denne er på vegen..
Og dette er ein Partshauler ja
Enig i det 71kg, for eg har jo litt meir peiling på "vanlige" motorar enn sånne t-4 motorar der alt er samanpakka.. satsar på å få tak i ein 1600(eller større) boblemotor!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Bugster
Medlem
  
Innlegg: 216
Bosted: Gjøvik
|
 |
« Svar #12 på: mai 01, 2009, 13:48:38 pm » |
|
Det er nok tre kanalbiter: Ytre, indre og midtre. Om jeg har skjønt det rett, så er vel ytre bare "kosmetisk". Den er av liten strukturell betydning. Den indre har kanskje en viss strukturell betydning? Men i hvert fall så er den midtre av strukturell betydning. Den er også av tykkere materiale enn både indre og ytre. Her er bilder av midtre på venstre side. Kosta over 900kr hos Unneberg. :S   Og jeg støtter 71kgs uttalelse om type 4 motorer.  Fin info om kanaler på denne siden: http://www.specialpatrolgroup.co.uk/spooky/Riktignok til en varebil, ikke pickup - men det vel antagelig omtrent det samme? (Har ikke studert pickupene noe særlig, jeg...)
|
|
« Siste redigering: mai 01, 2009, 13:55:04 pm av Bugster »
|
Loggført
|
|
|
|
Jon T
Supermedlem
    
Innlegg: 657
Bosted: Bergen
|
 |
« Svar #13 på: mai 01, 2009, 15:31:40 pm » |
|
Grattis med ny bil, ikke glem å lage prosjekttråd på vwacb.com , mye bra bay-kompetanse i nærmaste bydn hjå deg!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #14 på: mai 01, 2009, 15:37:19 pm » |
|
Hmm... eg finner ingen midtre kanal i nokon av katalogane eg har?? Ifølge katalogane så er det to deler; indre og ytre: Indre kanalen Og den ytre kanalen/plata Spørsmål: Er alle kanalane like mellom late bussar??? altså: om eg kjøper dei to delene over, til bus 1968-1979, vil dei då passa dobbelkabinaren min, eller har den anleis konstruksjon?! erfaring ønskes!! JonT: Kjem vel sikkert det 'og! men er "bale" å driva ein tråd to plasser..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|
52split
Seniormedlem
   
Innlegg: 394
Bosted: KRISTIANSUND
Strandbil
|
 |
« Svar #16 på: mai 01, 2009, 17:29:26 pm » |
|
Fin buss dette ! Gratulerer med dobbelkabiner 
|
|
|
Loggført
|
T1 1966
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #17 på: mai 01, 2009, 17:38:47 pm » |
|
Dæggern!!  Dette hadde jeg ikke trodd! MEN Gratulerer med Knalltøff Bay!!  Mvh Rikard
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
vw-t1
Supermedlem
    
Innlegg: 707
Bosted: Nesodden/Fagerstrand
|
 |
« Svar #18 på: mai 01, 2009, 18:30:53 pm » |
|
grattis med ny bil. begynner å bli en del biler på gårdsplassen hos deg nå hehe. jeg vil også passe på å si at jeg beundrer pågangs motet ditt, er alltid morro å følge med på det du driver med
|
|
|
Loggført
|
Vw Boble 1200 65mod FERDIG. 07 Mercedes benz c-klasse 2013 Sachs Madass 50CC/72cc. 58 BMW Isetta Microbil prosjekt, stor jobb. En haug med deler. Trenger deler.
|
|
|
Pyrre
Juniormedlem
 
Innlegg: 62
Bosted: Fiskarstrand
|
 |
« Svar #19 på: mai 01, 2009, 18:51:25 pm » |
|
Gratulere med "ny" bil, faderen hadde en slik en for ca 10 år sia. Men vi solgte til en russisk tråler, kansje den rulle i Murmansk fortsatt 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
RZR-Andy
Supermedlem
    
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen
www.regenstadt.com
|
 |
« Svar #20 på: mai 01, 2009, 18:57:22 pm » |
|
Grattis, Tistlo! Dette er vel Joker-Arve sin "Evil Twin", ser det ut for! Har jo et par til i byen, Jon-Andreas http://www.forum.vwacb.com/index.php?topic=309.0 og AnderS har jo hver sin fra før, så denne kommer i godt selskap. Eksosrøret du fant tilhører nok Eberspächeren. Lurer på om det ikke skal være noe varmegjennomføring til kupeen om du leter godt også. Tanken mener jeg å huske at kom ut i fra under benken, litt gode yogaøvelser og du er i mål. Lykke til - neptun-blå er en herlig farge!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #21 på: mai 01, 2009, 19:04:46 pm » |
|
Takkar og bokkar! Eber.. jaha!! merkelig att eg ikkje finner den då! Er vel eitpar sånne i byn ja! må få helsa på kvarandre desse doka'ane eingong  Under benken, betyr det att den går ut ifrå dei lukene eg fant under der einplass
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
LOBO
Supermedlem
    
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus
|
 |
« Svar #22 på: mai 01, 2009, 19:42:01 pm » |
|
Grattis med urfet bil  Men kan du ikke poste bilder på vanlig måte? Tar ti år å skrolle ned i tråden, og når jeg endelig har kommet nederst for å svare på tråden din, så hopper det opp igjen fordi den treige internetten har lasta ned et par svære bilder til!
|
|
|
Loggført
|
D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
|
|
|
Tarjei
Seniormedlem
   
Innlegg: 379
Bosted: Oslo
|
 |
« Svar #23 på: mai 01, 2009, 19:49:06 pm » |
|
Gratulerer Tistlo. Dette var festlig. Flott bil.
|
|
|
Loggført
|
Tarjei 1303 S "Gullsnute" 1303 S Big "Grünet" Solgt til herren fra Asker med skjegg 1303 S "Rødhette" Solgt til en hyggelig fyr som skal ta godt hånd om henne. 1972 T2 Westfalia camper "Nadolek" 1984 Brenderup "Lille-Grün" tholtest@yahoo.comSenking suger!
|
|
|
Bj?rn
Supermedlem
    
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum
- 1303 -
|
 |
« Svar #24 på: mai 01, 2009, 20:13:23 pm » |
|
Gratulerer med fet bil!! (Sånn vil jeg og ha!)  Trodde nesten dette var gamle arbeidsbilen til ene læreren min. Han jobbet på et grustak (?) hvor de sprengte mye. De hadde da en dobbelkabiner som "sprengstoffbil" som denne har vært. Men det var en splitt-buss når jeg tenker meg om  Lykke til med bilen! 
|
|
|
Loggført
|
Keep it cool, keep it oldschool!
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #25 på: mai 01, 2009, 20:21:35 pm » |
|
Lobo: Vist eg skulle ha lagt ut 54 bilder på vanlige måten så vert det 6,75 poster med 8 bilder kvar. + att det går ca 100% meir tid + att det vert mykje meir bale å skriva tekst til bilde. Får ikkje håpe dette er eit stooort problem, for eg pleier å ha Mykje bilder og lite tekst...men nå er jo dette min fyrste(..) buss så då er det jo sjølvsagt meir spørsmål enn vanlig..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
ahelgemo
Supermedlem
    
Innlegg: 1597
Bosted:
|
 |
« Svar #26 på: mai 01, 2009, 20:24:17 pm » |
|
er det ikke en fordel om du gjør ferdig en bil nå ? vet hvor mye jobb det er og hvis man bare skaffer nye hele tiden kan det bli en tendens til at ingen blir ferdige  mener ikke noe galt med det da tistlo
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #27 på: mai 01, 2009, 21:05:32 pm » |
|
Skjønner kva du meiner! som sagt denne har siste prioritet, men likavel så laga eg ei handleliste på deler som eg må ha: http://www.vwnorge.no/index.php/topic,14820.0.htmlNo skal eg gå igang på rammehovudet på tyttebæret! det skal vera ferdig iløpet av helga...basta
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem
    
Innlegg: 1446
Bosted: Rokke, Halden
Brannmann!
|
 |
« Svar #28 på: mai 01, 2009, 21:33:10 pm » |
|
Jeg leste meg nå fram til at det var lufta til motoren jeg men..  Kanskje noen har noen sikre kilder, så jeg kan oppdatere meg? Morsomt med bay's som lever, men gjør som meg - sett igang og bruk bilen før du pusser den opp. Ta motoren og det tekniske først, lakk den senere. Min er jo 90% syregrunnet =) og den funker like fint å kjøre på treff med!
|
|
|
Loggført
|
... it's an adiction ... 
|
|
|
ahelgemo
Supermedlem
    
Innlegg: 1597
Bosted:
|
 |
« Svar #29 på: mai 01, 2009, 21:51:50 pm » |
|
har det stoppa seg helt med den fyste bilen du hadde eller ?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|