Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #120 på: november 06, 2009, 19:03:54 pm » |
|
Ja det er vel ein grunn til att dei ikkje brukte bobleeksos på bussane,, Pottene kjem vel for høgt oppi bakplata.
Men eg skal nok finna på noko lurt!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Elliot
Supermedlem
    
Innlegg: 775
Bosted: AALESUND
Tlf 91160684
|
 |
« Svar #121 på: november 06, 2009, 21:57:12 pm » |
|
Jeg har kjørt med 1600dp og bobleeksos på en splitt med en utsparing til eksos. Om det er samme uttakene på en bay vet jeg ikke, men det gikk greit på splitten iallefall.
|
|
|
Loggført
|
'57 T-2 Kombi '64 T-2 Doka (Castrol)
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #122 på: november 07, 2009, 03:11:14 am » |
|
Nei det er ikkje noko hol for eksos i bakplata.. Så då går det nok ikkje,, men det ser ut til att eg skal sette eit monza eksosanlegg på den motoren, om ikkje det passer, så skal eg no alltids få modda til inkat! 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
1303S73
Supermedlem
    
Innlegg: 735
Bosted: Haugesund NRVWK
1303LS Org. Cab. & Gullhuset
|
 |
« Svar #123 på: november 07, 2009, 21:53:42 pm » |
|
Hei.
På 1302S`en stakk eksosen utløpene nedforbi bakplaten ca 4 cm.
Se bildene i salgstråden.
Hilsen Geir.
|
|
|
Loggført
|
1973 1303LS Org. Cab 1966 VW panel Gullhuset 1985 VW transporter syncro
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #124 på: november 07, 2009, 22:27:49 pm » |
|
Ser dette, med andre ord, den passer nok veldig bra :=)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
jubaluba
|
 |
« Svar #125 på: november 07, 2009, 22:30:23 pm » |
|
Var og kikket på en 1973 bay for ikke så lenge siden. Den hadde 1600 AD motor med boble eksos og enderør. Det passet ihvertfall som bare det.
|
|
|
Loggført
|
1972 1302 Delebil som ble til spiker. 1971 1302s "frøken Blå". 1963 1200 "frøken Rød" 1973 Transporter "Hippie container" (medeier). 1992 Polo (løste seg opp i regnet). 1994 Golf "svart-stygga" (avlivet).
(o\ ! /o) (o\_!_/o) (o=|=o) |o\*/o| |o```o| |o| ° |o|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #126 på: november 08, 2009, 03:19:23 am » |
|
Ja men då er det jo berre å montere den eksosen som ligg nermast når eg treng den virker det som  Har idag skrudd litt på OG(?) motoren, tatt av bjelken, og lurt litt... Kva er den støtdempar-aktige tingen som er på gassaren? Fant 'og ut att eg måtte byte over dei nederste motor pinneboltane. Lengre dei som sitter i bussmotoren enn boblemotoren. Også lurer eg på om det er mulig å smøre opp utløysarlageret, eller hylsa? Trykker eg ned utløysar armen så henger den der.. null fjøring. Må heisa pedalen opp igjen med foten etc. Men vert dette bra når motoren kjem inn? Og, er det noko eg bør tenka på når eg skal flytta over svinghjulet på den andre motoren? endeslakk?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #127 på: desember 05, 2009, 16:21:53 pm » |
|
Fekk aldri svar på dette med endeslakk ved svinghjulskifte.. Må snart hive inn motoren no før snøen kjem.. Eg er nødt til å gjere jobben ute nemlig.. Bilen går ikkje inn i garasjen, og ivertfall ikkje når eg må jekke den opp bak.. Ellers så har eg funnet noko VEELDIG artig  Fekk eit tips, og ja.. einplass her i området står det nemlig ein HEILT lik bil, samme farge, sikkert samme årsmodell, men den er Singelkabinar  Skal gjera alt eg kan for å enda opp med ein singel og ein dobbel kabinar frå samme årsmodell som er omtrent identiske!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
JTWE
Supermedlem
    
Innlegg: 2198
Bosted:
|
 |
« Svar #128 på: desember 05, 2009, 17:16:18 pm » |
|
Endeslakk må alltid sjekkes og eventuelt korrigeres ved bytte av svinghjul.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #129 på: februar 25, 2010, 19:19:28 pm » |
|
Her e arbeidsteikningen, førebels.. men ikkje denne stygge fargen, og ikkje plastikk bredda sjerma etc...
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #130 på: juni 14, 2010, 19:05:05 pm » |
|
Planen/draumen står klar: OPP
 0.5.jpg (13.41 KB. 600x600 - vist 226 ganger.) MUD-TERRAIN
 1.jpg (85.36 KB. 480x640 - vist 261 ganger.) AR VECTOR
 2.jpg (21.08 KB. 310x310 - vist 268 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #131 på: november 10, 2010, 01:22:29 am » |
|
Har gløymt å nevna att da e aktivitet omkring Harryen no for tida.. Sjølv om da ikkje visar nevneverdig att på bilen.. Da har seg sånn att VW forhandlaren her på voss fyller 75år iår, dvs heile HMV(Hordaland Mekaniske Verkstad) konsernet fyller 75, så HMV bilsenter(vw forhandlaren) og HMV Servicestasjon(essoen) og HMV Maskin(Eik senteret) Feirar og jubilerar.....................og da besta av alt er att dei på bilsenteret har respekt for historien sin og det er derfor utstilt, i nybilhallen, 3 stk veteranbilar  Derav 1 stykk blå type 2 frå 77  Slenger med nokon bilder(som er dårlege pga tatt gjønom eit glas på kvelstid) Ellers so går no tankane vidare dag for dag og eg ser meir og meir for meg korleis denne skal sjå ut etterkvart  Stikkord er Viking, Truck og tidlegare nevnte ingrediensar.. Time vill sjåv
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Formula Vee
Supermedlem
    
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
|
 |
« Svar #132 på: november 10, 2010, 21:11:03 pm » |
|
Greit med en god arbeidsbil. Jeg har begynt å kikke litt etter T3...
|
|
|
Loggført
|
SCC 2015 broken transmission barely left startline. SCC 2016 broken engine never made it to startline. SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car. 
|
|
|
Elliot
Supermedlem
    
Innlegg: 775
Bosted: AALESUND
Tlf 91160684
|
 |
« Svar #133 på: november 10, 2010, 21:18:34 pm » |
|
Greit med en god arbeidsbil. Jeg har begynt å kikke litt etter T3...
Dobbelkabin er super arbeidsbil. Jeg kjører 1964 splitt til daglig. Uten varmeapparat! (Har en Webasto som skal monteres etter hvert...)
|
|
|
Loggført
|
'57 T-2 Kombi '64 T-2 Doka (Castrol)
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #134 på: november 10, 2010, 22:11:16 pm » |
|
Dobbel kabinar er faktisk den PERFEKTE arbeidsbil!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #136 på: november 12, 2010, 01:10:23 am » |
|
Grombil! Var da den du hadde den heftige girkasso og motoren i ? HMV har føresten funnet ut att dei vil kjøpa seg ein dobbelkabin!  Hyl ut dersom nokon har eller veit om nokon til salgs!! Helst ikkje i skogsvrag/takras stand..altso gjerne sånn noko lunde tilstand 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
1303SS
Supermedlem
    
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen
|
 |
« Svar #137 på: november 12, 2010, 08:03:18 am » |
|
Grombil! Var da den du hadde den heftige girkasso og motoren i ? ja var kanon bil det 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #138 på: november 12, 2010, 19:38:20 pm » |
|
Den dingsen du lurer hva er på gasseren din, er en sånn turtalls-sperre mener jeg å huske! Satt vell det på bussene  Ang svinghjulet, så er vell det bare å bytte  Det skal bare være maks 3 shims i mellom veiv og svinghjul, så er begrenset hva av endeslakk du får "Shimset" opp, dersom det er mye slakk! 
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #139 på: november 12, 2010, 21:50:25 pm » |
|
Sikkert noko turtals sperre greier ja, svinghjulet er festa med 5 boltar so det vert meget vansklig å setta på ein boblemotor  Den motoren eg har drevet på med her i tråden er den eg har i impulsen no.. Som nokon kanskje hugsar so har det vert litt problem med den, som feks hol i blokka, morkent kamdrev, rusta ventilfjører(som etterkvart rauk) Men delane har komt seg i ei ny blokk og med nye toppar so alt er på stell no. Til Harryen so tenkte eg å overhala orginalmotoren, evt so byttar eg til meg ein trimma motor etterkvart så eg får litt skyv i stålklumpen..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
1303SS
Supermedlem
    
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen
|
 |
« Svar #140 på: november 13, 2010, 11:27:06 am » |
|
Den dingsen du lurer hva er på gasseren din, er en sånn turtalls-sperre mener jeg å huske! Satt vell det på bussene  Ang svinghjulet, så er vell det bare å bytte  Det skal bare være maks 3 shims i mellom veiv og svinghjul, så er begrenset hva av endeslakk du får "Shimset" opp, dersom det er mye slakk!  det er en demper for att ikke gassen skal slippes for raskt ned på tomgang pga avgass krav.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #141 på: november 13, 2010, 11:58:00 am » |
|
Hmm høgteknisk altso!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
T-1
Supermedlem
    
Innlegg: 1297
Bosted: Hjemme hos meg selv...
Praise the lowered...
|
 |
« Svar #142 på: november 15, 2010, 10:06:58 am » |
|
her har du en god plan 
|
|
|
Loggført
|
In case of fire, do not use elevator. Use water!
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #143 på: november 15, 2010, 12:07:53 pm » |
|
Hmm er det ein gråtass looker?? Min skal hevast ja men kanskje ikkje so alvårleg får eg håpa Nokon som har erfaring/tips med å heva (late) bay bussar egentlig? Skulle ivertfall hatt 10-20cm meir bak, men fjørplata stoppar jo i kanten med ein gong..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #144 på: februar 09, 2012, 00:16:54 am » |
|
Med jevne mellomrom kjem eg på at eg fortsatt har denne bilen ståandes ute her ein plass..den er ikkje gløymt kjøpte meg jo ein 87modell syncro for å kunna ha muligheiten til å kjøyra biltraller. men aldri har eg vert borti meir problem på samme bil (vel, det er sikkert verre på nyare bilar, men da kjenner eg ikkje til) da har vert so mykje tull med den at eg ikkje kjøyrer utan 50kg verktøy og deler, og eg ser hell ikkje fram til å feks reisa avgårde til austlandet på måfå å henta deler med den, i frykt for at den dauar oppå fjellet eller noko. den treng ny overhalt motor og kjølesystem ++ og wbx kostar peng.....og eg har ein ganske heil luftkjølt, problemfri,pålitlig 77 doka ståande uti snjoen her , og ein 1915 i kjedlaren.. konklusjon: få gang på dokaen og utsett wbx problemet til ei fjern framtid  derfor har eg no begynt å plukka ned den 1915motoren sånn at eg får laga den klar til dokaen fort som f. dokaen treng ellers å skifta bensintanken, sjekka opp litt på bremsane, fiksa rattstammo og tenningslås + montera ei ruta og litt tlc samt ein kanal og batterihyllo. dette bør vera nok for å få han gjennom kontrollen og ut på vegen, resten får eg ta seinare når da lir på litt. forresten, 1600en eg kødda på med for ei sida og to tilbake sidan, som var full i oljesand-grus-drit, er den motoren eg har brukt mest og er den mest pålitlige eg har og:) fortsatt all gammal innmat minus kammen som var etsa vekk. går som ei kula. når da gjeld 1915prosjektet eg har, so er da ein motor eg har kjøpt billig av ein kompis, som kjøpte den nybygd turnkey for ein stor sekk med peng av per kilen eller noko og etter å ha skrudd i maangen timar so vart den motoren erklert tapsprosjekt. eg nevner; full-flow slangar som exploderar , fleire gongar. nyoverhalt dynamo som ikkje ladar. tenning som er hyttetu, nyoverhalte forgassarar med SAND inni. går berre på 3syl. lekker olja frå deep sump. kennedy stage 1 som var ein orginal clutch ETC. uansett, motoren fekk me kjøyrd nokon meter og fant då ut at da var ein turtalsmotor, ikkje noko bånndrag. sidan eg overtok den so ville eg byta kammen. eg har kjøpt in ein web cam 218 etter tips frå RB og satsar på å få slengt den inn fort å gale og smokka saman igjen, dersom ikkje meir problem åpenbarar seg når eg opnar blokka då. Skal komma att med bilder og meir dilldall etterkvart. no stikk eg ned å opnar blokka:)
|
|
« Siste redigering: september 10, 2012, 01:11:43 am av Tistlo »
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
TEH
Supermedlem
    
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag
|
 |
« Svar #145 på: februar 09, 2012, 10:34:18 am » |
|
Er ikke web 218 en turbokam?
|
|
|
Loggført
|
Mob:92245040
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #146 på: februar 09, 2012, 14:48:58 pm » |
|
Mulig da, men er det dermed sagt at kammen ikkje funkar utan turbo?? vist ikkje so får eg vel laga til med turbo:)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Bj?rn
Supermedlem
    
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum
- 1303 -
|
 |
« Svar #147 på: februar 09, 2012, 18:52:21 pm » |
|
Vet om en 2.1 WBX til rundt 2-3 lapper. Den startet i sommeren som var og gikk bra. Sliter litt med lavt oljetrykk innimellom, ellers fungerer den bra! kjørbar bil følger med på kjøpet  Send pm om du er int.
|
|
|
Loggført
|
Keep it cool, keep it oldschool!
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #148 på: februar 09, 2012, 23:43:59 pm » |
|
WBX med lågt oljetrykk innimellom ja.. min begynner på 4-5bar på kald motor og ved driftsvarm motor er oljetrykket ca 0 på tomgang.. fortsatt liv i den riktignok
No har eg splitta 1915blokka. var eit slit. silikon er seigt. ser ikkje so verst ut, eindel groms i botn, som eg ikkje likte. denne motoren har jo berre gått få mil, og litt merklige slitasjar på lager. skal slenga ut bilder snart. blokk og toppar går i industri delevaskar nokon timar imorgo.
|
|
« Siste redigering: september 10, 2012, 01:12:19 am av Tistlo »
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
1303SS
Supermedlem
    
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen
|
 |
« Svar #149 på: februar 10, 2012, 12:20:43 pm » |
|
Hvem var det som hadde byggd den 1915 motoren?Har du snakka med han?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|