Har valgt å legge til en liten bonus på kjøpet bestående av 2 X 4 liter Castrol GTX motorolje, så har du bilen levetiden ut, den bruker forøvrig nesten ikke olje så det var ikke derfor jeg slengte på kannene.
Ja , jeg har endret kilometerstanden fra tidligere oppgitt 236.000Km til ca 186.000Km. Dette har ingenting med at jeg tror biler eldes som Wiskey, at de blir bedre med tiden altså. Dette er egentlig en litt teit historie som jeg ikke burde fortelle, men skitt au, du ser det, jeg bestemte meg for å selge bilen mens jeg satt ute på terrassen hos min nabo på hytta og bestemte meg for å lese av Km standen på vei hjem, du vet det ersånn passelig mørkt oppe på heia ved midnatt på denne tiden av året og jeg kom jo tilfeldigvis til å kikke på feil bil, det stod en gammel Scoda i mørket og som du sikkert vet etter et par glass brus i bekmørket går jo skarpsynet ned proporsjonalt med brus inntaket, beklager virkelig den der feilen i annonsen. Følte jeg måtte fortelle dette så ingen tror jeg prøver å lure noen, det ville jo vært for dumt.
Refleksvest som jo er påbudt å ha i bilene i dag følger det jo selvfølgelig med. Skal si jeg ble glad da kona kunne fortelle meg at jeg ikke trengte å ha denne på hver gang jeg kjørte bilen, følte meg like teit hver gang. Ja det var et nedverdigende halvår.
HAHAHAHAHAHAHAHA

Hvordan klarte han og skrive alt det på anonsen??