mai 04, 2025, 22:22:51 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: skifte kanal pris?  (Lest 3951 ganger)
Martin J
Medlem

Vis profil
« på: mai 07, 2009, 23:16:18 pm »

Hei, har desverre funnet rust på den såkalte "rustfrie" bobla mi. Sikert mange som har hørt dette før...
Men desverre så er jeg av den typen som desverre ikke eier kunnskaper eller redskaper til å skifte/sveise deler selv. Derfor lurer jeg på evnt hvor mye man må regne med å betale for å skifte i verste fall en kanal? Da det mest sannsynlig dreier seg om rust i denne. Og evnt er det noen som vil ta på seg, eller som vet om noen det er verdt å kontakte i østfold for en slik omfatende jobb som det er?

Hilsen Martin
Loggført

Yoda om SCC: "Do or do not, there is no try."
Baable
Juniormedlem
**

Vis profil
« Svar #1 på: mai 10, 2009, 02:04:56 am »

Hei!

Jeg leste på et BMW forum at det var en som kunne skifte begge kanalene på en BMW for 5000,- jeg tror hvertfall du må regne noe rundt den prisen, pluss kanalen på 2500,-
Loggført

Mean Machine
anders.
Supermedlem

Vis profil
« Svar #2 på: mai 10, 2009, 03:21:05 am »

bmw og boble er er ikke samme jobb og skifte kanaler på . skal det gjøres ordentlig så er det mye mer jobb og mye mer og ta hensyn til da bobla kan miste helt passform til døra etter ett kanalbytte . det får man ikke til med en bmw . så prisen blir ikke lik 
Loggført

1 up
Baable
Juniormedlem
**

Vis profil
« Svar #3 på: mai 10, 2009, 23:53:48 pm »

er klar over at BMW og Boble er to forskjellig biler. jeg har skiftet kanal på en boble og det gjør jeg aldri igjen.. så skjønner hvor du vil med det
Loggført

Mean Machine
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!