Pål
Supermedlem

Vestfold
|
 |
« Svar #300 på: februar 03, 2010, 01:02:17 am » |
|
Du må bare bunkre opp med brylkrem, så du holder sveisen gjennom sesongen. For livets glade gutter går solen aldri ned. Og hva er vel bedre enn en cabriolet da  Fyll å fanteri og tafsing på kompisenes damer, i baksetet på en cab mens kompisen kjører  Det er ikke synd på kompisen din, hvis han har dame r. Da må han forvente å måtte dele med seg av go'sakene 
|
|
|
Loggført
|
Pål - 1959 T1 Rag Top (Ö\_!_/Ö) I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Ække laft før du henger igjen på brosteinen
|
 |
« Svar #301 på: februar 03, 2010, 01:03:42 am » |
|
Du må bare bunkre opp med brylkrem, så du holder sveisen gjennom sesongen. For livets glade gutter går solen aldri ned. Og hva er vel bedre enn en cabriolet da  Fyll å fanteri og tafsing på kompisenes damer, i baksetet på en cab mens kompisen kjører  Det er ikke synd på kompisen din, hvis han har dame r. Da må han forvente å måtte dele med seg av go'sakene  
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #302 på: februar 03, 2010, 01:05:06 am » |
|
Detta ække dårli 11sider med pisspreik 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
H-MEK
Supermedlem

|
 |
« Svar #303 på: februar 03, 2010, 01:06:52 am » |
|
Detta ække dårli 11sider med pisspreik  Skulle akkurat til å kommentere att det faglige innhold kanskje er i ferd med å skli ut..
|
|
|
Loggført
|
Henning Tlf 408 26 388
|
|
|
Pål
Supermedlem

Vestfold
|
 |
« Svar #304 på: februar 03, 2010, 01:13:18 am » |
|
Detta ække dårli 11sider med pisspreik  Ja, skal vi gå for 12? Tror vi heller får ta opp igjen pisspreiket på et fremtidig garasjebesøk  Må komme bort å sjekke fremdriften på prosjektet. Jeg skal ha en hel helg i verkstedet nå. Så da håper jeg å bli ferdig med all sveising.
|
|
|
Loggført
|
Pål - 1959 T1 Rag Top (Ö\_!_/Ö) I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #305 på: februar 03, 2010, 01:19:33 am » |
|
Ja, skal vi gå for 12? Tror vi heller får ta opp igjen pisspreiket på et fremtidig garasjebesøk  Må komme bort å sjekke fremdriften på prosjektet. Jeg skal ha en hel helg i verkstedet nå. Så da håper jeg å bli ferdig med all sveising. [/quote] Vi får ta det på et garasjebesøk  Se der ja noen som har fremdrift. Sparkling og pussing her, klargjøring for lakk så fort det blir litt varmere 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Pål
Supermedlem

Vestfold
|
 |
« Svar #306 på: februar 03, 2010, 02:20:00 am » |
|
Sparkling og pussing her, klargjøring for lakk så fort det blir litt varmere  Har du ordnet deg med lakkerer? Ellers har jeg en veldig flink kompis som er glad i å jobbe på kvelder og i helg 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #307 på: februar 05, 2010, 23:06:32 pm » |
|
Skjer litt her å nå siden våren nærmer seg, og det blir varmere i været  Vi møtes nok på SCC 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Kjell Roar
Supermedlem

Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...
|
 |
« Svar #309 på: februar 05, 2010, 23:14:06 pm » |
|
Skjer litt her å nå siden våren nærmer seg, og det blir varmere i været  Vi møtes nok på SCC  Da bobla mi var ferdig lakkert i 92, brukte jeg 3 lange dager på å få den nesten ferdig. Resten er jeg vel ikke ferdig med ennå.... 
|
|
|
Loggført
|
Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert
Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #310 på: februar 05, 2010, 23:19:40 pm » |
|
Da bobla mi var ferdig lakkert i 92, brukte jeg 3 lange dager på å få den nesten ferdig. Resten er jeg vel ikke ferdig med ennå....  [/quote] er vell litt av det samme her, bortsett fra at denna blei sveisa litt på i 92 og glemt frem til 09 så bittelitt å bli ferdig med. Pluss at jeg startet med ei bånnplate og et karosseri med hull i 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #311 på: februar 07, 2010, 18:06:37 pm » |
|
Hm blirn matt hvit tro 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
OTO
Supermedlem

|
 |
« Svar #313 på: februar 07, 2010, 20:50:57 pm » |
|
Jeg veit ikke hvor nøye du er på at ting er riktig men panseret som er til oval skal ikke ha forhøyning til vw merket og skal ha hull til crest nede ved håndtaket. Dersom du har en plan med dette, så må du se bort fra meldingen min, men jeg ville bar si fra før det blir for sent 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #314 på: februar 07, 2010, 20:58:32 pm » |
|
Jeg veit ikke hvor nøye du er på at ting er riktig men panseret som er til oval skal ikke ha forhøyning til vw merket og skal ha hull til crest nede ved håndtaket. Dersom du har en plan med dette, så må du se bort fra meldingen min, men jeg ville bar si fra før det blir for sent  Blir ikke så mye orginalt her gett, men var klar over det fra føra. Var dust og rota bort et riktig et litt tidligere her 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
OTO
Supermedlem

|
 |
« Svar #315 på: februar 08, 2010, 00:05:36 am » |
|
Jeg veit ikke hvor nøye du er på at ting er riktig men panseret som er til oval skal ikke ha forhøyning til vw merket og skal ha hull til crest nede ved håndtaket. Dersom du har en plan med dette, så må du se bort fra meldingen min, men jeg ville bar si fra før det blir for sent  Blir ikke så mye orginalt her gett, men var klar over det fra føra. Var dust og rota bort et riktig et litt tidligere her  Gleder meg uansett til snart å få se resultatet 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
1959 Ragtop
Supermedlem

Ny motor :-)
|
 |
« Svar #316 på: februar 08, 2010, 00:17:55 am » |
|
Hvilken farge blir det til slutt ?
Stå på videre !
Mvh Alf
|
|
|
Loggført
|
Fargen på Mine luftkjølte biler er :L41 Svart, L97A Diamond silver Metalic og L568 Seesand Medlem av : Veteran VW klubben, Folk & Vogn , Re motorklubb Mitt tlf nr er : 94 54 19 72 Don`t drink the water, fishes fuck in it http://www.alfsveteranbilgarasje.com/
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #317 på: februar 09, 2010, 22:57:05 pm » |
|
Matt hvit kansje blir tingen
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #319 på: februar 09, 2010, 23:28:51 pm » |
|
blir jo bil av dette  stå på
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
JonB
Supermedlem

|
 |
« Svar #320 på: februar 09, 2010, 23:29:31 pm » |
|
Gleder meg til ragtopen min er så nære veien...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #321 på: februar 09, 2010, 23:34:06 pm » |
|
Takker Anders, skal vell få noe rart ut av denna å  Prøvde en ragtop i fjor sommer, det som driver meg her nå. Utrolig digg om sommeren a gitt 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tc
Seniormedlem

|
 |
« Svar #322 på: februar 09, 2010, 23:37:12 pm » |
|
tøft 
|
|
|
Loggført
|
1959-T1 2009 Passat 1998-zx9-R 1966-T2
|
|
|
SAS
Medlem

|
 |
« Svar #323 på: februar 09, 2010, 23:46:00 pm » |
|
Gjorde du dette hjemme i Holtandalen(for det var vel Porscha di jeg så der:))? Hvordan ordnet du med avsug under lakking? Rett på naboens fete nye BMW?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #324 på: februar 09, 2010, 23:52:11 pm » |
|
Gjorde du dette hjemme i Holtandalen(for det var vel Porscha di jeg så der:))? Hvordan ordnet du med avsug under lakking? Rett på naboens fete nye BMW?
Stemmer det er gjort hjemme, der ræser bilen står ja  Den feteste bmw rundt her er nok min den å hehe. Avsug hva er det  sånn passe miljøskada fra før kansje
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
SAS
Medlem

|
 |
« Svar #325 på: februar 09, 2010, 23:56:55 pm » |
|
Stemmer det er gjort hjemme, der ræser bilen står ja  Den feteste bmw rundt her er nok min den å hehe. Avsug hva er det  sånn passe miljøskada fra før kansje Hehe, var mer for finishen på lakken jeg tenkte avsug  :D Men litt støv gjør den jo bare enda mattere 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann
|
 |
« Svar #326 på: februar 09, 2010, 23:58:19 pm » |
|
Begynnar å likna bil no Pål! Vert grommt dette her! 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #327 på: februar 10, 2010, 00:01:17 am » |
|
Stemmer det er gjort hjemme, der ræser bilen står ja  Den feteste bmw rundt her er nok min den å hehe. Avsug hva er det  sånn passe miljøskada fra før kansje Hehe, var mer for finishen på lakken jeg tenkte avsug  :D Men litt støv gjør den jo bare enda mattere  Jup matt blirn  men må våtslipen litt for ja blir litt støvete kan du si, du får svinge innom en dag du er borti her  er ræserbilen her er jeg hjemme
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #328 på: februar 10, 2010, 00:03:56 am » |
|
Begynnar å likna bil no Pål! Vert grommt dette her!  Ja litt helere i vertfall  tror det blir tøft med masse fin krom til 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
SAS
Medlem

|
 |
« Svar #329 på: februar 10, 2010, 00:06:00 am » |
|
Jup matt blirn  men må våtslipen litt for ja blir litt støvete kan du si, du får svinge innom en dag du er borti her  er ræserbilen her er jeg hjemme Stadig rundtforbi å kikker, har en arving som ikke roer seg uten et sig på kvelden.. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|