BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #30 på: mai 12, 2009, 15:00:33 pm » |
|
Dette virkelig gleder jeg meg til å se resultatet av, kongebil!!
|
|
|
Loggført
|
Member #1 /Spliths venner
|
|
|
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #31 på: mai 21, 2009, 22:55:07 pm » |
|
Nå er toppen slipt og lakket, Takk til Harry for den jobben  Karosseriet er sparklet og stort sett ferdigslipt, Takk til T.H. Du er flink  Taket er lakket og ser sånn passe ut, takk til KH  Bilder skulle ha kommet nå, men Mor tok med seg kameraet på tur 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tommy.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem

SCC EVENT
|
 |
« Svar #32 på: mai 21, 2009, 23:15:41 pm » |
|
Nå er toppen slipt og lakket, Takk til Harry for den jobben  Karosseriet er sparklet og stort sett ferdigslipt, Takk til T.H. Du er flink  Taket er lakket og ser sånn passe ut, takk til KH  Bilder skulle ha kommet nå, men Mor tok med seg kameraet på tur  Beste bilen jeg har sparklet og slipt på den er så høy at man ikke trenger og stå på knærna for og slipe kanaler  . Bare hyggelig og hjelpe deg Knut. Kommer opp med Lakksprøyte og grønnfarge til uka  . Tror dette blir en bra Westy
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #33 på: mai 21, 2009, 23:42:17 pm » |
|
Grønt ja, det blir flott 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #35 på: mai 24, 2009, 15:51:44 pm » |
|
Har jo skjedd litt i helga, Spurven har fått et strøk med grunning og setene er blitt trekt om  
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #36 på: mai 24, 2009, 16:47:18 pm » |
|
du er en flink liten mann du knut.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
98super
Supermedlem

|
 |
« Svar #37 på: mai 24, 2009, 19:51:02 pm » |
|
du er en flink liten mann du knut.
Knut er stor, veldig stor når det kommer til kunskap 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Bugster
Medlem

|
 |
« Svar #38 på: mai 25, 2009, 17:48:55 pm » |
|
Dette var interessant lesning, siden jeg er i ferd med å sveise nye kanaler på min T2 også. Hva er den blå gørra du smører på før du sveiser?  En slags sveisegrunning? Et annet spørsmål: Ville det ikke lønne seg å rengjøre undersiden på gulvet før du sveiser inn de nye kanalene? Jeg hadde tenkt å enten sandblåse på min, eller evt. gå på med "kuse" eller stålbørste. Er det ikke dumt å la være å få bort rusten når man først har "demontert" slik du har gjort nå? 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #39 på: mai 25, 2009, 20:18:37 pm » |
|
Gørra er volvo sveisegrunning. Var ikke temperatur i verkstedet til å stå og slipe vekk alle små rustflekker i vinter  Det får bli ett annet år
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #40 på: mai 28, 2009, 22:44:26 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tommy.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem

SCC EVENT
|
 |
« Svar #41 på: mai 28, 2009, 23:04:11 pm » |
|
Flink du  . kommer mandag og hjelper deg
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #42 på: mai 28, 2009, 23:27:58 pm » |
|
Flink du  . kommer mandag og hjelper deg Fint, synd at du sniker deg unna og drar på Bugcamp uten meg 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Keirn
Medlem

Magister Mundi Sum
|
 |
« Svar #43 på: mai 28, 2009, 23:37:11 pm » |
|
Den ser jo helt dunder ut Knut, lykke til videre!
|
|
|
Loggført
|
Om du ikke kan reparere det med en hammer, er det sikkert en elektrisk feil....
|
|
|
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #44 på: mai 29, 2009, 00:19:42 am » |
|
Den ser jo helt dunder ut Knut, lykke til videre!
Takk. Nå er det 4 uker til vi skal på ferie i den
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Syncronaut
Supermedlem

|
 |
« Svar #45 på: mai 29, 2009, 10:34:15 am » |
|
Ser bra ut  Håper du rekker deadline...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tarjei
Seniormedlem

|
 |
« Svar #46 på: mai 30, 2009, 22:19:04 pm » |
|
LIkte den grønnfargen!
|
|
|
Loggført
|
Tarjei 1303 S "Gullsnute" 1303 S Big "Grünet" Solgt til herren fra Asker med skjegg 1303 S "Rødhette" Solgt til en hyggelig fyr som skal ta godt hånd om henne. 1972 T2 Westfalia camper "Nadolek" 1984 Brenderup "Lille-Grün" tholtest@yahoo.comSenking suger!
|
|
|
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #47 på: mai 31, 2009, 01:22:06 am » |
|
LIkte den grønnfargen!
Kameraet som lyver. Nå er alt lakkert og bilen står på tralla hjemme i gården. Fordørene og bakluka fikk siste strøk med lakk kl 00.40  Lakken er vel ikke verdens blankeste men jeg har i allefall gjort det selv Kommer kanskje noen bilder i morgen
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tarjei
Seniormedlem

|
 |
« Svar #48 på: september 25, 2009, 22:18:09 pm » |
|
FOrsvant en del feriebilder her tydeligvis.
Noen fler erfaringer med bilen, Knut?
Jeg og jentungen testet bilen i Kr.sand i sommer, etter forgjeves forsøk på å hilse på Tommy (han spåtta oss, da, så det var vel ikke helt forgjeves.) Sengen oppe funket greit for henne.
Jeg og guttungen var på hardangervidda i høst, og kjørte R&R-seng med mellommadrass og dyner. Funket kjempebra. Droppet gasskomfyr og sånt, men kjørte Optimus 111 som varme i bilen om morgnen. Funket det og.
Fikk ikke testet fortelt, da.
|
|
|
Loggført
|
Tarjei 1303 S "Gullsnute" 1303 S Big "Grünet" Solgt til herren fra Asker med skjegg 1303 S "Rødhette" Solgt til en hyggelig fyr som skal ta godt hånd om henne. 1972 T2 Westfalia camper "Nadolek" 1984 Brenderup "Lille-Grün" tholtest@yahoo.comSenking suger!
|
|
|
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #49 på: november 10, 2009, 00:22:42 am » |
|
Nå er sommeren over og jeg har begynt å tenke annen motor til neste år Har jo en bra oxyboxer nå men mangler ett par ting som Høyt dreiemoment og Lavt drivstofforbruk. Så nå har tankene vandret til turbodiesel. Som f.eks VW sin AFN, 110 hk og 235 nm. Burde komme under 0.7 på mila med denne.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tommy.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem

SCC EVENT
|
 |
« Svar #50 på: november 10, 2009, 00:49:49 am » |
|
Nå er sommeren over og jeg har begynt å tenke annen motor til neste år Har jo en bra oxyboxer nå men mangler ett par ting som Høyt dreiemoment og Lavt drivstofforbruk. Så nå har tankene vandret til turbodiesel. Som f.eks VW sin AFN, 110 hk og 235 nm. Burde komme under 0.7 på mila med denne.
Din raring  . Har ikke du nok franske diesler og ta av 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #51 på: november 10, 2009, 00:52:30 am » |
|
Din raring  . Har ikke du nok franske diesler og ta av  Sant nok, kanskje jeg skulle ta 1,9td'en ut av zxen og mekke det sammen 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #52 på: mars 12, 2012, 01:22:12 am » |
|
Din raring  . Har ikke du nok franske diesler og ta av  Sant nok, kanskje jeg skulle ta 1,9td'en ut av zxen og mekke det sammen  [/quote Og Citroendiesel ble det i 2011. Mange tusen km og under 0,8 på mila. 90hk og 200nm er trivelig å kjøre med. I februar i år ble det sendt inn søknad om godkjenning av motorbytte. For en uke siden kom svaret: Nei så mye hk og nm hadde jo aldri vw hatt i en bay Så i kveld ble det handlet en Na diesel på 69 hk og 120 nm. Det må jo gå å få godkjent siden det er omtrent like slapt som en org 2L fortøyning.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Syncronaut
Supermedlem

|
 |
« Svar #53 på: mars 12, 2012, 12:55:41 pm » |
|
Din raring  . Har ikke du nok franske diesler og ta av  Sant nok, kanskje jeg skulle ta 1,9td'en ut av zxen og mekke det sammen  [/quote Og Citroendiesel ble det i 2011. Mange tusen km og under 0,8 på mila. 90hk og 200nm er trivelig å kjøre med. I februar i år ble det sendt inn søknad om godkjenning av motorbytte. For en uke siden kom svaret: Nei så mye hk og nm hadde jo aldri vw hatt i en bay Så i kveld ble det handlet en Na diesel på 69 hk og 120 nm. Det må jo gå å få godkjent siden det er omtrent like slapt som en org 2L fortøyning. Morsomt  Hvordan ser det ut baki der med en Citroën-diesel...? Byttet bosted siden sist også, eller?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #54 på: mars 12, 2012, 14:19:16 pm » |
|
|
|
« Siste redigering: mars 12, 2012, 14:28:10 pm av Jens-Ole aka 'Dansken' »
|
Loggført
|
"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
|
|
|
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #55 på: mars 12, 2012, 15:58:53 pm » |
|
Morsomt  Hvordan ser det ut baki der med en Citroën-diesel...? Byttet bosted siden sist også, eller? Ser ganske greit ut. Klarte å få det forholdvis ryddig men det er jo mye rør og slanger Har blitt Verdaling ja, flyttet hit i august i fjor.
|
|
« Siste redigering: mars 12, 2012, 16:00:27 pm av K.H »
|
Loggført
|
|
|
|
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #56 på: mars 12, 2012, 16:02:02 pm » |
|
Takk Har du kanskje flere bilder?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #57 på: mars 12, 2012, 16:40:31 pm » |
|
Tror kun det blev det ene af motoren desverre. Men har nok flere af bilen 
|
|
|
Loggført
|
"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
|
|
|
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #58 på: mars 12, 2012, 17:16:45 pm » |
|
Tror kun det blev det ene af motoren desverre. Men har nok flere af bilen  [/quote Gjerne det
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|