juni 16, 2024, 01:43:51 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Droppa støtfangerfester  (Lest 1197 ganger)
Ragge
Supermedlem
*****
Innlegg: 531
Bosted: Tennfjord


Tlf 95773556


Vis profil
« på: mai 14, 2009, 08:15:50 am »

Hei.
Jeg vet jeg har sett en tegning på forumet før, men jeg finner den ikke igjen.
Noen som har en slik tegning, god nok til at en polakk forstår den uten så mye forklaring? Gliser

På forhånd takk
Loggført

Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #1 på: mai 14, 2009, 13:15:03 pm »

Er det ikke bare å merke opp slik at du vet hvor mye av festene som er synelige på utsiden av bilen? Dette partiet står du nå fritt til å gjøre hva du vil med..... Feks senke eller heise så mye du måtte ønske. Dette er en så enkel jobb at du helt sikkert greier å tenke deg til fremgangsmåten selv. Jeg kappet mine fester av i en paralell linje med karoseriet. Så satte jeg delen jeg kappet av 40mm lavere og "fylte" inn det som manglet med 6mm flattstål.
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Ragge
Supermedlem
*****
Innlegg: 531
Bosted: Tennfjord


Tlf 95773556


Vis profil
« Svar #2 på: mai 14, 2009, 13:30:45 pm »

Er det ikke bare å merke opp slik at du vet hvor mye av festene som er synelige på utsiden av bilen? Dette partiet står du nå fritt til å gjøre hva du vil med..... Feks senke eller heise så mye du måtte ønske. Dette er en så enkel jobb at du helt sikkert greier å tenke deg til fremgangsmåten selv. Jeg kappet mine fester av i en paralell linje med karoseriet. Så satte jeg delen jeg kappet av 40mm lavere og "fylte" inn det som manglet med 6mm flattstål.

Ja, men da tar du utganspunkt i at jeg kan å sveise Sjokkert
Loggført

Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #3 på: mai 14, 2009, 18:04:03 pm »

Nei. Bare at du kan tenke. Og så får du polakken til å gjøre som du har tenkt. Akkurat som når en ingeniør får en fagmann til å gjøre en jobb Gliser
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Ragge
Supermedlem
*****
Innlegg: 531
Bosted: Tennfjord


Tlf 95773556


Vis profil
« Svar #4 på: mai 15, 2009, 08:03:31 am »

Nei. Bare at du kan tenke. Og så får du polakken til å gjøre som du har tenkt. Akkurat som når en ingeniør får en fagmann til å gjøre en jobb Gliser

Hehe Gliser
Er redd for det forsvinner i forklaringen. Polakker har en lei tendens til å nikke å være heilt enig, og synes det er uhøflig å stille spørsmål, og bare gjøre det som de tror det skal være.

Men gamlingen er ingenør og flink med autocad Glad Glad
Loggført

Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #5 på: mai 15, 2009, 08:14:31 am »

Da er det jo i boks!
Gammærn tegner og polakk lager!
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Ragge
Supermedlem
*****
Innlegg: 531
Bosted: Tennfjord


Tlf 95773556


Vis profil
« Svar #6 på: mai 15, 2009, 10:08:02 am »

Ja, det får bli sånn.





(Var dette en helt unødvendig tråd?)  Osteaktig Osteaktig
« Siste redigering: mai 15, 2009, 10:12:55 am av Ragge » Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!