Andersen Racing
Supermedlem
    
Innlegg: 555
Bosted: Spydeberg
|
 |
« Svar #30 på: mai 23, 2009, 21:34:30 pm » |
|
hei ca 11 prosent kan du trekke fra så har du drivhjuls efekt
mvh Kåre
Holmsen sin bremset 150.8 i motoren
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Jee
|
 |
« Svar #31 på: mai 23, 2009, 21:49:37 pm » |
|
på hvilket motor volum er disse 199ponniene,hva blir dette på hjul?
2275 IDA superflow Fk87, 179 på hjul vil jeg tro. Egentlig 8-9 hester under det jeg trodde. Men hva hjelper det vel å tro...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Anders
Seniormedlem
   
Innlegg: 341
Bosted: Oslo
Hårda Tider
|
 |
« Svar #32 på: mai 23, 2009, 21:53:08 pm » |
|
friske 59,6 på meg i min 1600  spec: w120 kam 1.25 scat vipper 69 berg veiv nye singel port topper fra brothers machine empi/speedwell sprintkit (stromberg cd 150 gassere) 010 fordeler med bosch blå coil Takk for en trivelig dag!
|
|
|
Loggført
|
 Christmas only comes once a year... Unless you have a time machine!
|
|
|
Race-buggy
Supermedlem
    
Innlegg: 2840
Bosted: sørlandet
boblekameratene
|
 |
« Svar #33 på: mai 23, 2009, 21:54:48 pm » |
|
.
|
|
« Siste redigering: februar 04, 2011, 12:33:29 pm av Race-buggy »
|
Loggført
|
Race-buggy. black bullet-59 boble
|
|
|
Seven
Supermedlem
    
Innlegg: 942
Bosted: Christian Sund
|
 |
« Svar #34 på: mai 23, 2009, 21:56:24 pm » |
|
Pokker til motorer dere har da.... Har dere det travelt ? 
|
|
|
Loggført
|
Shift Happens !
|
|
|
flatfour
|
 |
« Svar #35 på: mai 23, 2009, 23:59:35 pm » |
|
wohoo.. dette var gøy. Fikk lært mye her i dag. Takk til Kåre for et supert opplegg og og Anders Ringstad for 1. klasses utstyr og kunnskap!!
|
|
« Siste redigering: mai 24, 2009, 00:09:37 am av flatfour »
|
Loggført
|
|
|
|
surfer56
Supermedlem
    
Innlegg: 1533
Bosted: Kristiansand
+4792817564
|
 |
« Svar #36 på: mai 24, 2009, 00:02:01 am » |
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
| UMBINC |
Seniormedlem
   
Innlegg: 285
Bosted: jessheim
|
 |
« Svar #37 på: mai 24, 2009, 00:09:52 am » |
|
legger ut resten i morra....
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #38 på: mai 24, 2009, 00:48:00 am » |
|
kuuuuuult!! grattis med bra resultater!
er det mer i morgen?
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
holmsen
Supermedlem
    
Innlegg: 2440
Bosted: oslo
|
 |
« Svar #39 på: mai 24, 2009, 00:53:15 am » |
|
kuuuuuult!! grattis med bra resultater!
er det mer i morgen?
tipper det kommer en snutt til etter at de tunet Jee sin,,,, 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #40 på: mai 24, 2009, 01:13:59 am » |
|
måler den greia ikke tapet i girkassa .som noen rullende landeveier gjør?
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
TomR
|
 |
« Svar #41 på: mai 24, 2009, 02:17:02 am » |
|
Grattis Erik!! Jeg setter inn 3K til deg - du overfører 80HK til meg - deal!!!?  Noe sier meg at SCC tiden din fra i fjor ryker ganske kjapt i år - midt på 12,er med 160 HK og gatedekk, hvor skal dette ende Detti var gøy.. selv om de magiske 200 uteble. Men må si det ble billig trim... nesten 40hk økning fra SCC i fjor. For kun 1500,- spenn!! Skal si jeg gleder meg til å få prøvd dette på stripa. Hva ble det på Holmsen's buss  Den var jo størst..
|
|
|
Loggført
|
- The devil is in the detalis! - Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
|
|
|
98super
Supermedlem
    
Innlegg: 664
Bosted: Oslo/Langesund
|
 |
« Svar #42 på: mai 24, 2009, 09:29:57 am » |
|
Gratulerer Holmsen, bra resultat  å gratulerer Jee, det var miiiie hester  å den leeengste stingeren jeg noen gang har sett.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Jee
|
 |
« Svar #43 på: mai 24, 2009, 11:13:26 am » |
|
OM det blir som det pleier.. ender det på startplata ca 1 meter etter start Grattis Erik!! Jeg setter inn 3K til deg - du overfører 80HK til meg - deal!!!?  Noe sier meg at SCC tiden din fra i fjor ryker ganske kjapt i år - midt på 12,er med 160 HK og gatedekk, hvor skal dette ende
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #44 på: mai 24, 2009, 11:37:39 am » |
|
Erik: ca 30 hk+! var justeringene hos Ringstad utslagsgivende eller har du gjort noen bestefar trix? evt hva er gjort siden i fjor?hvor bremset du den i fjor?
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Jee
|
 |
« Svar #45 på: mai 24, 2009, 16:00:31 pm » |
|
Har ikke bremset denne før.. og med så liten kunnskap om dyser som jeg har. Ble det satt inn det jeg fikk anbefalt. Og pluggene så fine ut etter hvert drag. Så jeg har gått ut ifra at alt har vært optimalt i 2 år nå. Noe som ikke viste seg å stemme... Første pullet ga den 160 på hjula med brått dalene effekt kurve rundt 6000 rpm. 4 pull senere med kun dyse endring (og 2 grader mer tenning som jeg mener å huske ga ca 2 hester) Ga den 179 og 237Nm på ca 7000... glemte å få med papirene. Så jeg har ikke det eksakte foran meg. Den største effektøkningen kom over 6500rpm.. Der den tidligere ikke har hatt noen særlig effekt. Altså dysing.. Ingen triks. Om du da ikke kan kalle nerver og en enorm tissetrang for triks  Tror jeg hilste på den samme buska 10 ganger i løpet av 5 timer. Her ser du alt på film.. :-) Ulf trykket mer på record enn jeg fikk med meg Ulf har lagt ut noe mer film på you tube.. http://www.youtube.com/user/umbinc79
|
|
« Siste redigering: mai 24, 2009, 17:50:28 pm av Jee »
|
Loggført
|
|
|
|
roadster72
Folkevognklubben
Seniormedlem
    
Innlegg: 490
Bosted: halden
jørn fra ostore Halden
|
 |
« Svar #46 på: mai 24, 2009, 17:01:06 pm » |
|
moro det her da:) er det her noe alle kan være me på eller en det sånn venners venners treff:)?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|