Da tiden ikke strekker til alle prosjektene, så vurderer jeg å selge unna litt.
Bilen har fått svært mye nytt i løpet av vinteren, og er nå EU-ok og med skilter.
Om bilen:
Absolutt alt av slitedeler er nytt.
- Røde konidempere i alle hjørner
- 2" smala CSP forstilling
- droppa spindler
- nye kingbolter
- nye bremsetromler bak
- nye band og pumper rundt hele
- nye hjullager i alle hjørner
- alle bremserør nye
- ny 2-krets hovedpumpe
- nye stålomspunnede bremseslanger foran
- nye bremseslanger i gummi bak
- Empi girspak (nyprodusert)
- nye gummimatter til gulv/tunell følger med.
- Motor er orginal, og går som en klokke.
- Bilen er 99,5% rustfri
- 6 volt, og alt elektrisk fungerer 100%, og det samme gjør den orginale one year only vindusspyleren.
- Felgene (Rader kopier 5x15") er lakkert i bilens farge av billakkerer
- nye Vredestein 205/65-15 bak og 155SR15 foran
- Svært sjeldene og dyre NOS Delswift speiler med innebygget radioantenne sitter på.
- Det følger med to sett fangere. Ett sett orginale Europa, og ett sett orginale USA. Ingen av de er strøkene, men passer bilens patina fint.
- NOS windshades er også montert
- Bambushylle følger med, men mangler festene
De to rusthullene jeg har funnet er ca 5mm store. Det ene er under pakningen på ene sideruten bak, og det andre er nederst på quarterpanelet mot stigtrinn/bakskjerm. Under bilen har jeg ikke funnet noe. Men det er mulig det er noe i ene fangerbraketten bak (ene mutterstykket er løst).
Før jeg kjøpte bilen, så var den urørt og aldri rustsveiset!
Altså, bil i tipp topp teknisk stand, som kanskje ikke er stygg, eller rusten nok til å kalles ratlook. Så jeg velger å kalle den restocal look

Face down, ass up og med litt add-on's.
Selges for 25.000,-
Noe mer info finnes i prosjekttråden.
http://www.vwnorge.no/index.php/topic,370.msg3139.html#msg3139