mai 03, 2025, 15:31:13 pm
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Problemløseren
>
Råd vedr.senking av 66 mod Type2
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: Råd vedr.senking av 66 mod Type2 (Lest 2276 ganger)
Ranheim`n
Nybegynner
Innlegg: 34
Bosted: Geithus
Råd vedr.senking av 66 mod Type2
«
på:
mai 16, 2009, 21:19:39 pm »
Heisann
Skal begynne og restaurere en 66 mod Type 2 Panelvan. Noen som har noe tips på hva som er greiest og gjøre for og få denne lav og fin og hvor man får tak i delene som trengs?(linker,bilder osv.)
Loggført
- 56 oval T-1
Mr. Empiboy
Supermedlem
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!
Sv: Råd vedr.senking av 66 mod Type2
«
Svar #1 på:
mai 16, 2009, 22:02:56 pm »
Lykke til! Det er latterllig mye jobb å senke disse, å dyrt hvis du ikke kan lage litt komponenter selv.
Hør med JHU her på forumet. Han er god på dette.
Loggført
Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Ranheim`n
Nybegynner
Innlegg: 34
Bosted: Geithus
Sv: Råd vedr.senking av 66 mod Type2
«
Svar #2 på:
mai 16, 2009, 23:08:48 pm »
Ned skal den,så da er det vel bare og få tak i det som trengs. he he
Loggført
- 56 oval T-1
Mr. Empiboy
Supermedlem
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!
Sv: Råd vedr.senking av 66 mod Type2
«
Svar #3 på:
mai 17, 2009, 21:10:19 pm »
Foran: Nye spindler. Droppa eller flippa og forstilling med justering ala puma og vendte styreledd.
Bak: Boblegirkasse med lange aksler og et "straight axle" kitt eventuelt IRS kasse og monteringskitt for denne.
På dette viset kan du legge fordekka oppi innerskjermen og uten reduksjonsbokser bak blir det fort GRISELAVT!!!
Mesteparten av delene du trenger kan lages selv. Det gjelder jo både foran og bak og du sparer fort ti lapper på mye egeninsats.
Loggført
Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
David
Supermedlem
Innlegg: 505
Bosted: Drammen
Sv: Råd vedr.senking av 66 mod Type2
«
Svar #4 på:
mai 17, 2009, 21:17:22 pm »
wagenwest.com
Loggført
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Innlegg: 1491
Bosted: Vestfold
Sv: Råd vedr.senking av 66 mod Type2
«
Svar #5 på:
mai 18, 2009, 09:26:55 am »
http://www.vwbus.no/forum/viewtopic.php?t=4981
Loggført
Member #1 /Spliths venner
Ranheim`n
Nybegynner
Innlegg: 34
Bosted: Geithus
Sv: Råd vedr.senking av 66 mod Type2
«
Svar #6 på:
mai 19, 2009, 09:39:53 am »
Takk for mange gode tips og råd.
Loggført
- 56 oval T-1
RZR-Andy
Supermedlem
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen
www.regenstadt.com
Sv: Råd vedr.senking av 66 mod Type2
«
Svar #7 på:
mai 19, 2009, 11:42:43 am »
Kontakt Jee Racing
Loggført
Ranheim`n
Nybegynner
Innlegg: 34
Bosted: Geithus
Sv: Råd vedr.senking av 66 mod Type2
«
Svar #8 på:
mai 20, 2009, 21:51:19 pm »
Er Jee Racing en som er på forumet her eller en som driver butikk?
Loggført
- 56 oval T-1
Jee
Supermedlem
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim
Sv: Råd vedr.senking av 66 mod Type2
«
Svar #9 på:
mai 20, 2009, 22:07:23 pm »
En på forumet her..
Loggført
Ranheim`n
Nybegynner
Innlegg: 34
Bosted: Geithus
Sv: Råd vedr.senking av 66 mod Type2
«
Svar #10 på:
mai 22, 2009, 07:44:29 am »
Var det du jee som sendte meg mail?
Loggført
- 56 oval T-1
Jee
Supermedlem
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim
Sv: Råd vedr.senking av 66 mod Type2
«
Svar #11 på:
mai 22, 2009, 09:24:36 am »
Husker ikke... Blir noen forespørsler. Så jeg går fort surr.
Loggført
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...