Lette fram kamera mitt te eg ska te syden i juni i dag og fant alle de gamle bildena mine fra eg kjøpte bobla, tenkte eg kunne posta de opp her so ein intro og so kjeme eg tilbake me fleire bilde nor bilen er ferdig, heldst før rogaland treffet

Kommentarer er velkommen

På vei heim fra Sandviken dar eg kjøpte den, par kompisa var me so eg kunne få begge bilane mine me heim att

Fuste bilde fra gårdstunet heima

Tre bilde frå ein av de fuste turane eg ragga den rundt på i sommaren so vå

Av me rutena og på me ein rack å fylla den me da du har i garasjen vå kordan eg kjørte den mesteparten av sommaren, plagde meg litt at den vå so høg men planen vå å kjøra den og ha da jævlig fett om sommaren og ta den fra kvarandre te vinteren og få den lav!

Kabinen

Greit bilde frå tunet heima

So kom vintaren og de tre siste bildena so vå igjen på kamera vå nor eg prøvde meg litt fram me nåke 2x4plankebeta i skuret mitt, før eg srudde karrosen av.. På bildena ligge bobla på ein ligganes 2x4 på forstillinga uten hjul, og bak meine eg å huska eg hadde 5 ligganes 2x4 på da røret so torsjonstavane bak står i

Har endo å sjå korleis ting blir nor eg e feridg men de vå jævlig fett å ha den så lav og opne panseret å sjå at du måtte bøya deg skikkelig i knærene for å fylla bensin

Min vw tattoo i speile på golfen min, har ein soft spot for mk2 golf også

Ingen ting spesielt me min no, eg sku bere ha ein billig DD, men har store plana ein dag i framtia nor eg har cash (men på eit 16v/g60chassi) man da e etter eg har gjennomført eit endo større luftkjølt plan

Har eit par bilde frå ting eg har gjort i skuret mitt, kan ta å posta de viss eg finna kabelen te mobilen

2-3veker frå i dag tenke eg at eg ska vera ferdig, håpe vertfall da

MVH
Frank RT