tezer
Supermedlem

|
 |
« på: juni 10, 2009, 01:58:49 am » |
|
TING SOM DU KAN GJØRE NÅR DU KJEDER DEG: 1: Pakk alle tingene dine i en koffert og forklar at du reiser bort en stund for "å finne deg selv". Gå ut av døra og kom tilbake etter 10 minutter. Forklar at du var "lett å finne". 2: Anklag personer som går bak deg for spionasje.
3: Rist brød til frokost hver dag uten å sette inn kontakten. Spis brødet mens du klager over brødristeren som "ikke vet hva den driver med". Hvis noen foreslår å sette i kontakten: Mumle noe om brannfare...
4: Hvis noen ser på deg, sperr opp øynene og hves: "Jeg er forkledd!"
5: Hyl "nå er helvete løs" hver gang telefonen ringer.
6: Bruk briller med tjukke glass. Påstå at du ikke ser NOEN ting. Støt borti veggen, velt stoler og snuble i matta. Når du ikke har brillene på later du som om du ser helt fint.
7: Smil. Hele tiden!
8: ...Unntatt når noen sier noe morsomt.
9: Ommøbler stua hver dag. Lat som om du ikke kjenner deg igjen når du har besøk. 10: Insister på at vennene dine bruker både fornavn og etternavn når de snakker til deg. 11: Spyl alltid toalettet tre ganger. Tell høyt. 12: Når det ringer på døra, ta telefonen. Når telefonen ringer, åpne døra. Etterpå mumler du noe om at "Scully og Mulder" burde vært her.
13: Lag voldsomme spastiske bevegelser nå og da. Hvis noen påpeker det, si at du ikke aner hva de snakker om. 14: Når du er på restaurant: Spør kelneren om de har noe levende mat.
15: Dra fram et munnspill og spill blues når vennene dine snakker om seg selv. 16: Uansett hva en samtale dreier seg om, trekk paralleller til suspekte religiøse sekter. 17: Flekk tenner og knurr når noen snakker til deg.
18: Ta på hørselsvern. Be folk om å snakke høyere, overse enhver bemerkning om å ta de av.
19: Still deg ved et lyskryss. Når det blir grønt skriker du "Aaargh, øynene mine!"
20: Gurgle kaffen din.
21: Når du kommer inn i et rom hvor radioen er påslått, fall ned på kne mens du jamrer "Det er STEMMEN igjen!"
22: Fall ned trapper med vilje.
23: Utbryt til stadighet: "Hørte DU det?" mens du setter opp en forferdet mine. 24: Rop "BØ" så høyt du klarer. Lat som du blir veldig skremt selv.
25: Om du har glassøye, slå og lirk på det av og til med en penn når du snakker med andre.
26: Pip når du rygger. 27: Tut og vink til fremmede. 28: Stift sammen papir på midten.
29: Spør folk hvilket kjønn de er...
30: Tren på å lyde som et modem.
31: Syng med på operaen.
32: Vis at en samtale er over ved å holde deg over ørene.
33: Utforsk offentlig hvor sakte du kan gjøre kvele-lyder. 34: Kjøp mange røde trafikkikoner og led trafikken bort fra hovedveien.
35: Si aldri "ha det" eller "vi snakkes". Si alltid "god bedring".
36: Sett deg i dypere samtaler med hunder. Hvis noen kommenterer det, så lat som du og hunden har en hemmelighet. 37: Tell skrittene høylytt når du går.
38: Bruk et kneippbrød som deksel på mobilen din.
39: Spør noen av ditt motsatte kjønn: "Hva heter du?" Når de svarer setter du opp en begeistret mine, og svarer med en overrasket stemme; "Nææh? Det heter jeg også!"
40: Hver gang noen nærmer seg, så lat som om du er midt i en dyp samtale om dine venners største hemmeligheter med en usynlig venn.
|
|
|
Loggført
|
Vw 1302
|
|
|
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem

Brannmann!
|
 |
« Svar #1 på: juni 10, 2009, 06:36:06 am » |
|
Denne bruker jeg daglig, selv om jeg ikke kjeder meg da.. 5: Hyl "nå er helvete løs" hver gang telefonen ringer.
|
|
|
Loggført
|
... it's an adiction ... 
|
|
|
JonB
Supermedlem

|
 |
« Svar #2 på: juni 10, 2009, 14:03:56 pm » |
|
Denne bruker jeg daglig, selv om jeg ikke kjeder meg da.. 5: Hyl "nå er helvete løs" hver gang telefonen ringer. Har hatt den som ringelyd i et par år! De gangene jeg har lyd på telefonen da...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
tezer
Supermedlem

|
 |
« Svar #3 på: juni 10, 2009, 14:33:54 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
Vw 1302
|
|
|
nobrakes
Supermedlem

|
 |
« Svar #4 på: juni 10, 2009, 20:48:19 pm » |
|
denne blir ofte brukt her når jeg er lei dagen  Sett deg i dypere samtaler med hunder. Hvis noen kommenterer det, så lat som du og hunden har en hemmelighet  funker som snus det 
|
|
|
Loggført
|
If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
|
|
|
-Marius-
Supermedlem

|
 |
« Svar #5 på: juni 10, 2009, 20:49:54 pm » |
|
Med tanke på alle trådene som dukker opp virker det som MANGE kjeder seg!
|
|
|
Loggført
|
Mvh
Marius
|
|
|
.LP
|
 |
« Svar #6 på: juni 11, 2009, 11:55:00 am » |
|
Øy!
er min!
.LP
|
|
|
Loggført
|
-65 T1 Panama beige http://tvwk.tripod.com/------------------------------------------------------------- Jeremy Clarkson: “A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”
|
|
|
patrick
Medlem

-65 panel -74 panel -86 syncro
|
 |
« Svar #7 på: juni 11, 2009, 12:08:00 pm » |
|
ingen som har turt å synge med på operaen ennå, så vidt jeg har hørt.... (jeg jobber der)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Anders Røsåsen
Supermedlem

|
 |
« Svar #8 på: juni 11, 2009, 13:23:15 pm » |
|
27: Tut og vink til fremmede. denne bruker je av og til  vel å merke når je kjører moped (går jo itte all verden det) 
|
|
|
Loggført
|
  VW 1300 69 (Grøfterenser`n) VW 1303S automatic 73 (SOLGT) VW 1200 Jeans 73 (SOLGT) VW 1200 65 VW T2 Bay 1975 VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
|
|
|
Bj?rn
Supermedlem

- 1303 -
|
 |
« Svar #9 på: juni 11, 2009, 18:41:09 pm » |
|
Bruker denne innimellom, men den som går igjen mest er nok "Takk og farvell" 
|
|
|
Loggført
|
Keep it cool, keep it oldschool!
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #10 på: juni 11, 2009, 19:02:53 pm » |
|
HAHA! 26: pip når du rygger! Kanskje jeg skal begynne med det! Kanskje like greit når jeg ikke har ryggelys! 
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
|