Har nå vært på deleleting til min 54 oval i 2 år ! Har vel satt meg høye mål ettersom jeg bare hadde tenkt å bruke orginal og NOS deler ! Men desto større utfordring har jeg fått erfare

Bilen var helt ribba for deler !Eller det vesle som var der var feil etter nærmere undersøkelser ! Blitt brukt som delebil under en annen restaurering for ca 15 år siden ! Har kommet i kontakt med 5-6 personer her inne på forumet som har vært til STOR hjelp ! I forhold til deler og skriftelig dokumentasjon på forskjellige ting ! Har fått tak i veldig mye deler nå i det siste etter å ha kommet i kontakt med en som hadde mye deler , og heller ikke var redd for å selge ! Tusen takk for det

Det har vært en gjennganger når jeg har ringt , Sendt mail eller PM at jeg får det svaret : Kan hende jeg får bruk for det en dag selv ! Jeg kjenner deg ikke , derfor vil jeg ikke selge til deg !!!!!!
Da kunne dem likeså godt sagt at dem ikke hadde noe mener jeg !!! Mange av de delene jeg har vært på utkikk etter vet jeg at ikke vokser på trær! Men en ting har jeg funnet ut er at alt har sin pris ! Og er det vanskelig å få tak i så må man regne med å betale ekstra for det ! Helt greit for meg ! Dette er ikke noe negativt innlegg

! Bare ute etter å høre erfaringer til andre ! Uansett hvilke deler man er på utkikk etter !