Jeg har alltid hatt lyst på en VW Boble, og kom over en ganske rimelig sak i midtnorge som jeg slo til på

Boblen er jo trossalt designet av en herre med navnet Ferdinand Porsche, og opphavet til Porschebilene

Ett par bilder fra salgsannonsen -
http://www.finn.no/finn/object?finnkode=18349180Bilen er tydeligvis veldig bra for prisen og ikke så altfor mye å gjøre på den. Så skal sette litt i gang med dette, da 911'n min ikke er noe å gjøre på. Blir morro med ett prosjekt igjen.
Det trenger litt omsorg også vil jeg gjøre egne ting for å få den som jeg vil ha den. Kilometertelleren sier 18000km

Det som skal gjøres nå er først å fremst å få den i garasjen, etter jeg har hentet den på Hurtigrute-kaia her i Tromsø.
- Interiøret skal ut og jeg skal gå igjennom det som er inni bilen, og få tak i nytt interiør.
- Karosseriet skal gjennomgåes, da det er noen småbulker og litt smårust. Så skal bilen lakkeres i en ny farge, tips?
- Så det mer morsomme som skal gjøres er senking, hjul, chromedetaljer utvendig, etc..
Bilen ser slik ut for 5min siden, når jeg var å så på den, det så veldig bra ut og jeg gleder meg

Målet er å få den som denne, kanskje ikke i farge, men ellers.

Takk for tips og hjelp, jeg er ganske grønn på dette.