mai 04, 2025, 22:56:58 pm
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Teknisk, teori og praksis
>
4*100-------->5*205
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: 4*100-------->5*205 (Lest 1165 ganger)
Espen Sandbakken
Seniormedlem
Innlegg: 429
Bosted: Østre Toten ,Lena
Klubbløs #008
4*100-------->5*205
«
på:
september 24, 2009, 12:35:19 pm »
Jeg har 4*100 boltsirkel på bilen nå(skiver) men vil ha 5*205, kan jeg bare bytte skiver da eller må jeg bytte hele opplegget med spinndler, skiver, kaliper osv?...
66mod bil.
Mvh
espen
«
Siste redigering: september 29, 2009, 19:51:59 pm av Espen T1 66
»
Loggført
- 51 T-1 Drag
- 55 T-1
- 66 T-1 cal-look
tezer
Supermedlem
Innlegg: 1791
Bosted: Hamar Hedemarken
Sv: 4*130-------->5*205
«
Svar #1 på:
september 28, 2009, 03:28:25 am »
5-205 boltmønster vet jeg ikke om.
men unneberg har skiver med 5-130 og 5-112! 4-100
boltmønster som vistnok bare er og sette rett på orginal spindler
på samme måten som du bytter orginal bremseskive!
Loggført
Vw 1302
Stein.H
Seniormedlem
Innlegg: 367
Bosted: Sandefjord
Sv: 4*130-------->5*205
«
Svar #2 på:
september 28, 2009, 09:55:08 am »
Det fins også adaptere slik at du slipper å bytte skiver/tromler
Loggført
Tlf 92062314
Espen Sandbakken
Seniormedlem
Innlegg: 429
Bosted: Østre Toten ,Lena
Klubbløs #008
Sv: 4*130-------->5*205
«
Svar #3 på:
september 29, 2009, 19:51:11 pm »
Sitat fra: Stein.H på september 28, 2009, 09:55:08 am
Det fins også adaptere slik at du slipper å bytte skiver/tromler
Må bare si jeg er litt skeptisk til de....
Jeg skal ha skiver fremme og bak med 5*205 så jeg får vel se om jeg ikke får kjøpt et par sett tenker jeg:)
Loggført
- 51 T-1 Drag
- 55 T-1
- 66 T-1 cal-look
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...