anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #30 på: oktober 07, 2009, 00:09:40 am » |
|
her er bilde av varmekanalen og det spjeldet. er ikke så ille som jeg hadde trodd , litt knot blir det  
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
Squareback
Supermedlem

Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!
|
 |
« Svar #31 på: oktober 07, 2009, 00:18:49 am » |
|
Dette er fiksbart, men endel jobb. Stå på!
Halvard
|
|
|
Loggført
|
Type 2 og 3 entusiast! Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben Liker alt som Brummer!!!!!
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #32 på: oktober 07, 2009, 01:14:04 am » |
|
se her ja. typisk Type 3 rust. får flashback til sveisinga på min variant samme steder ! 
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #33 på: oktober 07, 2009, 01:40:27 am » |
|
skal bli fint og få no plater og gass så jeg får satt i gang.  gleder meg til sommeren allerede.
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
Syncronaut
Supermedlem

|
 |
« Svar #34 på: oktober 07, 2009, 08:29:28 am » |
|
Du har ihvertfall hele og fine fremre innerskjermer (med unntak av hjørnet på bunnplaten, selvsagt...)  Lykke til, regner med det blir bil av dette 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Keirn
Medlem

Magister Mundi Sum
|
 |
« Svar #35 på: oktober 07, 2009, 09:31:21 am » |
|
Jaa du Anders, du har bittelitt å bite tak i der, men det fixer du greit.
|
|
|
Loggført
|
Om du ikke kan reparere det med en hammer, er det sikkert en elektrisk feil....
|
|
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #36 på: oktober 07, 2009, 11:36:54 am » |
|
Her skal der siges tillykke med bilen. Så hgik det hele i boks som det skulle  Hvis du skal øve lidt på sveisingen før du går i gang med din egen har jeg en fin rød testbil  Men pokker denne skal nok blive fin. Må se at komme forbi og se verkstedet en dag..
|
|
|
Loggført
|
"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #37 på: oktober 07, 2009, 14:05:04 pm » |
|
Jaa du Anders, du har bittelitt å bite tak i der, men det fixer du greit.
detta er lett , meeen når jeg skal bygge motor  tror det fort kan bli noen pm`s til deg 
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #38 på: oktober 07, 2009, 14:08:50 pm » |
|
Her skal der siges tillykke med bilen. Så hgik det hele i boks som det skulle  Hvis du skal øve lidt på sveisingen før du går i gang med din egen har jeg en fin rød testbil  Men pokker denne skal nok blive fin. Må se at komme forbi og se verkstedet en dag.. bilen din fikser vi tett en dag . det er jo ikke så ille som på min . det er klart du må ta deg en tur en dag 
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #39 på: oktober 07, 2009, 14:12:23 pm » |
|
Du har ihvertfall hele og fine fremre innerskjermer (med unntak av hjørnet på bunnplaten, selvsagt...)  Lykke til, regner med det blir bil av dette  takker  innerskjermene var utrolig bra , og det er helt strøkent oppi bagarsjerummet å. bare matte så lakke . ferdig .
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #40 på: oktober 08, 2009, 10:12:30 am » |
|
Her skal der siges tillykke med bilen. Så hgik det hele i boks som det skulle  Hvis du skal øve lidt på sveisingen før du går i gang med din egen har jeg en fin rød testbil  Men pokker denne skal nok blive fin. Må se at komme forbi og se verkstedet en dag.. bilen din fikser vi tett en dag . det er jo ikke så ille som på min . det er klart du må ta deg en tur en dag   Det lyder godt. Må vel få lært mig lidt sveising i samme sleng. Du fik ikke tilfældigvis et ekstra set kalibre med til bilen du ikke skal bruge? Var fin farve på dit "selecta"-bilde forresten!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #41 på: oktober 08, 2009, 15:36:22 pm » |
|
Her skal der siges tillykke med bilen. Så hgik det hele i boks som det skulle  Hvis du skal øve lidt på sveisingen før du går i gang med din egen har jeg en fin rød testbil  Men pokker denne skal nok blive fin. Må se at komme forbi og se verkstedet en dag.. bilen din fikser vi tett en dag . det er jo ikke så ille som på min . det er klart du må ta deg en tur en dag   Det lyder godt. Må vel få lært mig lidt sveising i samme sleng. Du fik ikke tilfældigvis et ekstra set kalibre med til bilen du ikke skal bruge? Var fin farve på dit "selecta"-bilde forresten! jo jeg fikk med ekstra calipere, de kan du få  fargen på selecta bildet skal være L 511 birch green.
|
|
« Siste redigering: oktober 09, 2009, 10:17:53 am av anders. »
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #42 på: oktober 09, 2009, 10:31:45 am » |
|
tror jeg skal lage soffa i front  har en plan. det skal kunne justeres
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #43 på: oktober 09, 2009, 12:44:28 pm » |
|
tror jeg skal lage soffa i front  har en plan. det skal kunne justeres yez!
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #44 på: oktober 09, 2009, 12:48:25 pm » |
|
tror jeg skal lage soffa i front  har en plan. det skal kunne justeres yez! Rock'n roll variant?
|
|
|
Loggført
|
Member #1 /Spliths venner
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #45 på: oktober 09, 2009, 17:40:48 pm » |
|
tror jeg skal lage soffa i front  har en plan. det skal kunne justeres yez! Rock'n roll variant? blir tøft det , blir jo ikke akurat rock'n roll. men det blir en fin variant.
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #46 på: oktober 09, 2009, 17:43:01 pm » |
|
tror det blir gassere på den og , har lyst til og beholde den 6v 
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #47 på: oktober 09, 2009, 22:12:55 pm » |
|
[/quote] det er klart du må ta deg en tur en dag  [/quote] Skal du på verkstedet i morgen lørdag? Send mig en melding om du skal, så kigger jeg forbi.. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Squareback
Supermedlem

Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!
|
 |
« Svar #48 på: oktober 09, 2009, 22:47:58 pm » |
|
tror det blir gassere på den og , har lyst til og beholde den 6v  Klart du må beholde 6.volten! Jeg skal aldri bygge om!
|
|
|
Loggført
|
Type 2 og 3 entusiast! Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben Liker alt som Brummer!!!!!
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #49 på: oktober 10, 2009, 00:38:29 am » |
|
det er klart du må ta deg en tur en dag  [/quote] Skal du på verkstedet i morgen lørdag? Send mig en melding om du skal, så kigger jeg forbi..  [/quote] den er god 
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #50 på: oktober 10, 2009, 00:40:44 am » |
|
tror det blir gassere på den og , har lyst til og beholde den 6v  Klart du må beholde 6.volten! Jeg skal aldri bygge om! kan hende jeg bygger om , men har ikke lyst . får se når jeg begyner med motoren .
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #51 på: oktober 10, 2009, 01:01:27 am » |
|
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann
|
 |
« Svar #52 på: oktober 10, 2009, 01:17:21 am » |
|
Dette var ein tøff bil ja! Perfekt vinterprosjekt og litt rust:) Liker planen den 'og! Spesielt den grønnfargen!
Custom sofa er jo kult, men med standard setejustering, så er det vel litt bale å justere seten fram og tilbake, vist du må justere begge samtidig? krever ivertfall to i bilen, men det er det vel:)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #53 på: oktober 10, 2009, 01:51:01 am » |
|
Dette var ein tøff bil ja! Perfekt vinterprosjekt og litt rust:) Liker planen den 'og! Spesielt den grønnfargen!
Custom sofa er jo kult, men med standard setejustering, så er det vel litt bale å justere seten fram og tilbake, vist du må justere begge samtidig? krever ivertfall to i bilen, men det er det vel:)
skal få det til så det kan justeres av en persjon. det med og få sete att og fram er eazy pazy , værre med tilten på ryggen men har en plan  det eneste som skal være på begge sider er den knappen til og slå seteryggen frem.
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #54 på: oktober 11, 2009, 06:13:07 am » |
|
er det noen som kan fortelle meg hvordan b stolpen til variant med poput ser ut , er det bare to hull eller er det no mer der ?
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #55 på: oktober 12, 2009, 01:56:13 am » |
|
det blir seter  har finni ett veldig bra sett med seter til bilen og de var bare så pene att jeg måtte ha dem  jeg lager kansje ferdig sofan til et kansje senere prosjekt , eller selger det . har handlet mer rask og . poput ruter , no teppe , men tror jeg bestiller nytt . orginalmatter til gulvet, gumimatta baki, ++ no kasser med drit  neida mye bra der . takker Mr T for hyggelig handel  
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #56 på: oktober 12, 2009, 09:21:27 am » |
|
Det var fine sæder det her!  Det er sjældent noget der slår sort og chrom.. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Syncronaut
Supermedlem

|
 |
« Svar #57 på: oktober 12, 2009, 10:50:46 am » |
|
er det noen som kan fortelle meg hvordan b stolpen til variant med poput ser ut , er det bare to hull eller er det no mer der ?
Ta en kikk her: http://www.typ3.info/af_vari.htm
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #58 på: oktober 12, 2009, 14:10:43 pm » |
|
Det var fine sæder det her!  Det er sjældent noget der slår sort og chrom..  ja de er snuggene , har girspak i crom å 
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #59 på: oktober 12, 2009, 14:11:33 pm » |
|
Ta en kikk her: http://www.typ3.info/af_vari.htm hey tusen takk , ble litt smartere nå 
|
|
« Siste redigering: oktober 12, 2009, 20:47:21 pm av anders. »
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
|