anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #90 på: mars 02, 2010, 18:42:40 pm » |
|
Blir tøft  stå på videre Anders takker 
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #91 på: mars 02, 2010, 18:43:32 pm » |
|
joda blir nok ferdig., men nå har jeg ikke sett den nå da.  det er bare og ta seg en tur det  looking godd Anders. ja skal få tatt meg en tur en dag, men du sover vel til laaaaaangt på dagen du vel.  
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #92 på: mars 02, 2010, 18:45:43 pm » |
|
joda blir nok ferdig., men nå har jeg ikke sett den nå da.  det er bare og ta seg en tur det  looking godd Anders. ja skal få tatt meg en tur en dag, men du sover vel til laaaaaangt på dagen du vel.  Bare at sige til når der er åbent verksted  Trenger et lille arbejdskick for at få den rigtige spirit snart... ja det skal jeg , men det spørs om du bare blir mer sliten av og se varianten min 
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #93 på: mars 03, 2010, 11:25:21 am » |
|
joda blir nok ferdig., men nå har jeg ikke sett den nå da.  det er bare og ta seg en tur det  looking godd Anders. ja skal få tatt meg en tur en dag, men du sover vel til laaaaaangt på dagen du vel.  Bare at sige til når der er åbent verksted  Trenger et lille arbejdskick for at få den rigtige spirit snart... ja det skal jeg , men det spørs om du bare blir mer sliten av og se varianten min  Kan ikke lade sig gøre.. Med den mængde sne der ligger omkring fastbacken er jeg ganske oppgitt om dagen  Men våren kommer vel snart?
|
|
|
Loggført
|
"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #94 på: mars 03, 2010, 15:34:24 pm » |
|
har hatt noen biler ute vinterene som har vært. det er ikke noe morro . men det har stort sett gått bra 
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
mags
|
 |
« Svar #95 på: mars 03, 2010, 16:32:25 pm » |
|
Anders Hva med Type 1 Frontbeam 5" har starta med å lage en sådan for type 3. Skal se neste uke å få lagt ut bilder
Mags
|
|
|
Loggført
|
Good Work ain`t cheap Cheap work ain`t good Mags 90508914.
|
|
|
-Marius-
Supermedlem

|
 |
« Svar #96 på: mars 03, 2010, 20:27:22 pm » |
|
ingen stor jobb og lage det:) Kjenner en som har
|
|
|
Loggført
|
Mvh
Marius
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #97 på: mars 03, 2010, 23:14:39 pm » |
|
blir ikke det på denne , hvis jeg ikke må da . å da blir det ikke mer en det jeg må . skal ha hjula så nærme hjulbuen som mulig 
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #98 på: mars 04, 2010, 17:36:36 pm » |
|
blir ikke det på denne , hvis jeg ikke må da . å da blir det ikke mer en det jeg må . skal ha hjula så nærme hjulbuen som mulig  <--liker dette 
|
|
|
Loggført
|
Member #1 /Spliths venner
|
|
|
Espen/VW54
Supermedlem

|
 |
« Svar #99 på: mars 04, 2010, 18:19:14 pm » |
|
Jeg vil bli overasket om jeg tar feil når jeg sier at de b stolpene kommer fra en Notch....
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #100 på: mars 04, 2010, 19:33:34 pm » |
|
Jeg vil bli overasket om jeg tar feil når jeg sier at de b stolpene kommer fra en Notch....
hehehe kjenner du igjen fargen 
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #101 på: mars 04, 2010, 19:43:59 pm » |
|
blir ikke det på denne , hvis jeg ikke må da . å da blir det ikke mer en det jeg må . skal ha hjula så nærme hjulbuen som mulig  <--liker dette  Thumbs up! Skal blive det samme her.. Og så langt op i hjulbuen som muligt 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #102 på: mars 04, 2010, 20:01:55 pm » |
|
det blir humpene i tønsberg som bestemmer høyden på bilen 
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #103 på: mars 04, 2010, 20:19:37 pm » |
|
Det kan du have helt ret i.. Lurer lidt på den type dempere Martin vist skal montere på sin.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Espen/VW54
Supermedlem

|
 |
« Svar #105 på: mars 04, 2010, 23:26:09 pm » |
|
hehehe kjenner du igjen fargen  Ja desverre, for jeg har mange gode minner fra den bilen. Men solgte desverre til feil person og fordi jeg manglet penger den gang. Har angra maaaange ganger gitt.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #106 på: mars 05, 2010, 00:06:48 am » |
|
hehehe kjenner du igjen fargen  Ja desverre, for jeg har mange gode minner fra den bilen. Men solgte desverre til feil person og fordi jeg manglet penger den gang. Har angra maaaange ganger gitt. må ikke gjøre sånn  du fikk bekreftelsen på att den er dø du nå da 
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
Espen/VW54
Supermedlem

|
 |
« Svar #107 på: mars 05, 2010, 21:53:51 pm » |
|
hehehe kjenner du igjen fargen  Ja desverre, for jeg har mange gode minner fra den bilen. Men solgte desverre til feil person og fordi jeg manglet penger den gang. Har angra maaaange ganger gitt. må ikke gjøre sånn  du fikk bekreftelsen på att den er dø du nå da  Slapp av, det er ikke din "skyld"  Har vist at den har stått for hugg lenge. Sett flere deler av den rundt om kring. Ligger bilder av den fra sine glans dager på min facebok side.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #108 på: mai 27, 2010, 17:04:19 pm » |
|
her ble det bråstopp, men det vil ikke si jeg ikke har gjort no  skjønte att det ikke gikk og få den som jeg ville til den sommeren her så jeg skaffet meg en ventepølse. her er den.
|
1 up
|
|
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #109 på: mai 27, 2010, 18:11:54 pm » |
|
Og der var den på rigtige felge! Blev det den dybe variant du lavede? Blev fint med med hvid kant og sort senter Og er det "nye" fangere jeg ser også 
|
|
« Siste redigering: mai 27, 2010, 19:37:23 pm av Jens-Ole aka 'Dansken' »
|
Loggført
|
|
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #111 på: mai 27, 2010, 20:27:21 pm » |
|
Og der var den på rigtige felge! Blev det den dybe variant du lavede? Blev fint med med hvid kant og sort senter Og er det "nye" fangere jeg ser også  nei det ble ikke den dype og det er i grunn bra for jeg måtte valse for og få plass  fangeren har jeg bare fjernet lakken på og ble ikke helt fornøyd med det men pyttsan , den skal bare frakte meg til treffa i sommer. og greier den det så er jeg fornøyd 
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #112 på: mai 27, 2010, 20:28:11 pm » |
|
er jo bare smooth den der Anders.  du må få deg en sånn
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #113 på: mai 27, 2010, 20:37:44 pm » |
|
er jo bare smooth den der Anders.  du må få deg en sånn kanskje 411 skal få seg en skikkelig all-down til neste sommer siden bussen da er ferdig, DET trur jeg.  du har vert flink Anders.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #114 på: mai 27, 2010, 21:15:39 pm » |
|
er jo bare smooth den der Anders.  du må få deg en sånn kanskje 411 skal få seg en skikkelig all-down til neste sommer siden bussen da er ferdig, DET trur jeg.  du har vert flink Anders. takker martin. 411 skulle jo vært senka for lenge siden 
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #115 på: mai 27, 2010, 21:27:52 pm » |
|
jepp, de fjærskålene må lenger ned på fjærbeinet, å demperne må bli kortere  helt klart Anders. å bak må jeg finne på noe. har ikke peil på dette mc. pierson greiene.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Keirn
Medlem

Magister Mundi Sum
|
 |
« Svar #116 på: juni 08, 2010, 15:01:17 pm » |
|
jepp, de fjærskålene må lenger ned på fjærbeinet, å demperne må bli kortere  helt klart Anders. å bak må jeg finne på noe. har ikke peil på dette mc. pierson greiene. det er som med all mac hehe, ok fleip, men coilovers er tingen..! e berre å skru
|
|
|
Loggført
|
Om du ikke kan reparere det med en hammer, er det sikkert en elektrisk feil....
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #117 på: mars 23, 2012, 18:21:52 pm » |
|
Advarsel over 120 dager siden sist
Da var jeg i gang. I dag har jeg sveiset inn ny b stolpe.
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
anders.
Supermedlem

|