mai 06, 2025, 10:23:48 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Vinterdekk på felg til 2006 Passat på austlandet - HJELP  (Lest 1567 ganger)
FreddyB
Supermedlem

Toidi - men omvendt.

Vis profil
« på: oktober 06, 2009, 15:09:39 pm »

Veit at det er stort sett FYFY å bruke forumet til ikkjeluftkjøltrelatert, meeen eg prøvar meg likevel.

Bilen min står på Gardermoen med 18" sommardekk på felg, men over Hemsedal, Filefjell og Strynefjellet er det p.t snø og isdekke. Det er ein dårlig kombinasjon! Når eg attpåtil har ikkje mindre enn 8 felgar HEIME, så er det litt lite poeng i å gå til Mr.Sharif eller broren, for å svi av påtusenvisavkroner for å komme seg heim til vinterdekka.. I tillegg har eg svidd av påtusenvisavkroner på ferien fra før, så det er på ein måte greit å sjekke om det går an å begrense "tapet" litt. Såh here goes..

Er det nokon som har eit sett med 4 felgar med vinterdekk til låns/leige/sals - slik at eg og resten av familien kjem oss heim etter 3 veker på loffen i Thailand? Boltsirkel 5x112, helst like dekk, sidan 4-Motion'en kan få litt kolikk av forskjellig rulleomkrets (antar eg). Fortrinnsvis i Gardermoen-området (inkl. Lillestrøm, Hamar, Lillehammer, Kautokeino osv) som eg kan stikke innom til på mi ferd mot fagre men dog så snørike Breim. (I Sogn og Fjordane, for dei som lurte.. Det fylket som ligg mellom Hordaland og Møre og Romsdal..)

Om du vil låne/leige dei vekk, sender eg dei med posten tilbake til deg på mandag. Og ikkje nok med det - eg dekkar frakten!  Gliser

Om du vil selge meg noko, så betalar eg kontant ved avhenting. Men merk - om prisen ligg på 4-5-6000, så får eg slike pakkar (dog med Nankang Krasjbombang SuperBärsch GT1) for samme sum.. Stål eller krasja alu - I don't care. Berre vi kjem oss heim igjen..

Er p.t i Thailand - og kjem til Gardermoen klokka 07 på laurdags morgon. Er tilgjengelig på SMS 918 27 847 eller på PM på dette forumet her..

Anyone..?

Tvilende
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
Anders Peder
Supermedlem

Vis profil WWW
« Svar #1 på: oktober 06, 2009, 19:47:20 pm »

sjekk PM ..sendte deg oxo sms nå for litt siden:)
Loggført

Vw Boble type 1 1965
Opel Vectra 1.9 CDTI Opc Line 2007

tlf: 90738323
FreddyB
Supermedlem

Toidi - men omvendt.

Vis profil
« Svar #2 på: oktober 07, 2009, 04:11:15 am »

Crocodile Done Deal, Anders! PM tilbake. Tar kontakt på laurdag morgon, når vi har komt i bilen - sånn ca.

Dette forumet er verdt si vekt i gull, gitt..  Gliser
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
Anders Peder
Supermedlem

Vis profil WWW
« Svar #3 på: oktober 07, 2009, 12:51:47 pm »

og PM tilbake:)
Loggført

Vw Boble type 1 1965
Opel Vectra 1.9 CDTI Opc Line 2007

tlf: 90738323
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!