herulf
Supermedlem

|
 |
« på: oktober 10, 2009, 11:49:55 am » |
|
Gis bort
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
herulf
Supermedlem

|
 |
« Svar #1 på: oktober 11, 2009, 11:52:52 am » |
|
Ligger her litt til
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #2 på: oktober 11, 2009, 13:51:37 pm » |
|
Av typen? Bilde kansje?
|
|
|
Loggført
|
Se nøye på det jeg skriver. Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
|
|
|
herulf
Supermedlem

|
 |
« Svar #3 på: oktober 11, 2009, 16:23:32 pm » |
|
Vanlig. Gisbort. bilde. Nei
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #4 på: oktober 11, 2009, 17:16:17 pm » |
|
Vanlig. Gisbort. bilde. Nei
Da kjører jeg heller ikke helt til lillesand.
|
|
|
Loggført
|
Se nøye på det jeg skriver. Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
|
|
|
herulf
Supermedlem

|
 |
« Svar #5 på: oktober 11, 2009, 20:07:35 pm » |
|
Helt greit det.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #6 på: oktober 11, 2009, 20:15:33 pm » |
|
Helt greit det.
Ja ikke sant? Jeg setter meg ikke i bilen med retning lillesand for å hente (eller for den saks skyld kjøpe) ei "vanlig" takgrind, som du ikke vil beskrive hvordan ser ut, ikke vil si noe om tilstanden på og nekter å legge ut bilder av. Siden det er så vanskelig vil jeg varmt anbefale deg å ta i bruk hjullasteren din igjen. Da pleier det å komme bilder vet jeg;)  Spøk til side: Har den trespiler og bein i vært hjørne som bare står oppi takrenna og to fester på midten som klemmes fast like bak døra?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Race-buggy
Supermedlem

boblekameratene
|
 |
« Svar #7 på: oktober 11, 2009, 20:32:33 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
Race-buggy. black bullet-59 boble
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #8 på: oktober 11, 2009, 20:38:09 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Boblehue
Supermedlem

Mr. Comfy......
|
 |
« Svar #9 på: oktober 11, 2009, 20:41:55 pm » |
|
Det blir nok vanskelig for meg å selge en takgrind når andre ikke gidder å hente en som er gratis....
|
|
|
Loggført
|
1968 VW T1
12 Volt og stolt! ©
|
|
|
Race-buggy
Supermedlem

boblekameratene
|
 |
« Svar #10 på: oktober 11, 2009, 20:45:22 pm » |
|
det var derfor jeg satt ? i innlegget. men trådstarter vet jo. er jo bare å ringe han,for raskere svar
|
|
|
Loggført
|
Race-buggy. black bullet-59 boble
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #11 på: oktober 11, 2009, 22:03:16 pm » |
|
Det blir nok vanskelig for meg å selge en takgrind når andre ikke gidder å hente en som er gratis....
Ikke sikkert det. Du har bilde om ikke annet. Er bedre å kjøpe noe man har sett enn å få noe som kan være bare søppel
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Pål
Supermedlem

Vestfold
|
 |
« Svar #12 på: oktober 11, 2009, 22:28:10 pm » |
|
Ikke sikkert det. Du har bilde om ikke annet. Er bedre å kjøpe noe man har sett enn å få noe som kan være bare søppel strekningen skien - lillesand er helt overkommelig på en ettermiddag. Skal ikke se bort ifra at han har andre deler du vil myse på også 
|
|
|
Loggført
|
Pål - 1959 T1 Rag Top (Ö\_!_/Ö) I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #13 på: oktober 11, 2009, 22:32:14 pm » |
|
Joda. Når man får svar som dette: Vanlig. Gisbort. bilde. Nei...... Så klipper jeg heller plenen, måker snø eller hugger ved 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
herulf
Supermedlem

|
 |
« Svar #14 på: oktober 12, 2009, 01:19:18 am » |
|
Borte
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
herulf
Supermedlem

|
 |
« Svar #15 på: oktober 12, 2009, 01:21:53 am » |
|
Ikke sikkert det. Du har bilde om ikke annet. Er bedre å kjøpe noe man har sett enn å få noe som kan være bare søppel Har aldri solgt eller gitt bort SØPPEL .
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|