Jalle
Supermedlem

Klubbløs #006
|
 |
« Svar #30 på: november 11, 2009, 08:45:30 am » |
|
TomR, tror du ligger tynt ann om gamle mor selv ser at du maler i de klærne 
|
|
|
Loggført
|
All klaring er god klaring, tut og kjør !! ©
|
|
|
TomR
|
 |
« Svar #31 på: november 11, 2009, 09:56:37 am » |
|
Vet - rakk ikke innom gamleverkstedet etter "anstendige klær" - men gikk forholdsvis greit TomR, tror du ligger tynt ann om gamle mor selv ser at du maler i de klærne 
|
|
|
Loggført
|
- The devil is in the detalis! - Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
|
|
|
animal
Juniormedlem

|
 |
« Svar #32 på: november 22, 2009, 16:43:50 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
hsimpson
Nybegynner

|
 |
« Svar #33 på: november 22, 2009, 16:50:29 pm » |
|
Flott verksted. Ser ut som det blir godt med plass til mekking på bobler her 
|
|
|
Loggført
|
1302 -71
|
|
|
animal
Juniormedlem

|
 |
« Svar #34 på: desember 01, 2009, 07:38:04 am » |
|
Er vel ikke den største oppdateringen men... for å sitere en gammal juleklassiker: Nå har vi vaske golvet og vi har børi ved, og vi har sett opp fuggelband og vi har pynte tre’. vel det er ikke no tre der inne da men treverket er borte og gulvet har blitt vasket med kraftvask og saltsyre( eller noe som hetter noe i nærheten av det) da er planen å legge epoxy til fredagen eller lørdagen, vi får se. ja jeg lover bildet av prosessen  Mvh Jack
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
animal
Juniormedlem

|
 |
« Svar #35 på: desember 06, 2009, 16:48:06 pm » |
|
Kjempe oppdatering.som normalt så lar jeg bildene prate for seg selv. Da starter vi med den første blandingen med epoxy. 6,7 liter epoxy 3,3 liter med herder og ca 1,4 med tynner Ja som dere sikkert ser en kjempe forskjell på gulvet   Da takker jeg for oppmerksomheten. Mvh Jack
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TomR
|
 |
« Svar #36 på: desember 07, 2009, 00:47:46 am » |
|
Du glemte å si at dette er strøk 1  Gikk 30 liter på første strøk - andre strøket har vi 40 liter til å bolle oss med - tipper det skal bli helt greit 
|
|
|
Loggført
|
- The devil is in the detalis! - Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
|
|
|
|
TomR
|
 |
« Svar #38 på: desember 07, 2009, 01:20:17 am » |
|
Ja, de får ikke lov til å mekke der - jeg skal bare sitte å se på bilen(e) min(e) og pusse kråååååm Blir nesten for fint til å brukes 
|
|
« Siste redigering: desember 07, 2009, 10:28:58 am av TomR »
|
Loggført
|
|
|
|
animal
Juniormedlem

|
 |
« Svar #39 på: januar 15, 2010, 19:54:32 pm » |
|
fy snakka om å vekke en gammal tråd, er jo bumpa ned på side 4 jo  men en liten opptatering skal dere få. håper jo på litt fortgang nå som det ny året er i gang.. men vi får se. vi sliter litt med å holde varmen oppe det siden rutene en gang i tiden var dobbelt isolerte men nå er de fleste knust så de er blitt enkelt isolerte. som jeg sikkert har påpekt før : Inn Glava we believe. noe må jo til for å holde tempen oppe der inne bare for å vise at jeg legger et lag med fuktsperre først så ikke glavaen skal råtne eller bli ødelagt bare for å påpeke en ting med dette vidunder stoffet: DET KLØR sånn det var ene siden gjordt. neste side skal jeg få tatt i helgen, gikk tom for fuktsperre. Det var en liten oppdatering fra vår side Mvh Jack
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
zapperx (Glenn Andersen)
Folkevognklubben
Supermedlem

CoolCruisers Medlem
|
 |
« Svar #40 på: januar 15, 2010, 20:12:49 pm » |
|
Er GRØNN av misunnelse!!!! Kjempe lokale det her 
|
|
|
Loggført
|
1974 "Fake Jeans" SOLGT... 1966 Rat-look SOLGT... 1982 Autohomes T3 Camper 2003 T4 Transporter (selvbygd camper) SOLGT... 
|
|
|
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem

Brannmann!
|
 |
« Svar #41 på: januar 15, 2010, 21:21:56 pm » |
|
Tips til montering av glava: lange armer og hansker. Vask deg kun i kaldt vann - slik at ikke porene åpnes og glavaen "trekker inn". Da får du dritten av huden og det klør ikke så mye.. Tilslutt: Du blir vane med det  Fuktsperre på begge sider er nok lurt, men jeg tror jeg ville latt noe av glavaen puste - da inn mot lokalet.. laget noen hull i plasten eller noe (jeg er ikke snekker)..
|
|
|
Loggført
|
... it's an adiction ... 
|
|
|
Norbeck
Seniormedlem

|
 |
« Svar #42 på: januar 15, 2010, 22:40:07 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
nesligaen vw klubb
|
|
|
T2-Vandal
Supermedlem

|
 |
« Svar #43 på: januar 15, 2010, 23:59:04 pm » |
|
Godt dere brukte Epoxy.
Skipsmaling sitter ikke på betong!!... Om du ikke skal bruke epoxy så har du kun en mulighet, murmaling. Ellers så begynner det bare og flakne av og gulvet blir aldri bra igjen uten omfattende sliping.
Men en annen ting du kan bruke er noe som heter Ashford formula, det glasserer betongen og holder i hundre år. du får aldri bruk for noen etterbehandling i det heletatt, og gulvet blir blankere til mere det brukes, og er 100% olje og vanntett. Oljeflekker tørkes bare opp uten at flekker sitter igjen. Jeg hadde gått for Ashford, og jeg skal ha det i mitt verksted.
Jeg er i betonggulvbransjen og vet dette veldig godt.
|
|
« Siste redigering: januar 16, 2010, 00:04:15 am av T2-Vandal »
|
Loggført
|
29 Chevrolet AC Phaeton 47 Farmall A 66 T1 70 T1 (German look) 78 Corvette sachs 380 77 T2 (Vandalbussen) 72 Eldorado cab 08 Alfa Romeo 159 Ti
|
|
|
animal
Juniormedlem

|
 |
« Svar #44 på: januar 16, 2010, 12:10:43 pm » |
|
er fornøyd med gulvet etter vi la på epoxy, men fy det var som å rulle ut tyggis på andre strøket for da tynnet vi den ikke ut.
er ikke så mye dill med glava igjen nå bare 6 vinduer til, skal overleve det. glavaen får puste på siden av rutene der er det åpent inn.
men nå skal jeg ut å kjøpe mer fukt sperre, så får jeg se om jeg fikser noe mer i dag eller i morgen.
Jack over and out
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ORANGEBUG
Supermedlem

|
 |
« Svar #45 på: januar 16, 2010, 15:54:34 pm » |
|
ser ut som et trivelig lokale ja. Til orientering står et lignende lokale tomt/ledig i sør-trøndelag...
|
|
|
Loggført
|
"schitsækka" ji mæ ti dde sanga å .........
|
|
|
eWolf
Supermedlem

think small
|
 |
« Svar #46 på: januar 16, 2010, 19:03:24 pm » |
|
Drømmelokale! 
|
|
|
Loggført
|
eWolf - Part of the AirWolfs crew
psssssst! AirWolfs er på Facebook!
|
|
|
animal
Juniormedlem

|
 |
« Svar #47 på: januar 17, 2010, 20:09:35 pm » |
|
Vi kan jo ta en liten søndagsoppdatering. har ikke så mye bilder men de siste 6 rutene har blitt plastglavaet igjen. men vi har rydde ut en god del rot og skrot. må si jeg angrer litt på at jeg ikke tok med meg grillpølser for gud for et herlig bål det ble..  Mvh Jack
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #48 på: januar 17, 2010, 20:11:25 pm » |
|
Fy Søren så bra  Sinnsykt heldig! Om du/dere noen gang skulle få en plass ledig så må dere jaggu meg si ifra 
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
animal
Juniormedlem

|
 |
« Svar #49 på: januar 17, 2010, 20:22:51 pm » |
|
Fy Søren så bra  Sinnsykt heldig! Om du/dere noen gang skulle få en plass ledig så må dere jaggu meg si ifra  vi har etter litt diskusjon plass til minst 12 biler til i kjelleren  men det blir ikke før til sommeren og etter mye jobb. men det må diskuteres litt mer med gutta.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Norbeck
Seniormedlem

|
 |
« Svar #50 på: januar 17, 2010, 20:25:47 pm » |
|
kjempe verksted da.. jeg vil ha sånn.. hehe er på utkikk da nesligaen trenger lokale
|
|
|
Loggført
|
nesligaen vw klubb
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #51 på: januar 17, 2010, 20:33:25 pm » |
|
Fy Søren så bra  Sinnsykt heldig! Om du/dere noen gang skulle få en plass ledig så må dere jaggu meg si ifra  vi har etter litt diskusjon plass til minst 12 biler til i kjelleren  men det blir ikke før til sommeren og etter mye jobb. men det må diskuteres litt mer med gutta. null stress  Holder til i Røyken, så kort vei til Drammen! Uansett, så er det bare å si ifra hvis det skulle bli aktuelt å leie ut litt plass 
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
animal
Juniormedlem

|
 |
« Svar #52 på: januar 17, 2010, 21:49:04 pm » |
|
vi får se hva resten av gutta mener. plassen var mest tenkt på som lagring av biler og deler. med mulighet for vinterlagring.
men først må vi bli ferdig med det vi har startet her. blir full pupp til uka igjen. masse deler som skal flyttes og et rom til som skal vaskes ned og kansje males(veggane det er)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
animal
Juniormedlem

|
 |