mai 04, 2025, 18:13:28 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Litt/ delvis off topic. ATS Classic 6x13 og 7x13 samt div dekk.....  (Lest 3048 ganger)
Mr. Empiboy
Supermedlem

Vis profil
« på: oktober 14, 2009, 16:29:30 pm »

4 stk 6x13 ET 27. 4-100 boltsirkel. Bra stand. Sort og sølv. 2000,- (Har trolig vært restaurert av forige eier).
4 stk 7x13 ET 20. 4-100 boltsirkel. Må påberegnes en liten "resto"  2000,-
2 stk 175/50-13 Yokohama dekk. Kjøpt nye for ca 3 år siden. Aldri kjørt på. 1000,-
2 stk 195/45-13 Continental dekk. Kjøpt nye for ca 3 år siden. Aldri kjørt på. 1000,-

Allt befinner seg i skien og det er ønskelig om eventuelle kjøpere også henter her, men skal ikke stille meg helt på bakbeina for å sende.
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
BAC
Supermedlem

Vis profil

« Svar #1 på: oktober 14, 2009, 21:16:41 pm »

Har du noen bilder i "profil" av 7" ? er eikene helt flate som det ser ut som på bilde ? Eller står de litt mer i stil til de gode gamle 8x13 med "opel innpress" ? Har du senter kopper til disse ??
Loggført
Mr. Empiboy
Supermedlem

Vis profil
« Svar #2 på: oktober 14, 2009, 21:27:27 pm »

Jeg kan ta flere bilder av 7" felgene imorgen. Jeg mener å huske at det fulgte med senterkopper med kromede stålkopper med opel logo når jeg kjøpte de. Tror jeg fortsatt har disse. til 6" felgene har jeg ikke kopper.
Loggført

Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
BAC
Supermedlem

Vis profil

« Svar #3 på: oktober 14, 2009, 21:33:02 pm »

supert. du kan godt sende bildene til meg på BAC@live.no eller legge de ut her det ser du selv. Jeg var mest på jakt etter de sorte plastikk "ATS" senter koppene da jeg skal kombinere de med et 8" sett jeg har. Men det ble for bredt foran på min polo.
Loggført
Mr. Empiboy
Supermedlem

Vis profil
« Svar #4 på: oktober 15, 2009, 09:46:28 am »

Hmmm.
Senterkoppene jeg har er nok ikke til ATS felger..... De passer ikke til 7" felgene fordi hullet i senteret er for lite. Derimot passer de til 6" felgene. Men om det ser særlig pent ut kan diskuteres......
Ved en nærmere sjekk ser jeg at de fire 6" felgene er fine, men to av de fire 7" felgene er litt mere "brukt". Den ene er ikke helt rund i i forhøyningen rundt senteret (der koppen skal sitte). Kan se ut som at noen har gitt den et rapp med plasthammer. Den andre felgen har en bulk i i banen på innsiden. Disse skadene er nok noe som kan repareres. Jeg har selv kjørt med 7" felgene uten å vite om eller merke bulken i banen.

Litt flere bilder av "breifelgene".....

Loggført

H-MEK
Supermedlem

Vis profil
« Svar #5 på: oktober 15, 2009, 11:10:22 am »

Senterkoppen er til opels SR felger.
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
Mr. Empiboy
Supermedlem

Vis profil
« Svar #6 på: oktober 15, 2009, 11:21:52 am »

Da får jeg gi de til fatter. Han er gammel opel entusiast.
Er foresten Opel SR felger de felgene som mange påstår at Rostyle felgene ligner på?
Loggført

BAC
Supermedlem

Vis profil

« Svar #7 på: oktober 15, 2009, 21:39:54 pm »

De blir nok litt for flate for meg å mitt prosjekt. De vil ikke passe  sammen med de 8" felgene jeg hadde tenkt bak. Jeg må nok vurdere noe annet enn ATS da gitt. Men takk for bilder.
Men visst jeg skal i din retning den nærmeste fremtida, kommer jeg nok til å gi lyd fra meg så kan jeg se på de uansett.
Loggført
Mr. Empiboy
Supermedlem

Vis profil
« Svar #8 på: oktober 15, 2009, 22:44:51 pm »

De blir nok litt for flate for meg å mitt prosjekt. De vil ikke passe  sammen med de 8" felgene jeg hadde tenkt bak. Jeg må nok vurdere noe annet enn ATS da gitt. Men takk for bilder.
Men visst jeg skal i din retning den nærmeste fremtida, kommer jeg nok til å gi lyd fra meg så kan jeg se på de uansett.

Bare å rope ut.
Pakkepris på alle felgene inkl de fire dekka er 5000,- (uoffisielt) Blunker
Loggført

Yngvis
Nybegynner
*

Vis profil

« Svar #9 på: oktober 16, 2009, 17:02:24 pm »

Holder til i Grenland og vil gjerne kjøpe 6x13

Ring meg gjerne på 99095150
Loggført
Mr. Empiboy
Supermedlem

Vis profil
« Svar #10 på: oktober 16, 2009, 22:08:34 pm »

Holder til i Grenland og vil gjerne kjøpe 6x13

Ring meg gjerne på 99095150

Oi! Litt sent så jeg sender deg en sms.....
Loggført

volkswagen1302
Seniormedlem

Vis profil
« Svar #11 på: oktober 18, 2009, 14:38:51 pm »

4 stk 6x13 ET 27. 4-100 boltsirkel. Bra stand. Sort og sølv. 2000,- (Har trolig vært restaurert av forige eier).

er disse solgt??

ps. Bor i Grimstad og kan hente.
« Siste redigering: oktober 18, 2009, 15:12:32 pm av volkswagen1302 » Loggført

1971 Volkswagen 1302
R.I.P 1969 Volkswagen 1300

jada så sånn e det!!
Mr. Empiboy
Supermedlem

Vis profil
« Svar #12 på: oktober 18, 2009, 21:15:51 pm »

er disse solgt??

ps. Bor i Grimstad og kan hente.

Skulle vært en her å sett på de igår, men han hørte jeg ikke mere fra. Så her gjelder førstemann til mølla Blunker
Loggført

Mr. Empiboy
Supermedlem

Vis profil
« Svar #13 på: oktober 19, 2009, 14:35:11 pm »

Mye om og menn her her om dagen! Jeg har blitt kontaktet i hode og den andre enden over 20 ganger ang. disse felgene. Folk skal ringe, komme innom, reise fra lillehammer for å hente de osv osv..... Men foreløpig har INGEN verken ringt, kjørt fra lillehammer eller lignende.
Hvor vanskelig skal det være å bli kvitt disse felgene? De er jo vist nok både klassiske og historiske har jeg blitt fortalt! Jeg har også blitt fortalt at jeg må være IDIOT som selger de så billig! Snart åker de ut på Finn og da tenker jeg de går ganske kjappt.... Pleier ofte å være litt mere seriøst intereserte kjøpere der..... Men så er det noe med at jeg ville være grei å tilby vw-luft miljøet bra og billige felger til vinterbilen. Så dum kan man være Blunker
Loggført

Mr. Empiboy
Supermedlem

Vis profil
« Svar #14 på: oktober 22, 2009, 23:08:03 pm »

Karsten!
Hvor lavt må jeg prise disse for å bli kvitt de?
Loggført

JS
Supermedlem

Vis profil
« Svar #15 på: oktober 22, 2009, 23:24:46 pm »

Har du lagt de ut på noen forum der det finnes biler som de passer på?
Loggført
Mr. Empiboy
Supermedlem

Vis profil
« Svar #16 på: oktober 22, 2009, 23:47:42 pm »

Har du lagt de ut på noen forum der det finnes biler som de passer på?

Jepp. Sportsbillosjen.com og nå på finn.no
Loggført

JS
Supermedlem

Vis profil
« Svar #17 på: oktober 23, 2009, 01:53:00 am »

Da hadde jeg kanskje ventet og sett litt. Evt. fått noen til å legge inn link til annonsen på vwaudi klubben. Eller et opel forum.
Prisen er nok ikke problemet, kanskje heller at du ikke har truffet kjøpergruppen. Flotte og billige felger!
Loggført
Mr. Empiboy
Supermedlem

Vis profil
« Svar #18 på: oktober 27, 2009, 00:16:02 am »

Kun dekka igjen. Takk til Finn.no Blunker
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!