mai 04, 2025, 16:23:06 pm
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Teknisk, teori og praksis
>
1600 silynder på 1300 topp
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: 1600 silynder på 1300 topp (Lest 1131 ganger)
moon
Seniormedlem
Innlegg: 406
Bosted: mosjøen
1600 silynder på 1300 topp
«
på:
oktober 14, 2009, 23:05:28 pm »
Er dette mulig???
Loggført
Karmann ghia 1957 mod
Hmmm.... karmann ghia ja. Fint skal det væra
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
Sv: 1600 silynder på 1300 topp
«
Svar #1 på:
oktober 14, 2009, 23:17:28 pm »
Nope, fordi 1300 topp gikk ikke på 1500 sylindrer en gang, det har jeg prøvd
Loggført
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970
Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Race-buggy
Supermedlem
Innlegg: 2840
Bosted: sørlandet
boblekameratene
Sv: 1600 silynder på 1300 topp
«
Svar #2 på:
oktober 14, 2009, 23:18:35 pm »
.
«
Siste redigering: juli 29, 2010, 11:41:32 am av Race-buggy
»
Loggført
Race-buggy.
black bullet-59 boble
moon
Seniormedlem
Innlegg: 406
Bosted: mosjøen
Sv: 1600 silynder på 1300 topp
«
Svar #3 på:
oktober 15, 2009, 10:26:15 am »
Er dette prøvd? syns det ser ut som det er for lite å frese før man kommer til bolt hullene-.....
Loggført
Karmann ghia 1957 mod
Hmmm.... karmann ghia ja. Fint skal det væra
Lasse `65
Supermedlem
Innlegg: 2094
Bosted: Trondheim
LUFTLIGA`N
Sv: 1600 silynder på 1300 topp
«
Svar #4 på:
oktober 15, 2009, 10:49:07 am »
Sitat fra: moon på oktober 15, 2009, 10:26:15 am
Er dette prøvd? syns det ser ut som det er for lite å frese før man kommer til bolt hullene-.....
Du kan frese helt opp til 94mm sats(1915) men da tar du 1-2 mm av hullene. Så det er ikke noe prob med 1600
Loggført
T1 65
T1 61
Lasse
https://www.facebook.com/Luftligan
https://www.royalpurple.no
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...