|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #1 på: november 08, 2009, 22:19:20 pm » |
|
For dere late-bay gubber...... 
|
|
|
Loggført
|
Se nøye på det jeg skriver. Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
|
|
|
|
bay crewcab
Seniormedlem

|
« Svar #3 på: november 08, 2009, 22:36:33 pm » |
|
Morsomt forum! Kan også brukes litt i smug av oss med early bay  . Spottet forøvrig late bay på Jessheim E6 på vei nordover idag ca kl 1545. Vi kom noedfra,så det ble ingen forfølgelse. Så ut til å være en westfalia, farge hvit. Ureg og på henger. Noen som vet mer?? Så veldig hel og pen ut...
|
|
|
Loggført
|
Member of mandagsklubben Member of Ultimate Street Bays Bronze 2011, silver 2012 and gold 2015 in USB
|
|
|
RuneL
Supermedlem

|
 |
« Svar #4 på: november 08, 2009, 23:08:53 pm » |
|
Sikker på at det ikke er feil plassering av bindestreken? skulle egentlig vært "for oss late bay-gutter"
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #5 på: november 09, 2009, 07:06:23 am » |
|
|
|
|
Loggført
|
Se nøye på det jeg skriver. Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
|
|
|
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #6 på: november 12, 2009, 10:04:29 am » |
|
Humm.. Og når en har en '72 modell med det beste fra hele bayens historie.. (Subjektiv? Ok) Ja, da er man liksom ikke godkjent som eier av earlybay på grunn av de svææære baklysa, men i alle fall ikke med i den late gjengen siden blinklysa på bilen er 1000ganger mer tiltalende plassert og den har pene fangere.  Finnes det noe rent '72 forum?
|
|
|
Loggført
|
Member #1 /Spliths venner
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #7 på: november 12, 2009, 10:11:30 am » |
|
Humm.. Og når en har en '72 modell med det beste fra hele bayens historie.. (Subjektiv? Ok) Ja, da er man liksom ikke godkjent som eier av earlybay på grunn av de svææære baklysa, men i alle fall ikke med i den late gjengen siden blinklysa på bilen er 1000ganger mer tiltalende plassert og den har pene fangere.  Finnes det noe rent '72 forum? 72 buss forum hadde vært kjekkt! Men det er jo håp for disse bilene også Fronten er lekker, fangerene fine men baklyktene er grufulle! Sveis igjen og plaser eldre lykter der isteden. Rart ikke flere gjør dette!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #8 på: november 12, 2009, 10:25:56 am » |
|
Humm.. Og når en har en '72 modell med det beste fra hele bayens historie.. (Subjektiv? Ok) Ja, da er man liksom ikke godkjent som eier av earlybay på grunn av de svææære baklysa, men i alle fall ikke med i den late gjengen siden blinklysa på bilen er 1000ganger mer tiltalende plassert og den har pene fangere.  Finnes det noe rent '72 forum? 72 buss forum hadde vært kjekkt! Men det er jo håp for disse bilene også Fronten er lekker, fangerene fine men baklyktene er grufulle! Sveis igjen og plaser eldre lykter der isteden. Rart ikke flere gjør dette! Det kan jeg fortelle deg! Du må bytte hele hjørnet på hver side bak da disse er mer firkanta på de nyere. I tillegg til at lufterillene også er ulike, så det blir en altfor omfattende operasjon bare for å ødelegge et i utgangspunktet fint originalprodukt. Men jeg var vel inne på tanken en gang...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #9 på: november 12, 2009, 10:43:16 am » |
|
Kan noen opperasjon være for stor når gevinsten er større?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #10 på: november 12, 2009, 10:57:18 am » |
|
Kan noen opperasjon være for stor når gevinsten er større?
Kanskje jeg er sær, men føler dette blir på høyde med å montere splittbakrute i en 1303 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
RuneA
|
 |
« Svar #11 på: november 12, 2009, 12:41:51 pm » |
|
Humm.. Og når en har en '72 modell med det beste fra hele bayens historie.. (Subjektiv? Ok) Ja, da er man liksom ikke godkjent som eier av earlybay på grunn av de svææære baklysa, men i alle fall ikke med i den late gjengen siden blinklysa på bilen er 1000ganger mer tiltalende plassert og den har pene fangere.  Finnes det noe rent '72 forum? www.forum.earlybay.comDer er du en av gutta. Crossover(72) blir sett på som Earlybay.
|
|
|
Loggført
|
  1987 Westfalia 1980 Westfalia 1972 Westfalia
|
|
|
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #12 på: november 12, 2009, 22:42:16 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
FastTurtle
Medlem

Getting lost is not a waste of time.
|
 |
« Svar #13 på: november 24, 2009, 01:28:39 am » |
|
.....late bay på Jessheim E6 på vei nordover idag ca kl 1545. Vi kom noedfra,så det ble ingen forfølgelse. Så ut til å være en westfalia, farge hvit. Ureg og på henger. Noen som vet mer?? Så veldig hel og pen ut...
Det var meg! Med litt hjelp og flaks har jeg bilen på veien til våren . . .
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
holmsen
Supermedlem

|
 |
« Svar #14 på: november 24, 2009, 01:32:02 am » |
|
Gratulerer så mye,,flott buss
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem

Brannmann!
|
 |
« Svar #15 på: november 24, 2009, 07:18:12 am » |
|
Humm.. Og når en har en '72 modell med det beste fra hele bayens historie.. (Subjektiv? Ok) Ja, da er man liksom ikke godkjent som eier av earlybay på grunn av de svææære baklysa, men i alle fall ikke med i den late gjengen siden blinklysa på bilen er 1000ganger mer tiltalende plassert og den har pene fangere.  Ikke enig. Beste årgang er 71. Da kom skivebremsen, og den har flotte front/baklykter. Ikke noe å diskutere over 
|
|
|
Loggført
|
... it's an adiction ... 
|
|
|
|