Er i tenkeboksen om dagen og vurderer å selge ovalen

Innser at tiden ikke strekker til og at jeg ikke har plass nok til alle bilene. Vurderer derfor å la denne gå videre...
Bilen er en 55 mod, førstegangsreg i 1954. Orginal Stratosilver med blått kord interiør. Interiøret har hatt varetrekk helt frem til jeg fikk bilen, og det meste av det er nesten som nytt. Kun førersetet som er slitt.
Motoren er bilens orginale, starter og går fint, men trenger nok en overhaling. Alt av bremser er byttet, bortsett fra trommler. Bilen har på et tidspunkt fått byttet forskjermer, men det er den rette typen som sitter på.
Den har "rallypack" instrumentpanel og alt fungerer! Dyre og ettertraktede saker. Den har også bensinvarmer, men denne har jeg ikke testet.
Bilen er registrert og godkjent. Regnr er bilens opprinnelige.
Innvendig er lakken fin, utvendig skikkelig patinert!
Sitter nytt 6v optima batteri i bilen.
Det sitter koksgrå Empi 5 kopier med Viking 155 diagonaldekk forran og Good Year Polyglass dekk bak på bilen nå.
Orginale hjul + ett sett med orginalhjul ekstra følger med.
Det er lite alvorlig rust på bilen, noen små hull på de vanlige stedene. Kanalene er veldig fine. Reservehjulsbrønnen har vært lappet på en gang i tiden, det følger med en som er bra.
Denne bilen er gull for en som ønsker rat look, eller et veldig bra utgangspunkt for restaurering.
Høy prisklasse og kun seriøse henvendelser.
Berger
90928833