Hadde egentlig tenkt å holde dette for meg selv så sjansene var større for at jeg hadde noe unikt og litt annerledes til 2010-sesongen, men dette var så bra at jeg må fortelle

Har kjøpt meg Bug-Tech-girspak og installerte den i kveld. Er utrolig fornøyd!
Det er vel egentlig en racespak med 63% kortere "gange", men førsteinntrykket er at det funker bra til dagligdags bruk og med 1600sp-motor også. For boble-folket: de lager denne for både bobler og busser.
Installeringen var superenkel, ingen reversplate eller noe som måtte justeres, den er one-piece og det var bare å bolte den fast og kjøre i vei. Girspaken er tyskprodusert og gir sjukt presis og kjapp giring.
Og Bug Tech-gutta ga fantastisk service. Jeg sende en forespørsel om det var mulig å få den litt lenger, siden den var samme størrelse som org-spaken er. Dermed customlaget de på dagen en 5 cm forlenger akkurat som jeg ville. Og toppen av det hele - pakken ble liggende i tollen noen dager. Jeg tok ikke kontakt med noen, det er jo ikke uvanlig at det kan ta litt tid, men Markus hos Bug-Tech sporet faktisk pakken han også og sendte meg mail med det samme. Jeg har aldri opplevd at et firma holder et øye med sendinger etter handelen er gjort og passer på at alt går bra.
Her er en liten videosnutt av hvordan den funker og et par dårlige mobilbilder: