How-To: Karosserivugge til boble
Tistlo:
Takk! Då er denne komt opp på sticky og det er bra!
Eg skal legga ut tegningane imorgo, har nokon skisser på armane som eg tegna på dei orginale teikningane.
Tor: Det er fint om du kan legge ut dei tegningsfilene ja.
Motorstativ kan jo nokon(eg?) laga i eigen tråd og, med teikningar. Eller kanskje ein eigen tråd med teikningar over mange forskjellige ting som kan lagast!? Eg skal snart igang med eit ganske så solid og stort sandblåsekabinett som sikkert fleire her inne har glede av å laga seg og.
Trond Dahl:
Spørsmålet er om vi skulle samlet slike howtos ja.. Vi har vel en del av dem på teknisk, teori og praksis...
Kanskje mer passende sted når "prosjekt" tråden er ferdig.
FreddyB:
Men djiiizuz. Er det mulig å få bildedatabasen på VWNorge..? Photobucket suger elg i solnedgang.
Tistlo:
Skulle ha samla alle desse ja, for det kjem fleir det skal eg lova dekan..
Freddy:
Eg brukte omtrent 3 timar på å laga denne tråden, og eg tør ikkje tenka på korleis det hadde vert om eg berre kunne legga inn 8 bilder i slengen!!!?? Nå får dekan teksten direkte over kvart bilde, og det er MYKJE bedre enn att du fyrst får masse tekst, som henviser til eit bilde lenger nede.
"Bilde1: blablabla
Bilde2: blablabla
etc.."
For då må du ned å sjå på bilda, so opp att og lesa tekst, so ned att..... Eg tør påstå att dette er best, men det tar lang tid, men då får du ut å ta ein kaffikopp mens du ventar eller lesa ei bok :)
Daniel L:
Veldig bra tråd Tistlo.
Bedre dokumentasjon skal man leite lenge etter! ;D
Navigering
[0] Oversikt
[#] Neste side
[*] Forrige side